Студентські гуртки

Предметні гуртки

Керівник: Гапоненко Наталія Пилипівна, викладач іноземної мови
Метою діяльності гуртка з англійської мови є поглиблення мовної компетентності студентів, розвиток навичок усного та писемного мовлення, розширення лексичного запасу та граматичних знань, а також формування позитивної мотивації до вивчення іноземної мови шляхом використання інтерактивних, творчих і комунікативних методів навчання.
Завдання гуртка з англійської мови:
1. Поглиблення знань з англійської мови понад програмовий рівень (лексика, граматика, фразеологія).
2. Розвиток навичок усного та писемного мовлення через діалоги, дискусії, есе, виступи.
3. Розширення словникового запасу з урахуванням професійної лексики (за потреби).
4. Формування комунікативної компетентності, впевненості у спілкуванні англійською.
5. Ознайомлення з культурою англомовних країн, розвиток міжкультурного розуміння.
6. Робота з автентичними матеріалами (відео, статті, подкасти, пісні, фільми).
7. Підготовка до участі у конкурсах, олімпіадах, проєктах, дебатах англійською мовою.
8. Стимулювання мотивації студентів до самостійного вивчення англійської мови.
Очікувані результати діяльності гуртка:
• Підвищення рівня володіння англійською мовою учасників гуртка.
• Покращення якості усного мовлення, вимови та граматичної правильності.
• Зростання лексичного обсягу, включаючи професійну лексику за фахом.
• Здатність студентів ефективно висловлювати свої думки англійською в усній і письмовій формі.
• Підвищення інтересу до вивчення іноземної мови та міжкультурної комунікації.
• Участь гуртківців у мовних заходах: вікторинах, творчих проєктах, сценках, дебатах.
• Формування навичок самостійної роботи з іноземною мовою (читання, переклад, перегляд відео тощо).
• Підготовка студентів до міжнародного спілкування, подальшого навчання або працевлаштування, де потрібна англійська мова.

Гурток «Діджитал облік»

Керівник: Свирида О.В., викладач облікових дисциплін.

Мета гуртка: «Діджитал облік» – поглиблення знань та отримання практичного досвіду щодо ведення бухгалтерського обліку із застосуванням ІТ-технологій.

Здобувачі освіти не тільки знайомляться з функціоналом бухгалтерських програми, а й мають можливість опанувати роботу з ними, що є основною вимогою роботодавців, які переймаються пошуком не просто досвідчених професіоналів, а фахівців, що реагують на вимоги інформаційно-технологічного часу.

Основними завданнями гуртка є:

  • сприяння поглибленому вивченню навчального матеріалу з облікових дисциплін, а саме з фінансового обліку та інформаційних систем і технологій в обліку;
  • формування у здобувачів освіти інтересу до навчальної діяльності, опанування методики та способів самостійного вирішення  ситуаційних завдань та здійснення досліджень у сфері фінансового обліку;
  • підготовка здобувачів освіти до участі у наукових конференціях з питань бухгалтерського обліку та ІТ-технологій в обліку;
  • сприяння здобувачам освіти у публікації наукових статей та тез доповідей на конференціях.

Гурток «Діджитал облік» працює в двох напрямах:

  • теоретичному: вебінари, бесіди, доповіді, конференції, вікторини, засідання круглого столу
  • практичному: екскурсії, практикуми, фахові олімпіади тощо.

Гурток «Фінансова грамотність»

Керівник: Тимків А.О., кандидат економічних наук.

Метою діяльності гуртка є: підвищення фінансової грамотності у здобувачів освіти, формування правильного фінансового мислення, що дасть змогу стати успішними та фінансово незалежними.

Основні завдання гуртка:

  • опанування основ фінансової грамотності;
  • формування навичок фінансового планування;
  • розвиток розуміння фінансових продуктів та послуг;
  • оцінка фінансових ризиків;
  • виховання фінансової відповідальності;
  • інтеграція фінансових знань у повсякденне життя.

Програма роботи гуртка передбачає такі напрями:

  • формування позитивних фінансових звичок;
  • правила поведінки з грошима;
  • сучасні технології та тренди як інструмент заробітку;
  • оподаткування та податкове навантаження;
  • складання та ведення особистого бюджету;
  • страховий бізнес;
  • власна фінансова безпека;
  • цифрові активи та особливості роботи з ними.

Найвище призначення математики полягає в тому, щоб знаходити прихований порядок в хаосі, що оточує нас. Н. Вінер
Математика – це не так знання, як уміння. В. Серве
Математик – це винахідник, а не відкривач. Л. Вітгенштейн

Математика має велике практичне значення, а також відіграє важливу роль як у науковому, технічному, економічному розвитку суспільства, так і в розвитку окремої особистості. Ті, хто на високому рівні оволодівали математичними інструментами, завжди мали великий потенціал для реалізації своїх ідей і становили стратегічний ресурс нації.

Мета і завдання гуртка математики:

  • ознайомити студентів з роллю математики в сучасному світі, її можливостями.
  • виявлення, розвиток і підтримка обдарованої молоді, стимулювання її творчого потенціалу.
  • вчити студентів будувати математичні моделі реальних процесів і явищ, досліджувати і аналізувати їх.
  • навчити студентів працювати з науковою літературою, з інтернет-ресурсами, знаходити потрібну інформацію, організовувати власний дослідницький пошук, здобувати знання самостійно.
  • сприяти досягненню студентами високого рівня математичної підготовки, який характеризується вмінням розв’язувати нестандартні задачі і розвиває стійкий пізнавальний інтерес.
  • розвиток наукової та дослідницько-експериментальної діяльності студентів, створення умов для гармонійного розвитку особистості, задоволення потреб студентської молоді в освіті, у професійному самовизначенні відповідно до їх інтересів і здібностей.

Керівник: Мазурова О.О., викладач математики.
Мета гуртка: «Крізь призму» – розвивати логічне мислення, поглибити знання з різних галузей математики, підтримувати інтерес студентів до предмету та готувати їх до участі в математичних змаганнях.
Основними завданнями гуртка є:
– розвиток аналітичного мислення;
– удосконалення математичних навичок;
– підготовку до олімпіад;
– обговорення нових теорій;
– консультативна підтримка студентів у вивченні матеріалу.
Гурток «Крізь призму» працює в наступних напрямах:
– Теоретична математика (вивчення абстрактних концепцій, таких як алгебра, аналіз, геометрія, теорія чисел тощо);
– Прикладна математика (дослідження застосування математичних методів у різних галузях, таких як фізика, економіка, інженерія);
– Математична логіка (дослідження основ логічного мислення, доказів та формальних систем);
– Олімпіадна математика (підготовка до математичних олімпіад, розв’язування складних завдань та участь у змаганнях).

Гурток з фізики «Дослідник»

Керівник: Павловська Т. Ю. 

Мета гуртка: Закріплення знань та отримання навичок з практичної астрономії. Набуття навичок роботи з ручним інструментом. Відбір та проведення простих та ефектних демонстрацій. Отримання знань з основ наукових досліджень, постановки експерименту та обробки інформації. Розв’язування задач високого рівня складності з механіки, електрики, молекулярної фізики.

Засідання гуртка проходять у вигляді вечірніх спостережень планет Сонячної системи, рельєфу Місяця та основних сузір’ями, спостереження активності Сонця. Допомога в освоєні інструментів та виготовленні аерокосмічних моделей і приладів. Відпрацювання навичок наукових досліджень за інтересами.

Гурток «Новітній інтелект»

Керівник: Гльос І.Р., викладач вищої категорії.

Метою діяльності гуртка є:

– розвиток професійних знань, умінь, навичок, мотивації, творчості і особистісних якостей здобувачів;

– розвиток інноваційного потенціалу здобувачів для самостійної інноваційної підприємницької діяльності на основі креативного підходу і отриманих в ході навчання компетенцій;

– налагодження взаємозв’язків між студентським об’єднанням, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, суб’єктами підприємництва, громадськими організаціями та об’єднаннями підприємців;

– сприяння успішному працевлаштуванню та кар’єрі випускників, формування кадрового резерву з числа здобувачів для замовників проєктів.

 Завдання гуртка:

– формування банку інноваційних ідей для вдосконалення та розвитку виробничих, інфраструктурних, управлінських, екологічних, соціальних технологій;

– розробка та реалізація інноваційних здобувачів;

– навчання і консультування здобувачів щодо створення бізнесу;

– підбір професорсько-викладацького складу в якості консультантів, керівників та учасників розробок молодіжних наукових і дослідницьких ініціатив;

– залучення представників реального бізнесу до співпраці в якості замовників, споживачів і партнерів;

– організація співробітництва із місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, суб’єктами підприємництва, громадськими організаціями та об’єднаннями підприємців.

Функціями гуртка є:

– надання здобувачам інформаційних та консультаційних послуг з питань бізнес-планування, організації власної справи, адаптації в бізнесі, управлінського обліку, фінансового менеджменту, підприємницькому праву тощо;

– організація та проведення для студентів: семінарів, тренінгів, майстеркласів; конференцій та «круглих столів»; виставок, конкурсів; зустрічей з успішними людьми; бізнес-ігр та арт-акцій;

– організація участі у всеукраїнських, міжнародних, обласних культурномистецьких заходах;

– залучання шкільної молоді до заходів;

– співпраця з секторами освіти, влади та бізнесу;

– здійснення інших функції, необхідних для забезпечення діяльності гуртка, що не протидіють законодавству України.

Гурток «Новітній інтелект» працює в двох напрямах:

  • теоретичному: семінари, тренінги, майстеркласи, конференції, «круглі столи», виставки, конкурси; зустрічі з успішними людьми;
  • практичному: екскурсії, практикуми, бізнес-ігри, арт-акції.

«Те, що ми робимо для себе, вмирає з нами, те, що ми для інших залишається і є безсмертним»

Альберт Пайк.

Участь кожного громадянина в суспільному житті; рівень його демократичної культури є невід’ємною умовою демократичного способу життя. Створення громадського суспільства покликане стати гарантом демократії та прогресу в нашій державі. Сьогодні в Україні склалася тенденція до збільшення проявів негативної поведінки серед дітей та молоді. Саме тому виникає потреба сформувати у молоді активну життєву позицію, лідерські якості, підготувати її до демократичного управління суспільством.

Добро і милосердя – це два крила, на яких тримається людство. Більшість із нас розуміє, що світ тримається на добрі та на гарних вчинках. Тому ми не просто говоримо про добро та чекаємо його від інших. Ми намагаємося зробити світ кращим, красивішим своїми добрими, корисними справами.
Волонтерський гурток для студентів є невичерпним джерелом набуття громадянської освіти, можливістю вчитися та сприяти розвитку солідарності в країні можливістю реалізувати себе у служінні суспільству. Волонтер завдяки соціальній діяльності, набуває практичні життєві орієнтири, досвід, оволодіває мистецтвом життєтворчості, саморозвитку особистості.

Слово «волонтер» з латинського перекладається як «доброволець» у сфері соціальної, гуманітарної, екологічної допомоги. Діти та молодь потребують стимулюючої участі в соціальному житті для розвитку самоповаги та соціальної компетентності. Це сприяє зменшенню кризових явищ у молодіжному середовищі.

 Метою роботи гуртка «Волонтер» є залучення студентів до волонтерської роботи стосовно здорового способу життя, захисту довкілля, вмінню захистити себе та інших, адаптуватися в соціумі, прискорює їх громадське становлення.

   Завдання гуртка «Волонтер»:

  • оволодіння життєвими навичками сприятливими для зміцнення фізичного, психічного, духовного здоров’я,
  • формування у студентів екологічно доцільної поведінки, відповідальності за власне життя, за життя і здоров’я оточуючих,
  • створення умов для саморозвитку членів суспільства, громадян України;
  • виявлення та розвиток організаторських, творчих, професійних здібностей молоді, здатності до взаємодопомоги, милосердя;
  • соціальна допомога різним верстам населення (одиноким людям похилого віку, дітям, молоді, воїнам та ветеранам АТО та ін.) .

В роботі гуртка «Волонтер» використовуються такі форми і методи занять: лекції, бесіди, тренінги, диспути, круглі столи, змагання, групова робота, кіно- та відео лекторії, спостереження, соціальні акції, зустрічі з фахівцями, розважальні заходи, виставки творчих робіт. Гуртківці знайомляться з громадськими організаціями та волонтерськими ініціативами нашої громади, а також приймають активну участь у волонтерських ініціативах.

Волонтери можуть залучатися до роботи за всіма напрямами волонтерської діяльності, зокрема:

  • організація дозвілля молоді;
  • залучення волонтерів до масових форм роботи;
  • анкетування, опитування, соціологічні дослідження;
  • проведення інтелектуальних і розважальних ігор;
  • робота консультативних пунктів на базі різних закладів та на вулицях міста;
  • проведення роботи серед молоді;
  • проведення зустрічей з молодіжними аудиторіями;
  • пропаганда здорового способу життя серед студентів коледжу;
  • соціальна профілактика негативних явищ у молодіжному середовищі;
  • організація та проведення благодійних акцій;
  • залучення студентів до участі у благодійних акціях, які проводять громадські та державні установи, заклади соціальної сфери.

Волонтер у своїй діяльності опирається на такі принципи:

  • вільне волевиявлення людини;
  • активне включення волонтера в життя суспільства;
  • здійснення волонтерства без отримання від нього статусності або грошових/матеріальних винагород.

Гурток «Історія милосердя» спрямований на ознайомлення учасників із проявами доброчинності, гуманізму та взаємодопомоги в різні історичні періоди. У процесі занять гуртківці вивчають історичні постаті, події та традиції, що уособлюють ідеали милосердя — від діяльності братств і меценатів до сучасних волонтерських ініціатив.
Мета гуртка «Історія милосердя» полягає у формуванні у здобувачів освіти гуманістичного світогляду, моральних цінностей, почуття співчуття, доброти й відповідальності через вивчення історичних прикладів милосердя, благодійності та волонтерства в українській і світовій історії.
Основні завдання гуртка
1. Ознайомити учасників із історичними прикладами проявів милосердя, благодійності та гуманізму в Україні та світі.
2. Виховувати почуття поваги до людей, які присвятили своє життя служінню іншим.
3. Формувати морально-етичні цінності, здатність до співпереживання й готовність допомагати ближньому.
4. Сприяти розвитку соціальної активності та залученню учнів до волонтерських ініціатив.
5. Розвивати навички дослідницької діяльності через вивчення документів, мемуарів, архівних матеріалів, присвячених темі милосердя.
6. Підтримувати традиції доброчинності та патріотизму як складових духовної культури українського народу.
Заняття поєднують теоретичне вивчення історичних джерел із практичними формами діяльності — дослідницькими проєктами, акціями добра, волонтерськими ініціативами. Така діяльність сприяє розвитку громадянської свідомості, емпатії та активної життєвої позиції молоді.

Гурток «3D-моделювання»
Керівник: Шевчук Юрій Вікторович, викладач інформатики та інформаційних технологій
Мета гуртка «3D-моделювання»:
Поглиблення знань та формування практичних навичок зі створення тривимірних моделей різних типів із використанням сучасних технологій та програмних засобів (Blender, CAD-системи, нодові редактори).
Гурток спрямований на розвиток творчого та технічного мислення студентів, формування вмінь працювати з різними видами моделювання та створювати повноцінні 3D-сцени, що відповідають сучасним вимогам індустрії дизайну, ігор, анімації та візуалізації.
Основні завдання гуртка:
• поглиблення знань студентів із методів та інструментів 3D-моделювання (полігонального, CAD, процедурного, displacement-моделювання);
• формування стійкого інтересу до роботи з 3D-графікою, розвиток просторового мислення та навичок самостійного творчого пошуку;
• оволодіння практичними методами створення моделей і сцен, вміння комбінувати різні техніки моделювання;
• сприяння розвитку проєктної діяльності, створення власних моделей, сцен і портфоліо;
• формування навичок роботи з фізичними симуляціями, матеріалами, текстурами, постобробкою та рендерингом;
• розвиток навичок дослідження сучасних технологій 3D-графіки та застосування їх у практичних завданнях.
Напрями роботи гуртка «3D-моделювання»
1. Теоретичний напрям:
• лекції, бесіди, вебінари;
• огляд технологій 3D-моделювання та сфер їх застосування;
• обговорення прикладів моделей і робіт;
• аналіз професійних технік, доповіді, міні-конференції.
2. Практичний напрям:
• майстер-класи та практичні заняття;
• створення моделей різної складності відповідно до тем засідань;
• проведення практикумів, міні-проєктів;
• робота з симуляціями, текстуруванням та рендерингом;
• створення фінальної 3D-сцени та портфоліо студента.

Керівник: Михайлова Інна Анатолівна, викладач інформатики та інформаційних технологій, викладач вищої категорії
Метою діяльністі гуртка “Terra Byte” є участь у проєкті EIT Deep Tech Talent Initiative.
Ініціатором проєкту EIT Deep Tech Talent Initiative виступає громадська організація “Джуніор Ачівмент Україна” (Junior Achievement Ukraine). EIT Deep Tech Talent Initiative поєднує базові концепції штучного інтелекту та програмування з елементами підприємництва та управління проєктами, спрямовуючи студентів на створення інноваційних рішень, які підвищують безпеку, ефективність і якість життя людей через застосування технологій.
Мета проєкту – залучення студентів до створення інноваційних технологічних рішень за допомогою ШІ у сфері програмування та сучасних викликів агросфери.
Технічні навички, які формують студенти – системне мапування, програмування та кодування, комп’ютерний зір, алгоритмічне та обчислювальне мислення, проектний цикл, попередня обробка-збирання-моделювання-оцінка даних.
Рішення із застосуванням ШІ – це створення прототипу рішення для комп’ютерного зору через кодування: програмування на Python, розгортання в додатку або на веб-сайті.

Спортивні гуртки та секції

Гуртки за інтересами

Translate