Студентські гуртки

Гуртки

Керівник: Гапоненко Наталія Пилипівна, викладач іноземної мови
Метою діяльності гуртка з англійської мови є поглиблення мовної компетентності студентів, розвиток навичок усного та писемного мовлення, розширення лексичного запасу та граматичних знань, а також формування позитивної мотивації до вивчення іноземної мови шляхом використання інтерактивних, творчих і комунікативних методів навчання.
Завдання гуртка з англійської мови:
1. Поглиблення знань з англійської мови понад програмовий рівень (лексика, граматика, фразеологія).
2. Розвиток навичок усного та писемного мовлення через діалоги, дискусії, есе, виступи.
3. Розширення словникового запасу з урахуванням професійної лексики (за потреби).
4. Формування комунікативної компетентності, впевненості у спілкуванні англійською.
5. Ознайомлення з культурою англомовних країн, розвиток міжкультурного розуміння.
6. Робота з автентичними матеріалами (відео, статті, подкасти, пісні, фільми).
7. Підготовка до участі у конкурсах, олімпіадах, проєктах, дебатах англійською мовою.
8. Стимулювання мотивації студентів до самостійного вивчення англійської мови.
Очікувані результати діяльності гуртка:
• Підвищення рівня володіння англійською мовою учасників гуртка.
• Покращення якості усного мовлення, вимови та граматичної правильності.
• Зростання лексичного обсягу, включаючи професійну лексику за фахом.
• Здатність студентів ефективно висловлювати свої думки англійською в усній і письмовій формі.
• Підвищення інтересу до вивчення іноземної мови та міжкультурної комунікації.
• Участь гуртківців у мовних заходах: вікторинах, творчих проєктах, сценках, дебатах.
• Формування навичок самостійної роботи з іноземною мовою (читання, переклад, перегляд відео тощо).
• Підготовка студентів до міжнародного спілкування, подальшого навчання або працевлаштування, де потрібна англійська мова.

Гурток «Діджитал облік»

Керівник: Свирида О.В., викладач облікових дисциплін.

Мета гуртка: «Діджитал облік» – поглиблення знань та отримання практичного досвіду щодо ведення бухгалтерського обліку із застосуванням ІТ-технологій.

Здобувачі освіти не тільки знайомляться з функціоналом бухгалтерських програми, а й мають можливість опанувати роботу з ними, що є основною вимогою роботодавців, які переймаються пошуком не просто досвідчених професіоналів, а фахівців, що реагують на вимоги інформаційно-технологічного часу.

Основними завданнями гуртка є:

  • сприяння поглибленому вивченню навчального матеріалу з облікових дисциплін, а саме з фінансового обліку та інформаційних систем і технологій в обліку;
  • формування у здобувачів освіти інтересу до навчальної діяльності, опанування методики та способів самостійного вирішення  ситуаційних завдань та здійснення досліджень у сфері фінансового обліку;
  • підготовка здобувачів освіти до участі у наукових конференціях з питань бухгалтерського обліку та ІТ-технологій в обліку;
  • сприяння здобувачам освіти у публікації наукових статей та тез доповідей на конференціях.

Гурток «Діджитал облік» працює в двох напрямах:

  • теоретичному: вебінари, бесіди, доповіді, конференції, вікторини, засідання круглого столу
  • практичному: екскурсії, практикуми, фахові олімпіади тощо.

Гурток «Фінансова грамотність»

Керівник: Тимків А.О., кандидат економічних наук.

Метою діяльності гуртка є: підвищення фінансової грамотності у здобувачів освіти, формування правильного фінансового мислення, що дасть змогу стати успішними та фінансово незалежними.

Основні завдання гуртка:

  • опанування основ фінансової грамотності;
  • формування навичок фінансового планування;
  • розвиток розуміння фінансових продуктів та послуг;
  • оцінка фінансових ризиків;
  • виховання фінансової відповідальності;
  • інтеграція фінансових знань у повсякденне життя.

Програма роботи гуртка передбачає такі напрями:

  • формування позитивних фінансових звичок;
  • правила поведінки з грошима;
  • сучасні технології та тренди як інструмент заробітку;
  • оподаткування та податкове навантаження;
  • складання та ведення особистого бюджету;
  • страховий бізнес;
  • власна фінансова безпека;
  • цифрові активи та особливості роботи з ними.

Найвище призначення математики полягає в тому, щоб знаходити прихований порядок в хаосі, що оточує нас. Н. Вінер
Математика – це не так знання, як уміння. В. Серве
Математик – це винахідник, а не відкривач. Л. Вітгенштейн

Математика має велике практичне значення, а також відіграє важливу роль як у науковому, технічному, економічному розвитку суспільства, так і в розвитку окремої особистості. Ті, хто на високому рівні оволодівали математичними інструментами, завжди мали великий потенціал для реалізації своїх ідей і становили стратегічний ресурс нації.

Мета і завдання гуртка математики:

  • ознайомити студентів з роллю математики в сучасному світі, її можливостями.
  • виявлення, розвиток і підтримка обдарованої молоді, стимулювання її творчого потенціалу.
  • вчити студентів будувати математичні моделі реальних процесів і явищ, досліджувати і аналізувати їх.
  • навчити студентів працювати з науковою літературою, з інтернет-ресурсами, знаходити потрібну інформацію, організовувати власний дослідницький пошук, здобувати знання самостійно.
  • сприяти досягненню студентами високого рівня математичної підготовки, який характеризується вмінням розв’язувати нестандартні задачі і розвиває стійкий пізнавальний інтерес.
  • розвиток наукової та дослідницько-експериментальної діяльності студентів, створення умов для гармонійного розвитку особистості, задоволення потреб студентської молоді в освіті, у професійному самовизначенні відповідно до їх інтересів і здібностей.

Керівник: Мазурова О.О., викладач математики.
Мета гуртка: «Крізь призму» – розвивати логічне мислення, поглибити знання з різних галузей математики, підтримувати інтерес студентів до предмету та готувати їх до участі в математичних змаганнях.
Основними завданнями гуртка є:
– розвиток аналітичного мислення;
– удосконалення математичних навичок;
– підготовку до олімпіад;
– обговорення нових теорій;
– консультативна підтримка студентів у вивченні матеріалу.
Гурток «Крізь призму» працює в наступних напрямах:
– Теоретична математика (вивчення абстрактних концепцій, таких як алгебра, аналіз, геометрія, теорія чисел тощо);
– Прикладна математика (дослідження застосування математичних методів у різних галузях, таких як фізика, економіка, інженерія);
– Математична логіка (дослідження основ логічного мислення, доказів та формальних систем);
– Олімпіадна математика (підготовка до математичних олімпіад, розв’язування складних завдань та участь у змаганнях).

Гурток з фізики «Дослідник»

Керівник: Павловська Т. Ю. 

Мета гуртка: Закріплення знань та отримання навичок з практичної астрономії. Набуття навичок роботи з ручним інструментом. Відбір та проведення простих та ефектних демонстрацій. Отримання знань з основ наукових досліджень, постановки експерименту та обробки інформації. Розв’язування задач високого рівня складності з механіки, електрики, молекулярної фізики.

Засідання гуртка проходять у вигляді вечірніх спостережень планет Сонячної системи, рельєфу Місяця та основних сузір’ями, спостереження активності Сонця. Допомога в освоєні інструментів та виготовленні аерокосмічних моделей і приладів. Відпрацювання навичок наукових досліджень за інтересами.

Гурток «Новітній інтелект»

Керівник: Гльос І.Р., викладач вищої категорії.

Метою діяльності гуртка є:

– розвиток професійних знань, умінь, навичок, мотивації, творчості і особистісних якостей здобувачів;

– розвиток інноваційного потенціалу здобувачів для самостійної інноваційної підприємницької діяльності на основі креативного підходу і отриманих в ході навчання компетенцій;

– налагодження взаємозв’язків між студентським об’єднанням, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, суб’єктами підприємництва, громадськими організаціями та об’єднаннями підприємців;

– сприяння успішному працевлаштуванню та кар’єрі випускників, формування кадрового резерву з числа здобувачів для замовників проєктів.

 Завдання гуртка:

– формування банку інноваційних ідей для вдосконалення та розвитку виробничих, інфраструктурних, управлінських, екологічних, соціальних технологій;

– розробка та реалізація інноваційних здобувачів;

– навчання і консультування здобувачів щодо створення бізнесу;

– підбір професорсько-викладацького складу в якості консультантів, керівників та учасників розробок молодіжних наукових і дослідницьких ініціатив;

– залучення представників реального бізнесу до співпраці в якості замовників, споживачів і партнерів;

– організація співробітництва із місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, суб’єктами підприємництва, громадськими організаціями та об’єднаннями підприємців.

Функціями гуртка є:

– надання здобувачам інформаційних та консультаційних послуг з питань бізнес-планування, організації власної справи, адаптації в бізнесі, управлінського обліку, фінансового менеджменту, підприємницькому праву тощо;

– організація та проведення для студентів: семінарів, тренінгів, майстеркласів; конференцій та «круглих столів»; виставок, конкурсів; зустрічей з успішними людьми; бізнес-ігр та арт-акцій;

– організація участі у всеукраїнських, міжнародних, обласних культурномистецьких заходах;

– залучання шкільної молоді до заходів;

– співпраця з секторами освіти, влади та бізнесу;

– здійснення інших функції, необхідних для забезпечення діяльності гуртка, що не протидіють законодавству України.

Гурток «Новітній інтелект» працює в двох напрямах:

  • теоретичному: семінари, тренінги, майстеркласи, конференції, «круглі столи», виставки, конкурси; зустрічі з успішними людьми;
  • практичному: екскурсії, практикуми, бізнес-ігри, арт-акції.

«Те, що ми робимо для себе, вмирає з нами, те, що ми для інших залишається і є безсмертним»

Альберт Пайк.

Участь кожного громадянина в суспільному житті; рівень його демократичної культури є невід’ємною умовою демократичного способу життя. Створення громадського суспільства покликане стати гарантом демократії та прогресу в нашій державі. Сьогодні в Україні склалася тенденція до збільшення проявів негативної поведінки серед дітей та молоді. Саме тому виникає потреба сформувати у молоді активну життєву позицію, лідерські якості, підготувати її до демократичного управління суспільством.

Добро і милосердя – це два крила, на яких тримається людство. Більшість із нас розуміє, що світ тримається на добрі та на гарних вчинках. Тому ми не просто говоримо про добро та чекаємо його від інших. Ми намагаємося зробити світ кращим, красивішим своїми добрими, корисними справами.
Волонтерський гурток для студентів є невичерпним джерелом набуття громадянської освіти, можливістю вчитися та сприяти розвитку солідарності в країні можливістю реалізувати себе у служінні суспільству. Волонтер завдяки соціальній діяльності, набуває практичні життєві орієнтири, досвід, оволодіває мистецтвом життєтворчості, саморозвитку особистості.

Слово «волонтер» з латинського перекладається як «доброволець» у сфері соціальної, гуманітарної, екологічної допомоги. Діти та молодь потребують стимулюючої участі в соціальному житті для розвитку самоповаги та соціальної компетентності. Це сприяє зменшенню кризових явищ у молодіжному середовищі.

 Метою роботи гуртка «Волонтер» є залучення студентів до волонтерської роботи стосовно здорового способу життя, захисту довкілля, вмінню захистити себе та інших, адаптуватися в соціумі, прискорює їх громадське становлення.

   Завдання гуртка «Волонтер»:

  • оволодіння життєвими навичками сприятливими для зміцнення фізичного, психічного, духовного здоров’я,
  • формування у студентів екологічно доцільної поведінки, відповідальності за власне життя, за життя і здоров’я оточуючих,
  • створення умов для саморозвитку членів суспільства, громадян України;
  • виявлення та розвиток організаторських, творчих, професійних здібностей молоді, здатності до взаємодопомоги, милосердя;
  • соціальна допомога різним верстам населення (одиноким людям похилого віку, дітям, молоді, воїнам та ветеранам АТО та ін.) .

В роботі гуртка «Волонтер» використовуються такі форми і методи занять: лекції, бесіди, тренінги, диспути, круглі столи, змагання, групова робота, кіно- та відео лекторії, спостереження, соціальні акції, зустрічі з фахівцями, розважальні заходи, виставки творчих робіт. Гуртківці знайомляться з громадськими організаціями та волонтерськими ініціативами нашої громади, а також приймають активну участь у волонтерських ініціативах.

Волонтери можуть залучатися до роботи за всіма напрямами волонтерської діяльності, зокрема:

  • організація дозвілля молоді;
  • залучення волонтерів до масових форм роботи;
  • анкетування, опитування, соціологічні дослідження;
  • проведення інтелектуальних і розважальних ігор;
  • робота консультативних пунктів на базі різних закладів та на вулицях міста;
  • проведення роботи серед молоді;
  • проведення зустрічей з молодіжними аудиторіями;
  • пропаганда здорового способу життя серед студентів коледжу;
  • соціальна профілактика негативних явищ у молодіжному середовищі;
  • організація та проведення благодійних акцій;
  • залучення студентів до участі у благодійних акціях, які проводять громадські та державні установи, заклади соціальної сфери.

Волонтер у своїй діяльності опирається на такі принципи:

  • вільне волевиявлення людини;
  • активне включення волонтера в життя суспільства;
  • здійснення волонтерства без отримання від нього статусності або грошових/матеріальних винагород.

Студентський гурток «НІКА»

Керівник гуртка: Погорецька Ольга Феофанівна, викладач фізичного виховання, спеціаліст вищої категорії
«Рухаємося вперед — творимо успіх!»
Мета гуртка:
формування стійкої мотивації до рухової активності.
розвиток фізичних якостей (сила, швидкість, витривалість, гнучкість, координація).
ознайомлення з методами самоконтролю та здорового способу життя.
поглиблення знань з фізичної культури через практичну й теоретичну діяльність.
Завдання гуртка
Розвиток наукового мислення та дослідницьких навичок.
Формування вміння аналізувати, порівнювати та інтерпретувати наукові дані.
Стимулювання інтересу до наукової та проєктної діяльності.
Підготовка учасників до конференцій, конкурсів, семінарів.
Використання сучасних методів збору й аналізу даних у спорті.
Педагогічні принципи гуртка
Доступність
Поступовість
Варіативність
Мотиваційний підхід
Позитивна комунікація
Творчо-проєктна діяльність у гуртку «Ніка» є важливою складовою позааудиторної роботи, яка спрямована на формування творчості, ініціативності та активної позиції гуртківців. Вона поєднує фізичну активність з елементами дослідження, самостійної роботи й творчого самовираження.
Проєкти допомагають учасникам не лише розвивати фізичні якості, а й створювати власні ідеї, матеріали та ініціативи у сфері здорового способу життя та спорту.
Метою даної діяльності є розвиток творчих здібностей та вміння працювати над власними і груповими проектами, поглиблення інтересу до фізичної культури через створення практичних і креативних продуктів, формування навичок планування, командної взаємодії та відповідальності, виховання здоров’язбережувальної компетентності та популяризація фізичної активності.

Гурток «Історія милосердя»
Керівник: Загалевич Валентина Леонідівна, викладач суспільних дисциплін, спеціаліст вищої категорії
“Милосердя – це історія, яку ми продовжуємо писати!”

Студентський гурток «Історія милосердя» спрямований на ознайомлення учасників із проявами доброчинності, гуманізму та взаємодопомоги в різні історичні періоди. У процесі занять гуртківці вивчають історичні постаті, події та традиції, що уособлюють ідеали милосердя — від діяльності братств і меценатів до сучасних волонтерських

Цільова аудиторія: студенти зацікавлені в історичних аспектах благодійності, соціальної допомоги та розвитку соціальної роботи.
Мета гуртка «Історія милосердя» полягає у формуванні у здобувачів освіти гуманістичного світогляду, моральних цінностей, почуття співчуття, доброти й відповідальності, дослідженні проблем історії соціальної роботи та милосердя через аналіз традицій благодійності, ключових постатей, соціальних реформ і практик допомоги в різні історичні періоди.

Основні завдання гуртка:

  1. Ознайомити учасників із історичними прикладами проявів милосердя, благодійності та гуманізму в Україні та світі.
    2. Виховувати почуття поваги до людей, які присвятили своє життя служінню іншим.
  2. Формувати морально-етичні цінності, здатність до співпереживання й готовність допомагати ближньому.
  3. Сприяти розвитку соціальної активності та залученню учнів до волонтерських ініціатив.
  4. Розвивати навички дослідницької діяльності через вивчення документів, мемуарів, архівних матеріалів, присвячених темі милосердя.
    6. Підтримувати традиції доброчинності та патріотизму як складових духовної культури українського народу.

Форми роботи гуртка:

📌 Лекції та дискусії: запрошення експертів, обговорення історичних кейсів.
📌 Дослідницькі проєкти: вивчення архівних матеріалів, написання статей.
📌 Екскурсії: відвідування музеїв, історичних локацій, волонтерських центрів.
📌 Практична діяльність: організація благодійних акцій, співпраця з волонтерськими організаціями.

📌 Культурно-просвітницькі заходи: тематичні виставки, квести, перегляд документальних фільмів.

 Освітні та науково-дослідницькі заходи

🔹 Лекційний цикл «Історія благодійності та соціальної роботи»

  • Витоки милосердя: традиції доброчинності у Київській Русі.
  • Соціальна допомога в українському козацькому суспільстві.
  • Жіночі доброчинні рухи в Україні (XIX–XX ст.).
  • Соціальна робота під час війн та кризових періодів (Чорнобиль, Голодомор, війна в Україні).

🔹 Наукові дискусії та круглі столи

  • «Етика та мораль у благодійності: історія та сучасність».
  • «Як історія милосердя формує сьогодення?».
  • «Соціальна робота: від державної опіки до волонтерського руху».

🔹 Дослідницькі проєкти

  • Архівні дослідження про історію соціальної допомоги в Україні.
  • Написання студентських статей про видатних меценатів України (Пантелеймон Куліш, Василь Тарновський, Євген Чикаленко тощо).
  • Інтерв’ю з представниками сучасних благодійних організацій.

 Заняття поєднують теоретичне вивчення історичних джерел із практичними формами діяльності — дослідницькими проєктами, акціями добра, волонтерськими ініціативами. Така діяльність сприяє розвитку громадянської свідомості, емпатії та активної життєвої позиції молоді.

Гурток «3D-моделювання»
Керівник: Шевчук Юрій Вікторович, викладач інформатики та інформаційних технологій
Мета гуртка «3D-моделювання»:
Поглиблення знань та формування практичних навичок зі створення тривимірних моделей різних типів із використанням сучасних технологій та програмних засобів (Blender, CAD-системи, нодові редактори).
Гурток спрямований на розвиток творчого та технічного мислення студентів, формування вмінь працювати з різними видами моделювання та створювати повноцінні 3D-сцени, що відповідають сучасним вимогам індустрії дизайну, ігор, анімації та візуалізації.
Основні завдання гуртка:
• поглиблення знань студентів із методів та інструментів 3D-моделювання (полігонального, CAD, процедурного, displacement-моделювання);
• формування стійкого інтересу до роботи з 3D-графікою, розвиток просторового мислення та навичок самостійного творчого пошуку;
• оволодіння практичними методами створення моделей і сцен, вміння комбінувати різні техніки моделювання;
• сприяння розвитку проєктної діяльності, створення власних моделей, сцен і портфоліо;
• формування навичок роботи з фізичними симуляціями, матеріалами, текстурами, постобробкою та рендерингом;
• розвиток навичок дослідження сучасних технологій 3D-графіки та застосування їх у практичних завданнях.
Напрями роботи гуртка «3D-моделювання»
1. Теоретичний напрям:
• лекції, бесіди, вебінари;
• огляд технологій 3D-моделювання та сфер їх застосування;
• обговорення прикладів моделей і робіт;
• аналіз професійних технік, доповіді, міні-конференції.
2. Практичний напрям:
• майстер-класи та практичні заняття;
• створення моделей різної складності відповідно до тем засідань;
• проведення практикумів, міні-проєктів;
• робота з симуляціями, текстуруванням та рендерингом;
• створення фінальної 3D-сцени та портфоліо студента.

Керівник: Михайлова Інна Анатолівна, викладач інформатики та інформаційних технологій, викладач вищої категорії
Метою діяльністі гуртка “Terra Byte” є участь у проєкті EIT Deep Tech Talent Initiative.
Ініціатором проєкту EIT Deep Tech Talent Initiative виступає громадська організація “Джуніор Ачівмент Україна” (Junior Achievement Ukraine). EIT Deep Tech Talent Initiative поєднує базові концепції штучного інтелекту та програмування з елементами підприємництва та управління проєктами, спрямовуючи студентів на створення інноваційних рішень, які підвищують безпеку, ефективність і якість життя людей через застосування технологій.
Мета проєкту – залучення студентів до створення інноваційних технологічних рішень за допомогою ШІ у сфері програмування та сучасних викликів агросфери.
Технічні навички, які формують студенти – системне мапування, програмування та кодування, комп’ютерний зір, алгоритмічне та обчислювальне мислення, проектний цикл, попередня обробка-збирання-моделювання-оцінка даних.
Рішення із застосуванням ШІ – це створення прототипу рішення для комп’ютерного зору через кодування: програмування на Python, розгортання в додатку або на веб-сайті.

Спортивні гуртки та секції

Спортивна секція з волейболу

Керівник секції: Погорецька Ольга Феофанівна, викладач фізичної культури.
Мета спортивної секції: Розвиток фізичних якостей студентів, формування навичок гри у волейбол, виховання командного духу, спортивної дисципліни та здорового способу життя.
Основні завдання:
– Ознайомлення з історією та правилами волейболу.
– Вивчення технічних елементів гри: передача м’яча, подача, прийом, удар, блок.
– Удосконалення фізичних якостей: швидкість, витривалість, координація.
– Формування навичок командної гри та стратегічного мислення.
– Участь у внутрішніх і зовнішніх змаганнях.
Очікувані результати:
– Сформовані основні навички гри у волейбол.
– Покращення фізичної форми студентів.
– Розвиток командної взаємодії та лідерських якостей.
– Участь у спортивних заходах коледжу та за його межами.

Спортивна секція з футболу / футзалу

Керівник секції: Ткачук Роман Олександрович, викладач фізичної культури.
Мета спортивної секції:
• масове охоплення студентів систематичними заняттями;
• всебічний фізичний розвиток;
• зміцнення здоров’я;
• виховання високих моральних якостей.

Завдання спортивної секції:
• забезпечити всебічний розвиток і зміцнення здоров’я дітей;
• виховувати позитивні моральні і вольові риси характеру;
• розвивати рухові якості у дітей (швидкість, спритність, гнучкість, сила, витривалість);
• сприяти розвитку процесів пізнання (увага, сприйняття, мислення, пам’ять, уявлення);
• спонукати дітей до взаємодопомоги під час занять фізичними вправами спортивного характеру, у тому числі при розучуванні елементів гри у футбол.

Секція з флорболу

Керівник: Товстокоров Олександр Петрович, викладач фізичної культури
Флорбол – спортивна гра, в основі якої лежить висока майстерність гравців, їх імпровізація, уміння до кінця боротися за перемогу. Велика перевага флорболу в його командному характері, розвивальному вмінні підкоряти особисті інтереси інтересам колективу. Флорболу притаманна особлива естетика, що відображається у технічній підготовленості кожного гравця та їхній взаємодії в команді. Флорбол – це не тільки спортивні змагання, але і форма активного відпочинку та розваг. Його можна грати в спортивних залах різного розміру, на траві, на піску і навіть на снігу. Гра розвиває такі фізичні якості як швидкість, витривалість, спритність. Флорбол також формує характер, навчає єдності, дає хороший фізичний та емоційний заряд, зміцнює здоров’я.
Мета спортивної секції:
• масове охоплення студентів систематичними заняттями;
• всебічний фізичний розвиток;
• зміцнення здоров’я;
• виховання високих моральних якостей.
Завдання спортивної секції:
• забезпечити всебічний розвиток і зміцнення здоров’я дітей;
• виховувати позитивні моральні і вольові риси характеру;
• розвивати рухові якості у дітей (швидкість, спритність, гнучкість, сила, витривалість);
• сприяти розвитку процесів пізнання (увага, сприйняття, мислення, пам’ять, уявлення);
• спонукати дітей до взаємодопомоги під час занять фізичними вправами спортивного характеру, у тому числі при розучуванні елементів гри у флорбол.

Спортивна секція з великого тенісу

Керівник секції: Ковальчук Ірина Віталіївна, викладач фізичної культури
Метою спортивної секції є створення умов для фізичного, емоційного та соціального розвитку шляхом оволодіння технікою гри в теніс, формування мотивації до систематичних занять спортом, розвитку стратегічного мислення, самодисципліни та навичок командної взаємодії.
Мета спрямована на:
– масове охоплення здобувачів систематичними заняттями;
– розвиток фізичних якостей (швидкість, витривалість, координація, гнучкість);
– формування спортивної етики, поваги до суперника та культури чесної гри;
– популяризацію тенісу як доступного виду спорту та активного дозвілля серед здобувачів;
– створення інклюзивного середовища, яке забезпечує рівні можливості для участі здобувачів з різними рівнями фізичної підготовки, особливими освітніми потребами та соціальними умовами;
– підтримку психоемоційного здоров’я та соціальної згуртованості через спільні тренування та спортивні заходи.
Завдання
– забезпечити всебічний фізичний розвиток і зміцнення здоров’я студентської молоді засобами гри в теніс;
– виховувати позитивні моральні та вольові риси характеру: наполегливість, самодисципліну, повагу до суперника, витримку;
– розвивати рухові якості (швидкість, спритність, гнучкість, сила, витривалість) через систематичні тренування та ігрову діяльність;
– сприяти розвитку когнітивних процесів (увага, сприйняття, мислення, пам’ять, уявлення) під час засвоєння техніки тенісу та тактичних дій;
– спонукати здобувачів до взаємодопомоги, партнерства і командної підтримки під час занять, зокрема при розучуванні елементів одиночної та парної гри в теніс.

Секція з бакської пелоти

Керівник: Ковальчук Ірина Віталіївна, викладач фізичної культури
Метою спортивної секції є створення умов для фізичного, емоційного та соціального розвитку студентської молоді шляхом оволодіння технікою гри в баскську пелоту — динамічний вид спорту, що поєднує елементи тенісу, сквошу та командної взаємодії. Програма спрямована на формування мотивації до систематичних занять спортом, розвиток реакції, координації, стратегічного мислення, самодисципліни та навичок гри в команді.
Мета спрямована на:
– масове залучення студентів до регулярних фізичних занять через доступний і захопливий формат гри;
– розвиток фізичних якостей: швидкості, витривалості, координації, гнучкості та точності;
– формування спортивної етики, поваги до суперника, культури чесної гри та взаємопідтримки;
– популяризацію баскської пелоти як унікального виду спорту та активного дозвілля серед студентської молоді;
– створення інклюзивного середовища, яке забезпечує рівні можливості для участі студентів з різними рівнями фізичної підготовки, особливими освітніми потребами та соціальними умовами;
– підтримку психоемоційного здоров’я та соціальної згуртованості студентської спільноти через спільні тренування, ігрову комунікацію та спортивні події.
Завдання:
– забезпечити всебічний фізичний розвиток і зміцнення здоров’я студентів засобами гри в пелоту;
– виховувати морально-вольові якості: витримку, повагу, наполегливість, відповідальність;
– розвивати рухові якості (швидкість, спритність, гнучкість, сила, витривалість);
– формувати навички тактичного мислення, уваги, реакції, просторового орієнтування;
– сприяти партнерству, взаємодопомозі та інклюзивній участі в ігровому процесі.

Секція з Боччі

Керівник: Товстокоров Олександр Петрович, викладач фізичної культури
Бочча – це паралімпійський вид спорту, заснований на точності, тактичному мисленні та контролі рухів. Гра поєднує в собі елементи координації, концентрації, стратегічного планування та командної взаємодії. Вона доступна для широкого кола учасників, зокрема для людей із порушеннями опорно-рухового апарату, але може використовуватися й у загальнорозвивальних програмах фізичної культури.
Особливість бочча полягає у високій важливості точності та техніки. Гравці повинні вміти грамотно оцінювати дистанцію, силу та траєкторію кидка, адаптуватися до ситуації на полі та передбачати дії суперника. Командний характер гри сприяє розвитку вміння співпрацювати, підтримувати партнерів і приймати спільні тактичні рішення.
Мета спортивної секції:
• масове залучення студентів до систематичних занять боччею та руховою активністю;
• всебічний фізичний розвиток учасників;
• зміцнення здоров’я та формування стійкої мотивації до активного способу життя;
• виховання високих моральних, вольових і соціальних якостей через командну та індивідуальну гру.
Завдання спортивної секції:
• забезпечити всебічний гармонійний розвиток і зміцнення здоров’я студентів;
• формувати позитивні моральні та вольові риси характеру (самоконтроль, наполегливість, відповідальність);
• розвивати рухові якості (координацію, точність, спритність, концентрацію, витривалість);
• сприяти розвитку пізнавальних процесів (увага, сприйняття, мислення, аналіз, пам’ять, тактичне планування);
• спонукати студентів до взаємодопомоги, командної співпраці та коректної гри під час занять і опанування
• технічних елементів бочча;
• формувати навички комунікації, поваги до суперника та вміння діяти відповідально в командній ситуації.

Спортивна секція з плавання

Керівник: Погорецька Ольга Феофанівна, викладач фізичної культури
Мета секції з плавання:
Метою секції з плавання є формування у здобувачів стійкого інтересу до занять фізичною культурою та спортом, розвиток основних рухових якостей, удосконалення техніки плавання, зміцнення фізичного здоров’я та виховання культури самодисципліни і безпечної поведінки у водному середовищі.
Спортивна секція спрямована на створення умов для всебічного фізичного розвитку, оволодіння базовими елементами різних стилів плавання, підвищення рівня фізичної підготовленості, а також виховання відповідальності, наполегливості та здорового способу життя.
Завдання:
• забезпечити всебічний розвиток і зміцнення здоров’я здобувачів;
• виховувати позитивні моральні і вольові риси характеру;
• розвивати рухові якості у студентів (швидкість, спритність, гнучкість, сила, витривалість);
• сприяти розвитку процесів пізнання (увага, сприйняття, мислення, пам’ять, уявлення);
• навчати безпечній поведінці у воді та плаванню різними стилями;
• спонукати студентів до взаємодопомоги та командної роботи під час занять.

Гуртки за інтересами

Translate