Глов’юк Оксана Василівна
Посада: провідний фахівець, викладач
Email: oksana_shulyk@ukr.net
Дата народження: 17.11.1980 р.н.
Життєве кредо: Світ – це дзеркало, і воно повертає кожному його власне зображення.
Професійне кредо: Допомагаючи іншому піднятися на гору, ви самі наближаєтеся до вершини.
Освіта:
Закінчила у 2006 р. Кам’янець-Подільський державний університет ім. І. Огієнка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Практична психологія і дефектологія. Логопедія» та здобула кваліфікацію практичного психолога в закладах освіти і логопеда.
Закінчила у 2008 р. Кам’янець-Подільський національний університет ім. І. Огієнка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Психологія» та здобула кваліфікацію магістра психології, викладача психології вищого навчального закладу.
Професійна діяльність:
Протягом 2010-2013 рр. працювала в Кам’янець-Подільському ліцеї з посиленою військово-фізичною підготовкою, займала посаду соціального педагога.
З 2020 р. займаю посаду фахівця моніторингу якості освіти в Навчально-реабілітаційному закладі вищої освіти “Кам’янець-Подільський державний інститут”.
Стажування та підвищення кваліфікації:
У 2013 році пройшла курси підвищення кваліфікації в Кам’янець-Подільському національному університеті ім. І. Огієнка на кафедрі соціальної педагогіки та соціальної роботи, тема «Психолого-педагогічні умови формування здорового способу життя у дітей підліткового віку»
Метою сектору Навчально-реабілітаційного закладу вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут» є реалізація цілей інституту через організацію та підтримку процесів внутрішнього забезпечення якості освітнього процесу, ліцензування та акредитації.
Основними завданнями сектору Навчально-реабілітаційного закладу вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут» є:
- Організація роботи з підготовки справ щодо ліцензування освітньої діяльності та акредитації освітніх програм інституту та Відокремленого структурного підрозділу «Кам’янець-Подільський фаховий коледж Навчально-реабілітаційного закладу вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут» в цілому.
- Координація співпраці з іншими структурними підрозділами інституту та фахового коледжу з питань підготовки справ щодо ліцензування освітньої діяльності та акредитації освітніх програм в цілому.
- Формування та супровід справ щодо ліцензування освітньої діяльності та акредитації освітніх програм та інституту в цілому в Єдиній державній базі з питань освіти (далі – ЄДЕБО), Міністерстві освіти і науки України, Національному агентстві із забезпечення якості вищої освіти та інших установ, що здійснюють акредитацію.
- Надання інформаційно-консультативної та методичної допомоги в підготовці матеріалів справ щодо ліцензування освітньої діяльності та акредитації освітніх програм інституту/коледжу.
- Здійснення контролю за своєчасним оформленням відомостей щодо здійснення освітньої діяльності у сфері вищої та передвищої освіти, сертифікатів про акредитацію освітніх програм (спеціальностей, напрямів підготовки), їх переоформленням.
- Доведення інформації про зміни державних вимог у нормативно-правовій базі щодо ліцензування освітньої діяльності та акредитації освітніх програм інституту/коледжу, узагальнення отриманої інформації та інформування структурних підрозділів інституту/коледжу.
- Участь у розробці політики внутрішньої та зовнішньої системи забезпечення якості освіти та нормативно-правової бази тощо, що передбачають:
– сприяння запровадженню студентоцентрованого підходу до навчання і викладання;
– визначення процесів та процедур забезпечення якості вищої та передвищої освіти;
– супровід процесу моніторингу та оцінювання якості освітніх програм;
– організація та супровід оцінювання якості знань здобувачів вищої та передвищої освіти, науково-педагогічних і педагогічних працівників інституту/коледжу;
– забезпечення публічності інформації про освітні програми;
– запобігання та виявлення академічного плагіату у наукових працях працівників інституту/коледжу і здобувачів вищої та передвищої освіти тощо;
– розробку і удосконалення нормативної бази інституту/коледжу щодо забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої та передвищої освіти;
– розробка рекомендацій щодо покращення якості освітньої діяльності та якості вищої та передвищої освіти, участь у стратегічному плануванні, тощо;
Функції сектору Навчально-реабілітаційного закладу вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут»:
– планування та організація роботи з проведення процедур ліцензування освітньої діяльності та акредитації освітніх програм інституту/коледжу;
– складання планів (графіків) проведення ліцензування та акредитації, інформування керівників структурних підрозділів;
– ведення контролю в ЄДЕБО за відповідністю кадрового, навчально- методичного, матеріально-технічного, інформаційного забезпечення інституту/коледжу відповідно до ліцензійних умов провадження освітньої діяльності закладів освіти та вимог до акредитації освітніх програм;
– надання інформаційно-консультативної та методичної допомоги структурним підрозділам інституту/коледжу щодо ліцензування нових спеціальностей та акредитації освітніх програм;
– перевірка та аналіз пакету документів щодо ліцензування та акредитації освітньої діяльності на відповідність ліцензійним умовам провадження освітньої діяльності закладів освіти та вимог до акредитації освітніх програм інституту/коледжу;
– організація експертизи матеріалів, що надаються структурними підрозділами для отримання ліцензії;
– підготовка проектів розпоряджень про усунення порушень при підготовці ліцензійних та акредитаційних справ;
– організація формування ліцензійних та акредитаційних справ;
– супровід справ щодо ліцензування та акредитації освітньої діяльності інституту/коледжу в Міністерстві освіти і науки України, Національному агентстві із забезпечення якості вищої освіти та інших установ, що здійснюють акредитацію;
– ведення обліку (реєстру) ліцензійних та акредитаційних справ та забезпечення зберігання матеріалів ліцензійних та акредитаційних справ тощо;
– оприлюднювати Політику забезпечення якості вищої освіти інституту та передвищої освіти фахового коледжу;
– сприяти реалізації Політики забезпечення якості вищої та передвищої освіти структурними підрозділами інституту/коледжу;
– сприяти залученню до реалізації Політики забезпечення якості вищої та передвищої освіти інституту/коледжу зацікавлених осіб з числа роботодавців;
– забезпечувати участь здобувачів вищої та передвищої освіти у процесах оцінки якості освітнього процесу та якості вищої та передвищої освіти;
– сприяти професійному розвиткові науково-педагогічного персоналу;
– розробляти пропозиції, організовувати і проводити моніторингові заходи у сфері забезпечення якості вищої та передвищої освіти;
– використовувати необхідну інформацію для ефективного управління якістю вищої та передвищої освіти;
– забезпечувати участь здобувачів вищої і передвищої освіти та педагогічних, науково-педагогічних працівників у наданні та аналізі інформації, а також плануванні подальшої освітньої діяльності;
– здійснювати супровід процесу моніторингу та періодичного перегляду освітніх програм, забезпечуючи їх відповідність європейським стандартам, а також потребам здобувачів вищої та передвищої освіти і суспільства;
– готувати узагальнені інформаційно-аналітичні матеріали щодо питань якості вищої та передвищої освіти;
– надавати консультативну та науково-методичну допомогу з питань якості вищої та передвищої освіти суб’єктам освітнього процесу;
– інформувати учасників освітнього процесу та громадськість про стан якості вищої освіти в інституті та передвищої освіти у фаховому коледжі;
– визначати основні тенденції зміни кількісних та якісних показників на основі аналізу моніторингу навчальних досягнень здобувачів вищої та передвищої освіти відповідно до вимог ринку праці;
– готувати пропозиції щодо усунення недоліків, виявлених під час моніторингових перевірок;
– розробляти нормативно-методичне забезпечення системи контролю якості вищої та передвищої освіти;
– розробляти пропозиції щодо критеріїв, чинників та показників якості вищої та передвищої освіти;
– розробляти матеріали для опитування здобувачів вищої та передвищої освіти та педагогічних, науково-педагогічних працівників із питань якості вищої та передвищої освіти;
– вносити пропозиції щодо удосконалення системи комплексного рейтингу педагогічних, науково-педагогічних працівників інституту/коледжу;
– розробляти рекомендації та пропозиції за результатами аналізу внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
– брати участь у науково-практичних, навчально-методичних конференціях, семінарах та тренінгах із питань якості вищої та передвищої освіти;
– готувати щорічний звіт за підсумками роботи відділу забезпечення якості освітнього процесу, ліцензування та акредитації;
– супровід і підтримка процесів запобігання академічному плагіату;
– організовувати і супроводжувати заходи, тренінги, роз’яснення щодо питань з забезпечення якості освіти для усіх зацікавлених осіб;
– вивчати та узагальнювати досвід інших закладів вищої та передвищої освіти із питань якості освіти;
– взаємодіяти та співпрацювати з Міністерством освіти і науки України, Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти, провідними закладами вищої та передвищої освіти, відділами управління якістю вищої та передвищої освіти.
Ніхто не може навчитися в людини, яка не подобається
Ксенофонт, давньогрецький письменник
З метою визначення відповідності викладання навчальних дисциплін сучасним потребам здобувачів вищої/фахової передвищої освіти, налагодження зворотного зв’язку зі студентською аудиторією, отримання об’єктивної інформації про позитивні практики викладання, зокрема, в умовах змішаного навчання у НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут» та ВСП Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут» було проведено опитування «Викладач очима студента». Дослідження проводилося протягом двох останніх тижнів навчального процесу кожного семестру перед екзаменаційною сесією та реалізувалось шляхом використання Google forms, анонімно й на добровільних засадах.
Студентам пропонувалось оцінити роботу науково-педагогічних(педагогічних) працівників, які викладали дисципліни в поточному семестрі. Висловлюючи власну думку, здобувачі вищої/фахової передвищої освіти реалізували можливість підвищити якість викладання та запропонувати бажані зміни.
Респонденти висловили позитивне відношення до професійної діяльності та стилю викладання науково-педагогічних(педагогічних) працівників.
За результатами анкетування відзначено викладачів НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут», які користуються найбільшим авторитетом серед студентів:
- Жиляк Наталія Вікторівна, доцент кафедри соціальної роботи, психології та соціокультурної діяльності ім. Т. Сосновської;
- Сушарник Ярослав Анатолійович, доцент кафедри цифрових, освітніх та соціо-економічних технологій;
- Тимків Андрій Олександрович, в.о завідувача кафедри фінансів, обліку та оподаткування імені С. Юрія;
- Лаврук Олександр Валерійович, доцент кафедри публічного управління, менеджменту та інклюзивної економіки;
- Палилюлько Оксана Михайлівна, доцент кафедри соціальної роботи, психології та соціокультурної діяльності ім. Т. Сосновської;
- Гуменюк Ірина Леонтіївна, доцент кафедри фінансів, обліку та оподаткування імені С. Юрія;
- Сидор Галина Вікторівна, доцент кафедри фінансів, обліку та оподаткування імені С. Юрія;
- Годнюк Ірина Валентинівна, доцент кафедри фінансів, обліку та оподаткування імені С. Юрія;
- Бачинська Олена Миколаївна, в.о. завідувача кафедри цифрових, освітніх та соціо-економічних технологій;
- Скрипник Анатолій Юрійович, професор кафедри інклюзивної освіти, реабілітації та гуманітарних наук;
- Завадська Ірина Михайлівна, доцент кафедри соціальної роботи, психології та соціокультурної діяльності ім. Т. Сосновської;
- Шевчук Олександр Володимирович, викладач кафедри цифрових, освітніх та соціо-економічних технологій;
- Шевчук Наталя Станіславівна, викладач кафедри фінансів, обліку та оподаткування імені С. Юрія;
- Комарніцька Людмила Миколаївна, доцент кафедри інклюзивної освіти, реабілітації та гуманітарних наук.
За результатами анкетування відзначено також викладачів ВСП Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут», які користуються найбільшим авторитетом серед студентів:
- Дужева Олена Григоріївна, викладач циклової комісії соціальної роботи, психології та фізичної реабілітації;
- Боровисюк Тая Василівна, викладач циклової комісії фундаментальних дисциплін;
- Колісник Марина Ігорівна, викладач циклової комісії фундаментальних дисциплін;
- Комарницька Оксана Миколаївна, викладач циклової комісії обліково-економічних дисциплін;
- Павловська Тетяна Юріївна, в.о. голови циклової комісії цифрових технологій;
- Свирида Ольга Василівна, викладач циклової комісії обліково-економічних дисциплін;
- Коркушко Олег Никодимович, викладач циклової комісії обліково-економічних дисциплін;
- Погорецька Ольга Феофанівна, викладач циклової комісії соціальної роботи, психології та фізичної реабілітації;
- Загалевич Валентина Леонідівна, в.о. голови циклової комісії соціальної роботи, психології та фізичної реабілітації;
- Фаїн Альбіна Володимирівна,викладач циклової комісії фундаментальних дисциплін;
- Сидорук Людмила Миколаївна, викладач циклової комісії цифрових технологій;
- Гуменюк Інна Миколаївна, в.о. голови циклової комісії фундаментальних дисциплін.
Найкращі вітання та вдячність даним викладачам від адміністрації інституту!!!
Дані моніторингу – це базова інформація, яка дає можливість викладачеві поглянути на свою роботу очима студентів, зафіксувати сильні та слабкі сторони власної діяльності, допоможе в організації та якісному наповненні довірених йому навчальних курсів.
Дякуємо здобувачам НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут» та ВСП Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут» за співпрацю!