Знання — як і небеса — належать усім. Жоден учитель не має права
приховувати їх від будь-кого, хто про них просить.
Викладання — мистецтво віддавати.
Абрахам Джошуа Гешель


Голова циклової комісії
Загалевич Валентина Леонідівна
Посада: викладач суспільних дисциплін
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії
Дисципліни, які викладає: історія України, всесвітня історія, правознавство, географія, соціологія
Email: zagalevich.valya@i.ua
Коло наукових інтересів: Методика і технології викладання суспільних дисциплін у ракурсі інклюзивної освіти.
Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому,
бо якщо нема руху вперед, то неминуче починається відставання.
В.О. Сухомлинський
Галузь знань: 23 «Соціальна робота»
Спеціальність 231 «СОЦІАЛЬНА РОБОТА»
Сфера соціального захисту населення є однією з найбільш пріоритетних у розбудові громадянського суспільства. Саме тому в нашій державі зростає попит на професію соціального працівника.
Під час навчання студенти спеціальності «Соціальна робота» одержують знання з психології, соціології, вивчають правові аспекти соціального захисту, оволодівають методами соціальної роботи; вчаться оцінювати потреби та представляти інтереси людини, створювати мережу допомоги та керувати установами з соціальної допомоги.
Професія соціальний працівник являється посередником між громадянином та державою.
Соціальна робота – визнана в усьому світі спеціальність, основою якої є прояв гуманного ставлення людини до людини.
Фах – соціальна робота дозволяє самореалізуватися тим, хто вміє співчувати, розуміти проблеми інших людей, тим, хто прагне допомогти іншому жити гідно, незважаючи на фізичні обмеження, душевний злам чи життєву кризу.
За світовими стандартами фахівці із соціальної роботи можуть працювати на різних рівнях реалізації соціальної політики держави – на рівні управління, правового захисту, матеріального забезпечення, освіти, безпосередньої практики.
Соціальний працівник – це соціолог, соціальний психолог та менеджер, що налагоджує роботу з людьми; соціальний педагог і консультант з соціальних питань; посередник між державою, бізнесом і суспільством; конфліктолог, який вміє вести переговори, здійснювати консультаційну діяльність, сприяти врегулюванню конфліктних ситуацій; експерт з соціальних проблем окремих людей і різних груп, здатний захищати їх права та інтереси; фахівець із планування й впровадження соціальних послуг у державних та недержавних організаціях, експерт з управління проектами в українських та міжнародних лікувально-оздоровчих центрах, благодійних фондах.
Випускники спеціальності «Соціальна робота» можуть працювати у:
- закладах соціального захисту (служби у справах дітей, територіальні центри, центри зайнятості, центри соціально-психологічної реабілітації дітей);
- центрах соціальних служб у справах сім’ї, дітей та молоді;
- закладах охорони здоров’я (дитячі лікарні, санаторії, реабілітаційні центри);
- структурі Міністерства внутрішніх справ України, закладах пенітенціарної системи;
- службі дозвілля і культурної анімації (підліткові, молодіжні та сімейні клуби, парки відпочинку, дитячі оздоровчі центри тощо);
- різних типах освітніх закладів;
- позашкільних закладах (палац дітей та юнацтва, будинки творчості, школи тощо).
- громадських організаціях.
Навчаємо майбутніх фахівців:
- вміло оперувати законами України, знати правові аспекти соціального захисту;
- створювати програми та механізми виходу із кризових ситуацій;
- уміти спілкуватися та надавати інформацію, оцінювати потреби та представляти інтереси людини;
- забезпечувати якісне обслуговування клієнтів у різних соціальних закладах;
- аналізувати й оцінювати соціальні процеси і суспільні проблеми;
- створювати “мережу допомоги” та керувати процесом допомоги.
Галузь знань 05 Соціальні та поведінкові науки.
Спеціальність 053 Психологія
Спеціальність “Психологія” пропонує студентам здобуття ґрунтовних знань з теорії та практики психології, розвиток навичок для аналізу й розуміння психологічних процесів, що відбуваються в людському розвитку, поведінці та взаємодії.
Чому варто обрати спеціальність “Психологія”?
✅ Затребуваність на ринку праці.
✅ Можливість допомагати людям.
✅ Варіативність кар’єрних шляхів – від терапії до бізнесу.
✅ Глибше розуміння себе та оточуючих.
✅ Цікава і динамічна сфера, що постійно розвивається
Ця спеціальність спрямована на підготовку висококваліфікованих психологів, здатних працювати в різних сферах суспільства та надавати психологічну допомогу особам, які потребують підтримки, a також підходить людям, які прагнуть розібратися в собі та інших, зосереджені на саморозвитку та допомозі людям.
Фахівці з психології вчаться проводити психологічні тренінги, психодіагностику, консультувати з питань здорового способу життя, визначати особливості та закономірності поведінки людей. Тому можна працювати за фахом у різних галузях та з різною формою зайнятості: стати організаційним психологом, відкрити власну практику, перейти у сферу маркетингу, HR-менеджменту чи соціальної роботи тощо.
У процесі навчання здобувачі опановують навички з аналізу психологічних явищ, діагностики та корекції психологічних проблем, проведення психологічних досліджень та консультування клієнтів. Вони також вчаться використовувати сучасні методи та інструменти психологічної практики.
Сучасний психолог – це фахівець підготовлений до виконання робіт у психологічних та реабілітаційних центрах, державних та громадських організаціях, закладах освіти, медичних установах, територіальних центрах соціальної підтримки, інклюзивно-ресурсних центрах, закладах із надання психологічних послуг.
Випускники спеціальності 053 Психологія можуть займати такі посади::
🎯 Психолог-консультант – робота з людьми в освітніх закладах, організаціях, клініках.
🎯 Клінічний психолог – допомога людям з психічними розладами.
🎯 HR-менеджер (кадровий психолог) – підбір персоналу, управління командою.
🎯 Бізнес-психолог – покращення ефективності роботи компаній.
🎯 Шкільний психолог – допомога дітям у навчанні та розвитку.
🎯 Психотерапевт (після додаткової спеціалізації) – ведення психотерапевтичної практики.
🎯 Юридичний психолог – експертиза у кримінальних та цивільних справах.
Галузь знань 01 Педагогіка /Освіта
Спеціальність 017 Фізична культура і спорт
Фізична культура і спорт – це спеціальність, яка готує фахівців у сфері фізичного виховання, спорту, здорового способу життя та реабілітації. Вона охоплює знання з анатомії, фізіології, педагогіки, методики викладання, спортивного менеджменту та психології.
Основні напрямки спеціальності:
- Тренерська діяльність – підготовка спортсменів різного рівня, від аматорів до професіоналів.
- Фізичне виховання – робота у школах, коледжах, університетах як учитель або викладач фізкультури.
- Спортивний менеджмент – організація спортивних заходів, управління командами, клубами чи федераціями.
- Реабілітація і здоров’я – допомога людям у відновленні фізичної активності після травм чи хвороб.
- Фітнес-індустрія – персональні тренування, групові заняття, розробка програм для підтримки фізичної форми.
Навчання за освітньою програмою спеціалізація «Фізична культура і спорт» спрямована на оволодіння фундаментальними знаннями і практичними навичками, які здатні розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми в процесі професійної діяльності у сфері фізичної культури і спорту.
Що вивчають студенти?
- Анатомія і фізіологія людини – щоб розуміти, як працює тіло під час навантажень.
- Біомеханіка рухів – щоб оптимізувати тренувальний процес.
- Основи спортивної медицини – як запобігати і лікувати спортивні травми.
- Теорія і методика викладання фізичної культури – для навчання дітей та дорослих.
- Психологія спорту – як мотивувати спортсменів і допомагати їм долати стрес.
- Менеджмент у спорті – як організовувати змагання, розвивати спортивні клуби.
Кар’єрні перспективи:
- Тренер-викладач дитячо-юнацьких спортивних шкіл.
- Менеджер у спортивних клубах та фізкультурно-оздоровчих комплексах.
- Інструктор-тренер спортивних клубів (тренажерних залів, фітнесцентрів та ін.);
- Викладач фізичної культури у школі чи університеті.
- Працівник спортивно-оздоровчих таборів.
- Учитель фізичної культури у загальноосвітніх школах I–III ступенів.
- Спортивний менеджер, організатор змагань.
- Реабілітолог або спеціаліст із фізичної терапії.
- Персональний фітнес-тренер.
- Суддя спортивних змагань.
До складу циклової комісії входять висококваліфіковані, досвідчені педагогічні працівники коледжу, які забезпечують теоретичну та практичну підготовку здобувачів спеціальності 231 Соціальна робота, 053 Психологія, 017 Фізична культура і спорт
Всеукраїнський тиждень права
ДЕНЬ ВИШИВАНКИ
КОЗАЦЬКІ ЗАБАВИ
Участь у Всеукраїнському диктанті національної єдності
Участь у конкурсі імені П. Яцика


Історія
Життя комісії соціальної роботи, психології тав фізичної культури – це напружена праця згуртованого колективу викладачів та здобувачів і освіти, спрямована на подальше формування і вдосконалення науково-методичної бази для забезпечення високоякісної теоретичної та практичної підготовки фахівців з соціальної роботи.
Підґрунтям для ефективної роботи циклової комісії є досвід практичної діяльності її викладачів, новизна використовуваних ними методик викладання, широкий науковий світогляд та високий рівень професійності.
Діяльність циклової комісії соціальної роботи, психології та фізичної культури ґрунтується на поєднанні сучасних освітніх технологій з прогресивними соціальними, педагогічними, соціологічними та психологічними знаннями та вміннями та орієнтована на посилення науково-дослідницької спрямованості навчання.
Головна мета роботи циклової комісії полягає в забезпеченні якості підготовки спеціалістів, здатних у нових соціально-економічних умовах вирішувати складні питання, у формуванні професійної компетентності, підвищенні рівня знань студентів, у поліпшенні якості підготовки студентів спеціальності 231 Соціальна робота, 053 Психологія, 017 Фізична культура і спорт.
Циклова комісія соціальної роботи, психології та фізичної культури працює над такими проблемами:
- модернізація змісту, форм і методів освітнього процесу, що забезпечує розвиток особистості, здатної на відповіді, адекватні викликам часу;
- реалізація завдань системи національного виховання здобувачів, спрямованої на формування світоглядної підготовки, соціальної активності і громадянської відповідальності;
- розвиток задатків і обдарувань кожного студента і забезпечення на цій основі компетентності і конкурентоспроможності особистості;
формування мотивації професійних компетенцій освітньо-професійної підготовки фахового молодшого бакалавра соціальної роботи; - робота з обдарованими студентами, розвиток їхнього інтелекту та зацікавленості;
- індивідуалізація навчальної діяльності з урахуванням здібностей психологічних особливостей здобувачів;
- організація інноваційної діяльності викладачів шляхом самоосвіти, самоорганізації і саморозвитку, через опанування нових компетенцій, підвищення педагогічної майстерності, творчої ініціативи.
Комісія соціальної роботи, психології та фізичної культури тісно співпрацює з закладами соціального захисту населення.
З метою активізації розумової діяльності здобувачів викладачі циклової комісії використовують різні форми та методи проведення занять і контролю знань. Вони володіють сучасними методиками навчання, їм притаманні професіоналізм, ініціатива, творчість та організаторські здібності. Викладачі досягають ефективності роботи за допомогою інтерактивних та інноваційних освітніх методів і технологій, які активно використовують у професійному середовищі.
Сучасна доба ставить нові вимоги до викладача. Суспільству потрібен викладач-професіонал з високою науково-теоретичною, методичною, психолого-педагогічною, теоретичною і практичною підготовкою, здатний до безперервного навчання, творчості і постійного самовдосконалення.
Тому, в сучасних умовах реформаційних змін в освітньому просторі всіх рівнів важливого значення набуває підвищення ефективності методичної роботи, яка має ґрунтуватися на досягненнях психолого-педагогічної науки, перспективного педагогічного досвіду і спрямована на підвищення фахової майстерності педагогічних працівників, на розвиток творчого потенціалу кожного викладача.
Методична робота циклової комісії соціальної роботи, психології та фізичної культури спрямована на формування інноваційного освітнього середовища, та реалізується як цілісна система підвищення науково-теоретичного і загальнокультурного рівнів викладачів, їх психолого-педагогічної підготовки, формування професійної майстерності, розвитку педагогічної компетентності, вдосконалення підготовки здобувачів спеціальностей 231 Соціальна робота, 053 Психологія, 017 Фізична культура і спорт згідно вимог освітньо-професійних програм.
Викладачі перебувають у постійному творчому пошуку продуктивних шляхів розв’язання проблеми, нестандартних підходів до організації науково-методичної роботи. Особлива увага звертається на ті форми організації науково-методичної роботи, що сприяють творчому розвитку педагогів та підвищенню результативності навчально-виховного процесу. Робота викладачів циклової комісії соціальної роботи, фізичної реабілітації і фундаментальних дисциплін спрямована на розв’язування основної навчально-методичної проблеми забезпечення оптимального рівня професійної підготовки та майбутньої виробничої діяльності випускників.
Проводяться психолого-педагогічні семінари, педагогічні читання, круглі столи, тренінги, майстер-класи.
Для опанування сучасними технологіями освіти викладачі комісії значну увагу приділяють власному вдосконаленню, формуванню насамперед у собі нових компетенцій педагогічної майстерності, тому вони систематично працюють з фаховою та педагогічною літературою, обмінюються досвідом під час засідань циклової комісії
Система наставництва дає змогу молодим фахівцям отримати конкретну допомогу від досвідчених колег: спільну роботу у планування навчального матеріалу, взаємовідвідування і взаємоаналіз занять, проведення позааудиторних заходів. Велика увага приділяється і такій формі, як взаємовідвідування занять, що є не тільки школою обміну досвідом викладання дисциплін, а й одним із практичних шляхів встановлення міжпредметних зв’язків. Викладачі комісії впроваджують в роботу інформаційно-комунікативні технології навчання. Це: мультимедійні презентації, електронна бібліотека коледжу, електронний варіант тестів, створення WEB-сайтів.
Результатом науково-методичної діяльності викладачів є видання методичних посібників, програм, методичних розробок, методичних рекомендацій; публікації тез та статей у фахових виданнях; участь викладачів та студентів у міжнародних науково-практичних конференціях.
Склад циклової комісії:
Столяренко Ольга Борисівна | |
Бурденюк Світлана Вікторівна | |
Квітінська Марина Володимирівна | |
Западловський Андрій Вікторович | |
Мельник Юлія Вікторівна | |
![]() ![]() |
Михальський Анатолій Володимирович |
Куян Михайло Вікторович | |
Солом’янник Олександр Миколайович
|