Вступникам до магістратури та аспірантури цьогоріч буде надана можливість за бажанням пройти єдиний вступний іспит (ЄВІ) під час третьої (спеціально організованої) сесії. Відповідний наказ затвердило Міністерство освіти і науки України.
Цю сесію буде організовано для вступників, які не реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ або зареєструвалися, але не взяли в ній участі. Також повторно можуть скласти цей іспит ті, хто бажає покращити свої результати й скористатися шансом на вступ до магістратури / аспірантури у 2024 році.
Третю сесію ЄВІ проводять за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб. Вартість цієї послуги буде оголошено до 8 серпня.
Відповідно до Календарного плану організації та проведення у 2024 році спеціальної сесії ЄВІ з 12 до 19 серпня триватиме реєстрація охочих узяти участь у вступному випробуванні. Як і під час основного чи додаткового періоду реєстрації, вступники мають звернутися до приймальної комісії закладу вищої освіти. Докладніше про процедуру реєстрації.
Спеціально організовану сесію ЄВІ буде проведено протягом 12ー14 вересня. Результати за шкалою 100ー200 балів буде розміщено в електронних кабінетах учасників до 24 вересня включно.
Зауважимо, що проведення спеціально організованої сесії єдиного фахового вступного випробування (ЄФВВ) НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО.
Для зареєстрованих учасників / учасниць на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти створено інформаційну сторінку «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.
Реєстрацію осіб, які бажають взяти участь у єдиному фаховому вступному випробуванні (ЄФВВ) та/або єдиному вступному іспиті (ЄВІ), здійснюють приймальні комісії закладів вищої освіти за умови особистої присутності вступника та/або дистанційно.
Консультацію можна отримати електронною поштою або телефоном, які заклади вищої освіти розміщують на сторінках приймальних комісій на своїх офіційних вебсайтах.
Реєстрація відбувається за допомогою взаємодії двох сервісів, роботу яких забезпечують Державне підприємство «Інфоресурс» та Український центр оцінювання якості освіти.
Для успішної дистанційної реєстрації дійте за таким алгоритмом.
1.Сформуйте комплект сканованих або фотокопій реєстраційних документів:
- заповненої заяви-анкети з інформацією для оформлення екзаменаційного листка;
- документа, що посвідчує особу, зазначеного в анкеті;
- документа, що підтверджує інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків, або документа, що підтверджує причину невнесення до анкети інформації про РНОКПП;
- документа про здобутий ступінь вищої освіти (для осіб, які завершили навчання в минулі роки);
- довідки щодо планового строку завершення навчання та отримання диплома у 2024 році;
- фотокартки для документів (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника;
- медичного висновку за формою первинної облікової документації 086-3/о (у разі необхідності створення особливих (спеціальних) умов для проходження вступних випробувань).
Заповнюючи заяву-анкету з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка, потенційний магістр має вказати населений пункт, у якому бажає пройти ЄВІ, ЄФВВ, і назву(-и) єдиного фахового вступного випробування (облік та фінанси, право та міжнародне право, економіка та міжнародна економіка, управління та адміністрування, політологія та міжнародні відносини, психологія та соціологія). Майте на увазі, що для проходження ЄФВВ можна вибрати тестування не більше ніж із двох предметних спрямувань.
Зважте також на те, що є обмеження щодо кількості місць у спеціально обладнаних комп’ютерних центрах, запропонованих закордонними партнерами. Тож у разі вичерпання місць у певному місті воно стане недоступним для вибору. Радимо не зволікати з реєстрацією.
2. Надішліть на електронну адресу приймальної комісії скановані або фотокопії реєстраційних документів.
Перш ніж надіслати лист, обов’язково перевірте правильність даних, які зазначили в заяві-анкеті.
3. Отримайте скановану копію екзаменаційного листка.
Представник приймальної комісії перевірить наявність необхідних для реєстрації документів та правильність їх оформлення.
У разі успішної реєстрації вам буде надіслано скановану копію екзаменаційного листка на електронну адресу, зазначену вами в заяві-анкеті. Оригінал екзаменаційного листка зберігатиметься в приймальній комісії. Якщо в екзаменаційному листку ви виявите помилки, зверніться до приймальної комісії.
Оформлений екзаменаційний листок можна отримати особисто, звернувшись до приймальної комісії, або поштовим зв’язком, якщо ви зазначили про таку необхідність у заяві-анкеті.
Якщо екзаменаційний листок не надійшов на адресу, зазначену вами в заяві-анкеті, за два тижні до початку вступних випробувань, вступник має звернутися до приймальної комісії, до якої надсилав реєстраційні документи, для отримання відповідних роз’яснень.
Для кожного учасника, який отримав екзаменаційний листок, на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти створюють інформаційну сторінку «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.
Нагадаємо, що цьогоріч для вступу до магістратури випробування відбуватимуться в комп’ютерному форматі.