

Вступникам до магістратури та аспірантури цьогоріч буде надана можливість за бажанням пройти єдиний вступний іспит (ЄВІ) під час третьої (спеціально організованої) сесії. Відповідний наказ затвердило Міністерство освіти і науки України.
Цю сесію буде організовано для вступників, які не реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ або зареєструвалися, але не взяли в ній участі. Також повторно можуть скласти цей іспит ті, хто бажає покращити свої результати й скористатися шансом на вступ до магістратури / аспірантури у 2024 році.
Третю сесію ЄВІ проводять за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб. Вартість цієї послуги буде оголошено до 8 серпня.
Відповідно до Календарного плану організації та проведення у 2024 році спеціальної сесії ЄВІ з 12 до 19 серпня триватиме реєстрація охочих узяти участь у вступному випробуванні. Як і під час основного чи додаткового періоду реєстрації, вступники мають звернутися до приймальної комісії закладу вищої освіти. Докладніше про процедуру реєстрації.


Спеціально організовану сесію ЄВІ буде проведено протягом 12ー14 вересня. Результати за шкалою 100ー200 балів буде розміщено в електронних кабінетах учасників до 24 вересня включно.
Зауважимо, що проведення спеціально організованої сесії єдиного фахового вступного випробування (ЄФВВ) НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО.
Для зареєстрованих учасників / учасниць на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти створено інформаційну сторінку «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.


Реєстрацію осіб, які бажають взяти участь у єдиному фаховому вступному випробуванні (ЄФВВ) та/або єдиному вступному іспиті (ЄВІ), здійснюють приймальні комісії закладів вищої освіти за умови особистої присутності вступника та/або дистанційно.
Консультацію можна отримати електронною поштою або телефоном, які заклади вищої освіти розміщують на сторінках приймальних комісій на своїх офіційних вебсайтах.
Реєстрація відбувається за допомогою взаємодії двох сервісів, роботу яких забезпечують Державне підприємство «Інфоресурс» та Український центр оцінювання якості освіти.
Для успішної дистанційної реєстрації дійте за таким алгоритмом.


- Сформувати комплект сканованих копій або фотокопій реєстраційних документів:
- заповненої заяви-анкети для оформлення екзаменаційного листка зі своїм накладеним кваліфікованим електронним підписом;
- документа, що посвідчує особу, зазначеного в анкеті-заяві;
- документа, що підтверджує інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), або документа, що підтверджує причину невнесення до анкети-заяви інформації про РНОКПП;
- документа про здобутий ступінь вищої освіти (для осіб, які завершили навчання в минулі роки);
- довідки щодо планового строку завершення навчання та отримання диплома у 2025 році;
- фотокартки для документів (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника / вступниці;
- медичного висновку за формою первинної облікової документації 086-3/о (у разі необхідності створення особливих (спеціальних) умов для проходження вступних випробувань).
Заповнюючи заяву-анкету з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка, потенційні магістри мають указати населений пункт в Україні або поза її межами, у якому бажають пройти ЄФВВ та/або ЄВІ, назву іноземної мови, із якої бажають скласти ЄВІ та назву(-и) ЄФВВ (облік та фінанси, управління та адміністрування, право та міжнародне право, інформаційні технології, економіка та міжнародна економіка, політологія та міжнародні відносини, психологія та соціологія, педагогіка та психологія, мовознавство, історія мистецтва). Для проходження ЄФВВ можна вибрати тестування не більше ніж із двох предметних спрямувань.
Звертаємо увагу! Додаткову сесію вступних випробувань до магістратури буде організовано лише на території України. Докладніше ー за посиланням.
Вступник / вступниця має право внести зміни до реєстраційних даних, здійснивши перереєстрацію протягом часу, відведеного для реєстрації.
Для перереєстрації учаснику / учасниці необхідно звернутися до приймальної комісії, яка його / її зареєструвала для участі у вступному випробуванні, і повернути раніше виданий екзаменаційний листок для його анулювання.
Якщо в процесі перереєстрації вступник / вступниця бажає змінити персональні дані ー він / вона має надати документ(-и), що підтверджує(-ють) зміну персональних даних.
- Надіслати на електронну адресу приймальної комісії скановані копії або фотокопії реєстраційних документів.
Перш ніж надіслати лист, обов’язково потрібно перевірити правильність даних, зазначених у заяві-анкеті.
- Отримати скановану копію екзаменаційного листка.
Представник приймальної комісії перевірить наявність необхідних для реєстрації документів та правильність їх оформлення.
У разі успішної реєстрації учаснику / учасниці буде надіслано скановану копію екзаменаційного листка на електронну адресу, зазначену ним / нею в заяві-анкеті. Оригінал екзаменаційного листка зберігатиметься в приймальній комісії. Якщо в екзаменаційному листку учасник / учасниця виявить помилки, йому / їй потрібно звернутися до приймальної комісії.
Оформлений екзаменаційний листок можна отримати особисто, звернувшись до приймальної комісії, або поштовим зв’язком, якщо учасник / учасниця зазначив / зазначила про таку необхідність у заяві-анкеті.
Якщо екзаменаційний листок не надійде на адресу, зазначену в заяві-анкеті, за два тижні до початку вступних випробувань ー учасник / учасниця має звернутися до приймальної комісії, до якої надсилав / надсилала реєстраційні документи, для отримання відповідних роз’яснень.
Для зареєстрованих учасників / учасниць на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти створено інформаційну сторінку «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.
Якщо вступник / вступниця через певні причини не зможе взяти участі у вступному(их) випробуванні(ях) – він / вона має не пізніше ніж за три тижні до проведення основної сесії відповідного вступного випробування надіслати поштовим зв’язком (або нарочним) до відповідного регіонального центру раніше отриманий екзаменаційний листок і заяву про скасування реєстрації, засвідчену особистим підписом.
Нагадаємо: для вступу на будь-яку спеціальність (незалежно від форми навчання ー очна чи заочна, бюджетна чи контрактна тощо) потрібно складати ЄВІ. ЄФВВ потрібно проходити тим, хто планує вступати на спеціальності галузей знань A «Освіта», B «Культура, мистецтво та гуманітарні науки», C «Соціальні науки, журналістика, інформація та міжнародні відносини», D «Бізнес, адміністрування та право» (окрім спеціальності D6 «Секретарська та офісна справа»), F «Інформаційні технології» та на спеціальності G17 «Архітектура та містобудування» (галузь знань G «Інженерія, виробництво та будівництво»), І9 «Громадське здоров’я», І10 «Соціальна робота та консультування», I11 «Дитячі та молодіжні служби» (галузь знань І «Охорона здоров’я та соціальне забезпечення»), J2 «Готельно-ресторанна справа та кейтеринг», J3 «Туризм та рекреація», J4 «Охорона праці» (галузь знань J «Транспорт та послуги»), К8 «Пожежна безпека», К10 «Цивільна безпека» (галузь знань К «Безпека та оборона»).