Циклова комісія соціальної роботи, психології та фізичної культури


Знання — як і небеса — належать усім. Жоден учитель не має права
приховувати їх від будь-кого, хто про них просить.
Викладання — мистецтво віддавати.
Абрахам Джошуа Гешель


Методична робота циклової комісії соціальної роботи, психології та фізичної культури спрямована на формування інноваційного освітнього середовища, та реалізується як цілісна система підвищення науково-теоретичного і загальнокультурного рівнів викладачів, їх психолого-педагогічної підготовки, формування професійної майстерності, розвитку педагогічної компетентності, вдосконалення підготовки здобувачів спеціальностей 231 Соціальна робота, 053 Психологія, 017 Фізична культура і спорт  згідно вимог освітньо-професійних програм.

Викладачі перебувають у постійному творчому пошуку продуктивних шляхів розв’язання проблеми, нестандартних підходів до організації науково-методичної роботи. Особлива увага звертається на ті форми організації науково-методичної роботи, що сприяють творчому розвитку педагогів та підвищенню результативності навчально-виховного процесу. Робота викладачів циклової комісії соціальної роботи, фізичної реабілітації і фундаментальних дисциплін  спрямована на розв’язування основної навчально-методичної проблеми забезпечення оптимального рівня професійної підготовки та майбутньої виробничої діяльності випускників.

Проводяться психолого-педагогічні семінари, педагогічні читання, круглі столи, тренінги, майстер-класи.

Для опанування сучасними технологіями освіти викладачі комісії значну увагу приділяють власному вдосконаленню, формуванню насамперед у собі нових компетенцій педагогічної майстерності, тому вони систематично працюють з фаховою та педагогічною літературою, обмінюються досвідом під час засідань циклової комісії

Система наставництва дає змогу молодим фахівцям отримати конкретну допомогу від досвідчених колег: спільну роботу у планування навчального матеріалу, взаємовідвідування і взаємоаналіз занять, проведення позааудиторних заходів. Велика увага приділяється і такій формі, як взаємовідвідування занять, що є не тільки школою обміну досвідом викладання дисциплін, а й одним із практичних шляхів встановлення міжпредметних зв’язків. Викладачі комісії впроваджують в роботу інформаційно-комунікативні технології навчання. Це: мультимедійні презентації, електронна бібліотека коледжу, електронний варіант тестів, створення WEB-сайтів.

Результатом науково-методичної діяльності викладачів є видання методичних посібників, програм, методичних розробок, методичних рекомендацій; публікації тез та статей у фахових виданнях; участь викладачів та студентів у міжнародних науково-практичних конференціях.


Голова циклової комісії

Глов’юк Оксана Василівна

Посада: провідний фахівець відділу якості освіти та науково-методичної роботи, викладач
Email: oksana_shulyk@ukr.net
Життєве кредо: Світ – це дзеркало, і воно повертає кожному його власне зображення.
Професійне кредо: Допомагаючи іншому піднятися на гору, ви самі наближаєтеся до вершини.

Детальніше →


Склад циклової комісії:


Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому,
бо якщо нема руху вперед, то неминуче починається відставання.

В.О. Сухомлинський

   Сучасна доба ставить нові вимоги до викладача. Суспільству потрібен викладач-професіонал з високою науково-теоретичною, методичною, психолого-педагогічною, теоретичною і практичною підготовкою, здатний до безперервного навчання, творчості і постійного самовдосконалення.
Тому, в сучасних умовах реформаційних змін в освітньому просторі всіх рівнів важливого значення набуває підвищення ефективності методичної роботи, яка має ґрунтуватися на досягненнях психолого-педагогічної науки, перспективного педагогічного досвіду і спрямована на підвищення фахової майстерності педагогічних працівників, на розвиток творчого потенціалу кожного викладача.

Галузь знань: 23 «Соціальна робота»
Спеціальність 231 «СОЦІАЛЬНА РОБОТА»

   Сфера соціального захисту населення є однією з найбільш пріоритетних у розбудові громадянського суспільства. Саме тому в нашій державі зростає попит на професію соціального працівника.
   Під час навчання студенти спеціальності «Соціальна робота» одержують знання з психології, соціології, вивчають правові аспекти соціального захисту, оволодівають методами соціальної роботи; вчаться оцінювати потреби та представляти інтереси людини, створювати мережу допомоги та керувати установами з соціальної допомоги.
   Професія соціальний працівник являється посередником між громадянином та державою.
   Соціальна робота – визнана в усьому світі спеціальність, основою якої є прояв гуманного ставлення людини до людини.
   Фах – соціальна робота дозволяє самореалізуватися тим, хто вміє співчувати, розуміти проблеми інших людей, тим, хто прагне допомогти іншому жити гідно, незважаючи на фізичні обмеження, душевний злам чи життєву кризу.
   За світовими стандартами фахівці із соціальної роботи можуть працювати на різних рівнях реалізації соціальної політики держави – на рівні управління, правового захисту, матеріального забезпечення, освіти, безпосередньої практики.
   Соціальний працівник – це соціолог, соціальний психолог та менеджер, що налагоджує роботу з людьми; соціальний педагог і консультант з соціальних питань; посередник між державою, бізнесом і суспільством; конфліктолог, який вміє вести переговори, здійснювати консультаційну діяльність, сприяти врегулюванню конфліктних ситуацій; експерт з соціальних проблем окремих людей і різних груп, здатний захищати їх права та інтереси; фахівець із планування й впровадження соціальних послуг у державних та недержавних організаціях, експерт з управління проектами в українських та міжнародних лікувально-оздоровчих центрах, благодійних фондах.

Випускники спеціальності «Соціальна робота» можуть працювати у:

  • закладах соціального захисту (служби у справах дітей, територіальні центри, центри зайнятості, центри соціально-психологічної реабілітації дітей);
  • центрах соціальних служб у справах сім’ї, дітей та молоді;
  • закладах охорони здоров’я (дитячі лікарні, санаторії, реабілітаційні центри);
  • структурі Міністерства внутрішніх справ України, закладах пенітенціарної системи;
  • службі дозвілля і культурної анімації (підліткові, молодіжні та сімейні клуби, парки відпочинку, дитячі оздоровчі центри тощо);
  • різних типах освітніх закладів;
  • позашкільних закладах (палац дітей та юнацтва, будинки творчості, школи тощо).
  • громадських організаціях.

Навчаємо майбутніх фахівців:

  • вміло оперувати законами України, знати правові аспекти соціального захисту;
  • створювати програми та механізми виходу із кризових ситуацій;
  • уміти спілкуватися та надавати інформацію, оцінювати потреби та представляти інтереси людини;
  • забезпечувати якісне обслуговування клієнтів у різних соціальних закладах;
  • аналізувати й оцінювати соціальні процеси і суспільні проблеми;
  • створювати “мережу допомоги” та керувати процесом допомоги.

Галузь знань 05 Соціальні та поведінкові науки
Спеціальність 053 Психологія

Спеціальність “Психологія” пропонує студентам здобуття ґрунтовних знань з теорії та практики психології, розвиток навичок для аналізу й розуміння психологічних процесів, що відбуваються в людському розвитку, поведінці та взаємодії.

 Чому варто обрати спеціальність “Психологія”?

✅ Затребуваність на ринку праці.
✅ Можливість допомагати людям.
✅ Варіативність кар’єрних шляхів – від терапії до бізнесу.
✅ Глибше розуміння себе та оточуючих.
✅ Цікава і динамічна сфера, що постійно розвивається

Ця спеціальність спрямована на підготовку висококваліфікованих психологів, здатних працювати в різних сферах суспільства та надавати психологічну допомогу особам, які потребують підтримки, a також підходить людям, які прагнуть розібратися в собі та інших, зосереджені на саморозвитку та допомозі людям.

Фахівці з психології вчаться проводити психологічні тренінги, психодіагностику, консультувати з питань здорового способу життя, визначати особливості та закономірності поведінки людей. Тому можна працювати за фахом у різних галузях та з різною формою зайнятості: стати організаційним психологом, відкрити власну практику, перейти у сферу маркетингу, HR-менеджменту чи соціальної роботи тощо.

У процесі навчання здобувачі опановують навички з аналізу психологічних явищ, діагностики та корекції психологічних проблем, проведення психологічних досліджень та консультування клієнтів. Вони також вчаться використовувати сучасні методи та інструменти психологічної практики.

Сучасний психолог – це фахівець підготовлений до виконання робіт у психологічних та реабілітаційних центрах, державних та громадських організаціях, закладах освіти, медичних установах, територіальних центрах соціальної підтримки, інклюзивно-ресурсних центрах, закладах із надання психологічних послуг.

Випускники спеціальності 053 Психологія можуть  займати такі посади::

🎯 Психолог-консультант – робота з людьми в освітніх закладах, організаціях, клініках.
🎯 Клінічний психолог – допомога людям з психічними розладами.
🎯 HR-менеджер (кадровий психолог) – підбір персоналу, управління командою.
🎯 Бізнес-психолог – покращення ефективності роботи компаній.
🎯 Шкільний психолог – допомога дітям у навчанні та розвитку.
🎯 Психотерапевт (після додаткової спеціалізації) – ведення психотерапевтичної практики.
🎯 Юридичний психолог – експертиза у кримінальних та цивільних справах
.

Галузь знань 01 Педагогіка / Освіта
Спеціальність 017 Фізична культура і спорт

Фізична культура і спорт – це спеціальність, яка готує фахівців у сфері фізичного виховання, спорту, здорового способу життя та реабілітації. Вона охоплює знання з анатомії, фізіології, педагогіки, методики викладання, спортивного менеджменту та психології.

Основні напрямки спеціальності:

  • Тренерська діяльність – підготовка спортсменів різного рівня, від аматорів до професіоналів.
  • Фізичне виховання – робота у школах, коледжах, університетах як учитель або викладач фізкультури.
  • Спортивний менеджмент – організація спортивних заходів, управління командами, клубами чи федераціями.
  • Реабілітація і здоров’я – допомога людям у відновленні фізичної активності після травм чи хвороб.
  • Фітнес-індустрія – персональні тренування, групові заняття, розробка програм для підтримки фізичної форми.

Навчання за освітньою програмою спеціалізація «Фізична культура і спорт» спрямована на оволодіння фундаментальними знаннями і практичними навичками, які здатні розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми в процесі професійної діяльності у сфері фізичної культури і спорту.

 Що вивчають студенти?

  • Анатомія і фізіологія людини – щоб розуміти, як працює тіло під час навантажень.
  • Біомеханіка рухів – щоб оптимізувати тренувальний процес.
  • Основи спортивної медицини – як запобігати і лікувати спортивні травми.
  • Теорія і методика викладання фізичної культури – для навчання дітей та дорослих.
  • Психологія спорту – як мотивувати спортсменів і допомагати їм долати стрес.
  • Менеджмент у спорті – як організовувати змагання, розвивати спортивні клуби.

Кар’єрні перспективи:

  • Тренер-викладач дитячо-юнацьких спортивних шкіл.
  • Менеджер у спортивних клубах та фізкультурно-оздоровчих комплексах.
  • Інструктор-тренер спортивних клубів (тренажерних залів, фітнесцентрів та ін.);
  • Викладач фізичної культури у школі чи університеті.
  • Працівник спортивно-оздоровчих таборів.
  • Учитель фізичної культури у загальноосвітніх школах IIII ступенів.
  • Спортивний менеджер, організатор змагань.
  • Реабілітолог або спеціаліст із фізичної терапії.
  •  Персональний фітнес-тренер.
  •  Суддя спортивних змагань.

До складу циклової комісії входять висококваліфіковані, досвідчені педагогічні працівники коледжу, які забезпечують теоретичну та практичну підготовку здобувачів спеціальності 231 Соціальна робота, 053 Психологія, 017 Фізична культура і спорт

Всеукраїнський тиждень права

ДЕНЬ ВИШИВАНКИ

КОЗАЦЬКІ ЗАБАВИ

Участь у Всеукраїнському диктанті національної єдності

Участь у конкурсі імені П. Яцика

Історія

Життя комісії соціальної роботи, психології тав фізичної культури – це напружена праця згуртованого колективу викладачів та здобувачів і освіти, спрямована на подальше формування і вдосконалення науково-методичної бази для забезпечення високоякісної теоретичної та практичної підготовки фахівців з соціальної роботи.

Підґрунтям для ефективної роботи циклової комісії є досвід практичної діяльності її викладачів, новизна використовуваних ними методик викладання, широкий науковий світогляд та високий рівень професійності.

Діяльність циклової комісії соціальної роботи, психології та фізичної культури ґрунтується на поєднанні сучасних освітніх технологій з прогресивними соціальними, педагогічними, соціологічними та психологічними знаннями та вміннями та орієнтована на посилення науково-дослідницької спрямованості навчання.

Головна мета роботи циклової комісії полягає в забезпеченні якості підготовки спеціалістів, здатних у нових соціально-економічних умовах вирішувати складні питання, у формуванні професійної компетентності, підвищенні рівня знань студентів, у поліпшенні якості підготовки студентів спеціальності 231 Соціальна робота, 053 Психологія, 017 Фізична культура і спорт.

    Циклова комісія соціальної роботи, психології та  фізичної культури працює над такими проблемами:

  • модернізація змісту, форм і методів освітнього процесу, що забезпечує розвиток особистості, здатної на відповіді, адекватні викликам часу;
  • реалізація завдань системи національного виховання здобувачів, спрямованої на формування світоглядної підготовки, соціальної активності і громадянської відповідальності;
  • розвиток задатків і обдарувань кожного студента і забезпечення на цій основі компетентності і конкурентоспроможності особистості;
    формування мотивації професійних компетенцій освітньо-професійної підготовки фахового молодшого бакалавра соціальної роботи;
  • робота з обдарованими студентами, розвиток їхнього інтелекту та зацікавленості;
  • індивідуалізація навчальної діяльності з урахуванням здібностей психологічних особливостей здобувачів;
  • організація інноваційної діяльності викладачів шляхом самоосвіти, самоорганізації і саморозвитку, через опанування нових компетенцій, підвищення педагогічної майстерності, творчої ініціативи.

Комісія соціальної роботи, психології та фізичної культури тісно співпрацює  з закладами соціального захисту населення.

З метою активізації розумової діяльності здобувачів викладачі циклової комісії використовують різні форми та методи проведення занять і контролю знань. Вони володіють сучасними методиками навчання, їм притаманні професіоналізм, ініціатива, творчість та організаторські здібності. Викладачі досягають ефективності роботи за допомогою інтерактивних та інноваційних освітніх методів і технологій, які активно використовують у професійному середовищі.

Неформальна освіта – це освіта, яка здобувається, як правило, за освітніми програмами та не передбачає присудження визнаних державою освітніх кваліфікацій за рівнями освіти, але може завершуватися присвоєнням професійних та/або присудженням часткових освітніх кваліфікацій (Закон України «Про освіту»).
Інформальна освіта (самоосвіта) – це освіта, яка передбачає самоорганізоване здобуття особою певних компетентностей, зокрема під час повсякденної діяльності, пов’язаної з професійною, громадською або іншою діяльністю, родиною чи дозвіллям.
Види неформальної освіти:
– професійно спрямовані й загальнокультурні курси навчання в центрах освіти, на різних курсах інтенсивного навчання, семінарах, майстер-класах;
– форма програм неакадемічних обмінів, стажувань, короткотермінових курсів, конференцій, семінарів, олімпіад, практичних занять, літніх чи зимових шкіл, бізнес-шкіл, тренінгів, курсів тощо.
Визнання результатів навчання, отриманих у неформальній освіті, регламентується

Положення про порядок визнання результатів навчання здобутих шляхом неформальної та/або інформальної освіти у НРЗВО КПДІ

Визнання результатів неформального та/або інформального навчання Інституту передбачає такі процедури:
– подання особою заяви щодо визнання;
– ідентифікацію задекларованих у письмовій формі особою результатів неформального та/або інформального навчання, які підлягають оцінюванню Інститутом;
– оцінювання задекларованих результатів навчання особи;
– прийняття рішення про визнання та зарахування особі відповідних освітніх компонентів (складових освітніх компонентів) освітньої програми або відмову у визнанні.
Особа, яка звертається до Інституту щодо визнання результатів неформального та/або інформального навчання (заявник), подає відповідну заяву, декларацію про попереднє навчання та додаткові документи, які підтверджують наведену у декларації про попереднє навчання інформацію (за наявності). Заява, освітня декларація про попереднє навчання та додаткові документи подаються у навчальний відділ Інституту.

10.10.2025 р. Проведено практичне заняття з освітнього компоненту «Анатомія і фізіологія центральної нервової системи»
23.09.2025 р. Проведено гостьову лекцію з освітнього компоненту “Анатомія та фізіологія ЦНС”
25.09.2025 р. Проведено бінарне заняття з ОК Основи соціальної педагогіки із фахівцями Кам’янець-Подільського Ліцею №3
09.10.2025 р. Проведено інформаційні сесії для студентів на теми: Здоровий спосіб життя та Раціональне харчування
12.09.2025 р.  Проведено тренінгове заняття на тему: «Здорове тіло — спокійний розум: вплив фізичного здоров’я на психічне благополуччя»
07.11.2024 р. Семінар-практикум «Дихальна гімнастика як природний спосіб оздоровлення»
09.09.2025 р. Тренінг «Сезонні захворювання та їхня профілактика»
22.09.2025 р. Навчальне заняття з освітнього компоненту “Історія української державності та культури” на базі Музею старожитностей Кам’янець-Подільського музею – заповідника
11.06.2025 р. Тренінг “Я – не, Instagram: тренінг про справжність у світі ілюзій”
20.11.2024 р. Гостьова лекція-практика на тему “Перша долікарська допомога”
11.09.2025 р. Бінарне заняття “Історія фізичної культури” на тему “Фізична культура у стародавньому світі”
13.09.2025 р. Флешмоб «Рух – наше здоров’я»
10.09.2025 р. Гостьова лекція з освітнього компоненту “Теорія та методика фізичного виховання”
09.09.2025 р. Гостьова лекція з освітнього компоненту “Теорія і методика викладання сучасних видів спорту” на тему: “Спорт як стиль життя: як тренування змінюють людину”
07.05.2025 р. Гостьова лекція в межах вивчення освітнього компоненту “Теорія та методика викладання сучасних видів спорту” ВСП Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО КПДІ
06.05.2025 р. Гостьова лекція з теми «Сучасні різновиди баскетболу як засіб активного та фізичного розвитку різних груп населення»
11.04.2025 р. Навчальна екскурсія відвідали Благодійний фонд “SOS Штаб громадянської оборони”
08.04.2025 р. Тренінг “Бути собою: гендерна компетентність як ключ до взаєморозуміння та поваги”
04.04.2025 р. Гостьова лекція з елементами тренінгу «Боротьба з соціальною нерівністю»
21.05.2025 р. Проведено навчальну екскурсію на базі Кам’янець-Подільської філії Хмельницького обласного центру зайнятості для студентів 2 курсу ВСП Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО КПДІ
01.04.2025 р. Лекція-гайд «Вплив фізичних вправ на організм людини»
02.04.2025 р. Відбулась гостьова лекція на тему: “Соціальний захист дітей сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування”
06.11.2025 р. Просвітницько-профілактична година «Зупинити булінг можливо»
05.11.2025 р. Бінарне заняття з ОК “Підвищення професійної майстерності в обраному виді спорту” на тему “Планування і проведення тренувальних занять”
06.11.2025 р. Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО КПДІ стали частиною знакової події — легкоатлетичного кросу в межах Спартакіади «Інваспорт», присвяченої Міжнародному Дню людей з інвалідністю.
31.10.2025 р. Гостьова лекція на тему «Психологічні механізми особистісного зростання»
04.11.2025 р. Гостьова лекція з освітнього компонента “Охорона праці, безпека життєдіяльності та цивільний захисту
30.10.2025 р. Інтерактивне заняття на тему «Як бути толерантним у спілкуванні»
18.09.2025 р. Участь в інформативному семінарі «Цілі сталого розвитку»
16.09.2025 р. Семінарське заняття на тему: «Громадянське суспільство та його роль у сучасній Україні»
16.09.2025 р. Участь у тренінгу «Стресостійкість в умовах війни», який відбувся у Центрі життєстійкості Кам’янець-Подільської ТГ
15.09.2025 р. Здобувачі ВСП Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО КПДІ відвідали ветеранський центр НРЗВО КПДІ
14.04.2025 р. Тренінг «Розуміння гендерної рівності як основи для розвитку характеру»
20.05.2025 р. Бінарне практичне заняття на тему “Робота з особистістю та групою”
19.05.2025 р.  Тренінг “Тривожність у студентському житті: розуміння і ресурси”
06.04.2025 р. Проведений психолого-педагогічний тренінг на тему «Самовиховання – фактор розвитку особистості»
01.04.2025 р. Тренінг на тему “Конфлікт як норма життя”
31.03.2025 р. Участь у тренінгу «Резильєнтність та навчання технік самодопомоги: опори і ресурси»
09-10.2024 р. Тренінгові заняття з формування стресостійкості
02.04.2025 р.  Відбувся майстер-клас «Пізнай себе»
18.06.2025 р.  Участь викладачі ВСП Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО КПДІ у тренінгу на тему “Емоційне вигорання: як розпізнати і зупинити”
04.04.2025 р.  Для студентів спеціальності 231 Соціальна робота ВСП Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО КПДІ проведена гостьова лекція на тему «Особливості роботи центру зайнятості в сучасних умовах»
   

Січень
15 січня – День народження музичної редакції Державного Гімну України
20 січня – Всеукраїнський день пам’яті захисників Донецького аеропорту
20 січня – День Автономної Республіки Крим
22 січня – День Соборності України.
28 січня – День затвердження Державного прапору України
29 січня – День пам’яті Героїв Крут

Лютий
19 лютого – День Державного Герба України
20 лютого – День Героїв Небесної Сотні
24 лютого – Початок повномасштабного вторгнення рф в Україну

Березень
14 березня – День українського добровольця
17 березня – Створення Української Центральної Ради
28 березня – Всесвітній день історика

Квітень
4 квітня – День створення НАТО
18 квітня – Міжнародний день пам’яток і визначних місць. День пам’яток iсторiї та культури України
26 квітня – День Чорнобильської трагедії

Травень
8 травня – День пам’яті та перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939-1945 років
9 травня – День Європи в Україні
17 травня – День науки в Україні
18 травня – Міжнародний день музеїв
23 травня – День Героїв в Україні
22 червня – День скорботи і вшанування пам’яті жертв війни в Україні
28 червня – День Конституції України

Серпень-Вересень 2025
Визначні дати:
День археолога (15 серпня)
День Державного Прапора України (23 серпня)
День незалежності України (24 серпня)
День закінчення Другої світової війни (2 вересня)
День читання книг (6 вересня)
День танкових військ в Україні (14 вересня)
День українського кіно (14 вересня)
Відзначення Всеукраїнського дня туризму (17 вересня)
Міжнародний день миру (21 вересня)
Всеукраїнський день бібліотек (30 вересня)

Жовтень 2025
Визначні дати:
День захисниць і захисників України (1 жовтня)
День Українського козацтва, Свято УПА (1 жовтня)
Покрова Пресвятої Богородиці (1 жовтня)
День ветерана в Україні (1 жовтня)
Всесвітній день учителя (5 жовтня)
День територіальної оборони України (5 жовтня)
День визволення України від нациських загарбників (28 жовтня)

Листопад 2025
Визначні дати:
День народження Європейського Союзу (1 листопада)
Всесвітній день наук (10 листопада)
Міжнародний день студента (17 листопада)
День Гідності та Свободи (21 листопада)
День Десантно-штурмових військ ЗСУ (21 листопада)
День пам’яті жертв Голодомору (28 листопада)

Грудень 2025
Визначні дати:
Міжнародний день людей з інвалідністю (3 грудня)
День ЗСУ (6 грудня)
День Сухопутних військ України (12 грудня)

Січень 2026
Визначні дати:
День пам’яті кіборгів (13 січня)
День народження музичної редакції Державного Гімну України (15 січня)
Всеукраїнський день пам’яті захисників Донецького аеропорту (20 січня)
День Автономної Республіки Крим (20 січня)
День Соборності України (22 січня).
День затвердження Державного прапору України (28 січня)
День пам’яті Героїв Крут (29 січня)

Лютий 2026
Визначні дати:
Міжнародний день боротьби з ненормативною лексикою (3 лютого)
День єднання (16 лютого)
День Державного Герба України (19 лютого)
День Героїв Небесної Сотні (20 лютого)
Початок повномасштабного вторгнення рф в Україну (24 лютого)

Березень 2026
Визначні дати:
14 березня – День українського добровольця
17 березня – Створення Української Центральної Ради
День народження Ліни Костенко (19 березня)
28 березня – Всесвітній день історика

Квітень 2026
Визначні дати:
4 квітня – День створення НАТО
18 квітня – Міжнародний день пам’яток і визначних місць. День пам’яток iсторiї та культури України
26 квітня – День Чорнобильської трагедії

Травень 2026
Визначні дати:
8 травня – День пам’яті та перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939-1945 років
9 травня – День Європи в Україні
16 травня – День науки в Україні
18 травня – Міжнародний день музеїв
23 травня – День Героїв в Україні

Червень 2026
Визначні дати:
22 червня – День скорботи і вшанування пам’яті жертв війни в Україні
28 червня – День Конституції України

В рамках проведення навчальної практики із соціальної роботи на виробництві та ознайомлювально-навчальної практики з психології відвідали Кам’янець-Подільський міський Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

Ознайомлювально-навчальна практика з психології для здобувачів ВСП Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО КПДІ

Психолого-педагогічна практика: спостереження, досвід, враження 

Навчальна практика з психології. Пізнаючи світ дитинства: студенти на практиці у дитячому садку №16 «Вишиванка»

Ознайомлювально-навчальна практика з психології проведено бінарне практичне заняття з працівниками психолого-педагогічного відділу ВСП Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО КПДІ

Ознайомлювально-навчальна практика з психології проведено бінарне практичне заняття з працівниками психолого-педагогічного відділу ВСП Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО КПДІ

Translate