Палилюлько Оксана Михайлівна

Палилюлько Оксана Михайлівна

Посада: декан факультету соціо-психологічної діяльності, реабілітації та професійної освіти
Науковий ступінь: кандидат історичних наук, 2012 р., доцент
Тема кандидатської дисертації: «Діяльність громадсько-господарських товариств з поширення сільськогосподарських знань в Галичині (1919-1938рр.)»
Email: Palelulko1980@ukr.net
Дата народження: 19 жовтня 1980 р.
Освіта: вища

  1. Кам’янець-Подільський державний університет., спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Історія», кваліфікація вчитель історії і правознавства, 2003 р.
  2. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнко спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Історія», кваліфікація магістр педагогічної освіти, викладач історії, 2009 р.

01.09.2004 р. прийнята на посаду вчителя історії Кам’янець-Подільського НВК № 9
01.09.2006 р. обіймала посаду педагога-організатора
01.09.2010 р. – 31.06.2012 р. – асистент кафедри історії і філософії Подільського державного аграрно-технічного університету за сумісництва;
01.09.2014 р. – 30.08.2016 р. – вчитель історії, керівник МАН секція історія, соціальний педагог, педагог-організатор;
01.09.2016 р. – по даний час – викладач історії та соціальних дисциплін НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ “КАМ’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ”.

 

  1. Chaikovska O., Palyliulko O., Komarnitska L., Ikonnikova M. The impact of mindset activities on psychological well-being and EFL skills of engineering students in wartime / O. Chaikovska, O. Palyliulko, L. Komarnitska, M. Ikonnikova // Engineering for Rural Development (Jelgava, 24.-26.05.2023), 2023. Issue 22. P. 282-287. (Scopus)

Scopus  

https://www.tf.llu.lv/conference/proceedings2023/Papers/TF057.pdf

2.ENHANCING COMMUNICATION SKILLS OF ENGINEERING STUDENTS THROUGH EFL PLATFORM-ASSISTED PROJECT WORK Chaikovska, O., Voloshchuk, M., Komarnitska, L., Palyliulko, O.  Engineering for Rural Development, 2024, 23, страницы 788–792

https://www.iitf.lbtu.lv/conference/proceedings2024/Papers/TF154.pdf

  1. The role of the social network in the life of students and its impact on the pedagogical process: Analysis on the example of educational rehabilitation institution of higher education kamyanets-podilsky state institute Shevchuk, O., Palyliulko, O., Zavadska, I., Komarnitska, L., Dudchenko, V. Problems and prospects of training in higher school: Pedagogical, philological, psychological and intercultural aspects, 2023, страницы 86–103 http://monograph.com.ua/pctc/catalog/book/978-617-7319-94-7.ch6

 

  1. Zavadska I., Skrypnyk A., Palyliulko O., Shevchuk O., Mykhailyk A. Integrating History and Software Engineering: A STEM-Based Approach to Teaching // Environment. Technology. Resources: Proceedings of the 16th International Scientific and Practical Conference (Rezekne, Latvia, June 19–20, 2025). – Vol. III. – Rezekne: Rezekne Academy of Riga Technical University, 2025. – P. 391-395.
  2. Стецюк В. Б., Палилюлько О.М., Гуменюк І. М. Досвід земських органів

самоврядування  в соціальній сфері та благодійна діяльність в Російській імперії кін. ХІХ – п. ХХст. Гілея. Науковий вісник. Випуск 152. Історичні науки.  2020. С.73-77

7.Кучеров Г.Г., Палилюлько О.М., Гуменюк І.М. Соціальні аспекти діяльності сільських «Просвіт» Правобережної України у 1921-1922рр. Благодійність  Науковий вісник Ужгородського університету.  Серія : Педагогіка. Соціальна робота Вип. 1 (46), Ч І, ІІ , Ужгород 2020. с.70-77

8.Гуменюк І.Л., Палилюлько О.М., Шевчук О.В. Адаптаціія осіб з інвалідністю до навчального процесу в закладах вищої освіти Секція 3. Соціальні структури та соціальні відносини  Габітус Науковий журнал м. Одеса, Видавничий дім «Гельветика»  Вип. 17. 2020. с. 209 

9.Кучеров Г.Г., Стецюк В.Б., Палилюлько О.М. Сільські “Просвіти” Правобережної України: статистичний аналіз (1920 – 1922). Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Історія. Вип. 38. Збірник наукових праць / за заг. ред. проф. О. А. Мельничука. Вінниця: ТОВ «ТВОРИ», 2021. с.116

8. Палилюлько О.М., Завадська І.М. Ініціативи соціального захисту населення в умовах воєнного стану та перспективи удосконалення роботи соціальних служб України Економічний аналіз. Західноукраїнський національний університет  Серія : Демографія, економіка праці, соціальна економіка і політика м. Тернопіль, Том 33, № 3, 2022р. с.111-122

9.Гуменюк І.М., Палилюлько О.М., Сторожук Н.Р.  Пріоритетні соціальні проблеми населення України в період воєнного стану Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка  Серія: «Соціальна робота»  №  1 2022р. Науковий журнал м.Київ c.46-54

10.Кучеров Г.Г., Палилюлько О.М. Діяльність товариства «Просвіта» с. Висока Піч Житомирського повіту у 1920 р. Наукові записки Національного університету «Острозька Академія». Серія «Історичні науки». Випуск 34. С.27-32

  1. Палилюлько О.М., Завадська І.М. Права осіб з інвалідністю: історичний екскурс і Ефективність соціальної допомоги // Інклюзія і суспільство. Кам’янець-Подільський: Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут», 2023. № 1. С. 76-81

12 Столяренко Ольга, Палилюлько Оксана. Інтерналізація моральних норм як чинник формування моральної самооцінки молодшого школяра. Збірник наукових праць «Інклюзія і суспільство» : журнал. Випуск 2, 2023. Фахове видання категорія «Б»  DOI: https://doi.org/10.32782/2787-5137-2023-2-12. С.87-95.

13. Шевчук О., Палилюлько О., Завадська І. (2023). Вплив технологічних інновацій на практику соціальної роботи: переваги, виклики, можливості. Ввічливість. Humanitas, (6), 45–49. https://doi.org/10.32782/humanitas/2023.6.7

  1. Шевчук О., Палилюлько О., Завадська І. Роль соціальних мереж у підтримці соціальних ініціатив для людей з соціально-психологічними потребами № 4(4) (2024): Суспільство та національні інтереси / СЕРІЯ «Громадське здоров’я» 2024-08-25, С.63-71

DOI: https://doi.org/10.52058/3041-1572-2024-4(4)-63-71

15.Столяренко О.Б., Палилюлько О.М. Інноваційні методи соціально-психологічної реабілітації військовослужбовців учасників бойових дій. Modern Systems of Science and Education in the European Union and World : Materials of the VI International Research and Practical Internet Conference (January 25, 2025) : collection of abstracts [for the general ed. Ph.D Serhii Onyshchenko]. Zdar nad Sazavou : “DEL c.z.”, 2025. С. 18-21.

16 Палилюлько О.М., Завадська І.М., Гуменюк І.М. .Особливості правових аспектів розвитку освіти в Україні 1917–1918 РР. № 2 (2024): Соціальна робота та психологія: освіта і наука https://journals.kpdi.in.ua/index.php/swp/article/view/211

  1. Палилюлько О.М Правове регулювання соціального захисту працівників № 1 (2024): Соціальна робота та психологія: освіта і наука https://journals.kpdi.in.ua/index.php/swp/article/view/179
  2. Палилюлько О.М Історичний розвиток соціальної роботи у сфері освіти: від філантропії до професіоналізації

 

https://journals.kpdi.in.ua/index.php/inclusion-society/article/view/131

  1. Палилюлько О. М., Завадська І. М. Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського Серія :Історичні науки Том 36(75) №2 Історико-археологічні дослідження Бакоти, туристичної перлини Поділля https://hist.vernadskyjournals.in.ua/36-75-2

 

 

  1. наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)

1.Палилюлько О. М., Гуменюк І. М., Сторожук Н.Р. Особливості організації та адаптації учасників освітнього процесу до нових суспільних викликів в умовах пандемії: монографія. Oksana PALELULKO, Inna Mykolaivna HUMENIUK, Nataliia STOROZHUK– Podilsky The features of organization and adaptation of participants of the educational process to new social challenges in the conditions of a pandemic,Innovative Approaches to Ensuring the Quality of Education, Scientific Research and Technological Processes University of Technology Katowice,  Edited by Magdalena Gawron-Łapuszek Yana Suchukova  Series of monographs Faculty of Architecture, Civil Engineering and Applied Arts Katowice School of Technology Monograph 43, Poland 2021. str.1238 (str.757-766)

  1. Палилюлько О.М., Гуменюк І.М., Сторожук Н.Р. Забезпечення соціального захисту населення в контексті Європейської інтеграції. Домінанти становлення інклюзивного соціуму в Україні: колективна монографія / За загальною редакцією М. Тріпака, С. Петрухи, А. Тимківа. Кам’янець-Подільський: ЗУНУ, 2022. 457 с.249-270
  2. Resilience: the main challenges and development of resilience competencies in the educational paradigm : Scientific monograph. Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2023. 148 p.

INCLUSIVE EDUCATION AND THE SOCIO-PSYCHOLOGICAL WELFARE OF YOUTH WITH DISABILITIES DEVELOPMENT AS A PRIORITY IN THE ACTIVITY ORGANIZATION OF HEI IN THE PERIOD OF RECOVERY OF UKRAINE

Marian Mykolaiovych Tripak, Oksana Mykhailivna Palyliulko, Nadiia Oleksiivna Peshchaniu

 http://baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/book/351

3.Tripak M., Voloshchuk M., and Palyliulko O. Inclusion, cooperation projects and professional education resilience during the wartime: Ukrainian dimension. Resilient and Sustainable Future: ESG in Higher Education : Monograph / Edited by Martina Rašticová, Nataliia Versal, Nataliia Tkalenko. Riga, Latvia : Baltija Publishing, 2024. P. 142-161. http://tak2023.info/wp-content/uploads/2025/02/Mono-2.pdf#page=142

 

  1. наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування

 

1.Практикум з навчальної дисципліни «Методика та технологія соціальної роботи» : практикум / упоряд. Гуменюк І. М., Палилюлько О. М., Сторожук Н. Р. 2020р.(подано до друку с.137)

2.Палилюлько Оксана Михайлівна, Швайка Тетяна Станіславівна  Волонтерство – це творчість (методичний посібник) Камянець-Подільський 2016р. с.89

 

3.Історія  та теоретичні основи технології соціальної роботи в Україні: основні напрями, проблеми, перспективи розвитку навч.-методичн  посібник / автори-укладачі  Палилюлько О. М., Кучеров Г. Г., Шевчук О. В., Гуменюк І .М., Сторожук Н.Р., Тернопіль : Економічна думка, 2020. 236 с.

4.Психологія девіантної поведінки: навчально-методичний посібник / автори-укладачі Жиляк Н.В., Шевчук О. В., Кучеров Г. Г.,  Палилюлько О. М., Сторожук Н.Р., Тернопіль : Економічна думка, 2021. 228 с.

  1. Бути психологом: робочий зошит з курсу «Вступ до спеціальності»: навчально-методичний посібник / [упоряд. Жиляк Н.В., Тріпак М.М., О.М. Палилюлько]. Кам’янець-Подільський, 2023, 134 с.

6.Романовська Л. І., Палилюлько О.М., Столяренко.О. Б. Кваліфікаційна робота Методичні рекомендації до написання, оформлення та підготовки до захисту кваліфікаційних робіт для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 053 «Психологія». Кам’янець-Подільський : НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут», 2024. 71 с. https://kpdi.edu.ua/atestatsiya.

7.Палилюлько О.М, Романовська Л.І., Столяренко О.Б., Жиляк Н.В.¸ Завадська І.М., Гудзь Т.О. Методичні рекомендації до написання кваліфікаційних робіт для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231Соціальна робота 053 Психологія / Кам’янець-Подільський : НРЗВО КПДІ, 2024. 65 с. https://kpdi.edu.ua/atestatsiya.

8.Столяренко О.Б., Палилюлько О.М., Завадська І.М., Жиляк Н.В.. Методичні рекомендації до написання курсових робіт для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231Соціальна робота, 053 Психологія / Кам’янець-Подільський : НРЗВО КПДІ, 2024. 28 с. https://kpdi.edu.ua/atestatsiya.

  1. Скрипник А.Ю, Михайлик А.О., Кучеров Г,Г., Завадська І.М., Палилюлько О.М., Методика викладання історичних дисциплін в закладах вищої освіти Комплекс навчально-методичного забезпечення викладання дисципліни (тексти лекцій, методичні вказівки до практичних занять та виконання контрольної роботи, питання тестового контролю, завдання для самостійної роботи тощо) для студентів денної та заочної форм навчання другого (магістерського) рівня спеціальності 032 «Історія та археологія». Кам’янець-Подільський : НРЗВО КПДІ, 2024 р. https://posekmodule.km.ua/course/view.php?id=1390
  2. Скрипник А.Ю, Михайлик А.О., Кучеров Г,Г., Завадська І.М., Палилюлько О.М., Методичні рекомендації для проходження виробничої (педагогічної ) практики для здобувачів освіти денної та заочної форм навчання другого (магістерського) рівня спеціальності 032 «Історія та археологія». Кам’янець-Подільський : НРЗВО КПДІ, 2024 р. https://posekmodule.km.ua/course/view.php?id=1390

11. Скрипник А.Ю, Михайлик А.О., Кучеров Г,Г., Завадська І.М.,   Палилюлько О.М Методичні рекомендації та завдання для самостійної роботи студентів з курсу «Методика викладання історичних дисциплін в закладах вищої освіти для здобувачів освіти» денної та заочної форм навчання другого (магістерського) рівня спеціальності 032 «Історія та археологія». Кам’янець-Подільський : НРЗВО КПДІ, 2024р. https://posekmodule.km.ua/course/view.php?id=1390

  1. Скрипник А.Ю, Михайлик А.О., Кучеров Г,Г., Завадська І.М., Палилюлько О.М Методичні рекомендації та завдання для самостійної роботи студентів з курсу «Інноваційні методики та технології викладання історичних дисциплін в закладах вищої освіти для  здобувачів освіти» денної та заочної форм навчання другого (магістерського) рівня спеціальності 032 «Історія та археологія». Кам’янець-Подільський : НРЗВО КПДІ, 2024р. https://posekmodule.km.ua/course/view.php?id=1390
  2. Скрипник А.Ю, Михайлик А.О., Кучеров Г,Г., Завадська І.М., Палилюлько О.М Методичні рекомендації до написання кваліфікаційних робіт для здобувачів освітиденної та заочної форм навчання другого (магістерського) рівня спеціальності 032 «Історія та археологія». Кам’янець-Подільський: НРЗВО КПДІ, 2024р. https://posekmodule.km.ua/course/view.php?id=1390
  3. Скрипник А.Ю, Михайлик А.О., Кучеров Г.Г., Завадська І.М., Палилюлько О.М., Методичні рекомендації для переддипломної практики для здобувачів освіти денної та заочної форм навчання другого (магістерського) рівня спеціальності 032 «Історія та археологія». Кам’янець-Подільський : НРЗВО КПДІ, 2024 р. https://posekmodule.km.ua/course/view.php?id=1390
  4. виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах

 

1.Заступник головного редактора

Член редакційної колегії наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, «Соціальна робота та психологія: освіта і наука»: журнал.

2.Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму: матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції 22-23 травня 2025

 

  1. участь у міжнародних наукових проектах, залучення до міжнародної експертизи, наявність звання “суддя міжнародної категорії”

 

1) участь у проєкті напряму Жана Монне «Європейські цінності різноманіття та інклюзії для сталого розвитку» Erasmus+ Jean Monnet Project «European values of diversity and inclusion for sustainable development» (EVDISD)  620545-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-PROJECT та у співпраці із проєктом Кафедра Жана Монне «Соціальні та культурні аспекти Європейських Студій»(SCAES) 620635-EPP-1-2020-1-UA-R14EPPJMO-CHAIR. у рамках участі у організації Міжнародного круглого столу «Інклюзивна освіта та реабілітація: партнерство, стратегії, методики (УКРАЇНСЬКИЙ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИМІРИ)» (4 березня 2021р) та у рамках участі у Міжнародній науково-практичній конференції «Ціннісно-орієнтований сталий розвиток освіти: уроки ЄС для України» (18-20 травня 2021)

2) участь у Міжнародній зимовій школі «СОЦІАЛЬНІ ВИМІРИ ЄВРОПЕЙСЬКИХ СТУДІЙ» в рамках імплементації проєкту Кафедра Жана Монне «Соціальні та культурні аспекти Європейських Студій» (SCAES) – 620635-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-CHAIR (загальна кількість годин – 120, 4 кредита ECTS; 17-21 січня 2022 року (м.Київ, Україна – м. Генуя, Італія) (№WS2022-000051).4) участь у дводенному тренінгу «Розширені навички ефективної роботи з ветеранами/-ками та їхніми травмами» (16 годин) у рамках проєкту «Соціально-економічна підтримка реінтеграції ветеранів конфлікту на сході України та членів їхніх сімей», що впроваджується МОМ, Агентством ООН з питань міграції, за фінансової підтримки Європейського Союзу.

3).участь у Міжнародному стажуванні “Digital Future: Blended Learning” в рамках проєкту «DigIn.Net 2 – німецько-українська мережа цифрових інновацій». 10.10.2022р. – 30.11.2022р.

4) участь у соціальному проєкті «Інновації в соціальній допомозі в Україні» в рамках проєкту «Капіталізація соціальних інновацій на користь українських соціальних служб і структур з метою полегшення життя українців, які постраждали від війни (Інновації в соціальній допомозі в Україні)». Проєкт координується благодійною організацією Diakonie (Німеччина) у співпраці з FONT (Лабораторією самовідданості), за підтримки Фундації Баден-Вюртемберга (березень 2023р. – грудень 2023р.);

5) участь у проєкті «Соціальні дії молоді та влади» (проєкт створено ГО «Центром молодіжної політики» завдяки отриманому гранту від Програми «Підтримка організацій громадянського суспільства (ОГС)» в Україні у межах фінансової підтримки Посольства Великої Британії. Програма реалізується Crown Agents у партнерстві з International Alert і у співпраці з Crown Agents in Ukraine)  

6). Участь у програмі «Поруч» «Навчання технік зцілення для батьків, осіб, що їх замінюють, та спеціалістів, які працюють з дітьми», що реалізується за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні (сертифікат № 9/3103о).         

 7) участь у  проєкті “SOS-Турбота 60+”, який реалізується благодійним фондом “СОС Штаб громадянської оборони” за підтримки міжнародної організації “HelpAge International”

8)участь в проекті програми Erasmus+ KA 1 Digital Burnout for youth workers (Erasmus +) у консорціумі з закордонними організаціями з Італії, Румунії, Німеччини

  1. наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій

 

  1. Палилюлько О. М  Шляхи покращення реабілітації дітей з особливими потребами  збірник науково-методичних праць Вектор. Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму. Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2017. С.236-238.
  2. Присакар В.В., Палилюлько О.М., Гуменюк І.М. Етнокультурна компетентність як невід’ємна складова у підготовці майбутніх соціальних працівників в умовах поліетнічного регіону Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук: актуальні питання теорії і практики збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції Одеса: Го «Південна фундація педагогіки» 2017. 192с., С.88-92
  3. Палилюлько О.М Особливості формування особистості дітей та молоді з особливими освітніми потребами Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції.  Кам’янець-Подільський:  2018.- 354с.,  С. 316-318.
  4. Палилюлько О.М., Гуменюк І.М. Філософія комунікативної культури сучасного викладача у вищій школі збірник тез наукових робіт Актуальні проблеми реформування системи виховання та освіти в Україні. Львів: Львівська педагогічна спільнота, 2018 120с., С.- 82
  5. Палилюлько О.М., Гуменюк І.М. Інклюзивна освіта в Україні, проблеми та перспективи  збірник тез наукових робіт Міжнародної науково-практичної конференції Фактори розвитку педагогіки і психології в ХХ столітті. Харків. 2018.  104с., С.-25-29

6.Палилюлько О.М., Волошин Я.Й., студентка І курсу спеціальності «Соціальна робота» Комунікативна культури викладача у вищій школі збірник наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції  Дослідження різних напрямків розвитку психології та педагогіки Одеса. 2018. 136с., С.130-132

7.Палилюлько О.М., Цупа Л. О., Камінська В.В., студентки І курсу спеціальності «Соціальна робота» Зародження інклюзивної освіти в Україні  збірник наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції  Дослідження різних напрямків розвитку психології та педагогіки Одеса. 2018. 136с., С.46-48

8.Завадська І.М., Палилюлько О.М. Вища освіта України в умовах модернізації.  Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму : матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. конф. Камʼянець-Подільський, 2019.  С.414-416.

9.Стецюк В.Б., Палилюлько О.М. Вищий навчальний заклад інклюзивної освіти на Поділлі.   Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму : матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. конф. Камʼянець-Подільський,  2019. С.416-419.

10.Коруняк О.П., Палилюлько О.М.  Особливості формування інклюзивного освітнього середовища вищої освіти. Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму : матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. конф. Камʼянець-Подільський 2019. С.286-289.

  1. Палилюлько О.М., Гуменюк І.М. Історія та розвиток князівської благодійності в Київській Русі. Міжнародної наукова конференція, секція Історія В.5, Перемишль, 2019. С.91-95.
  2. Палилюлько О.М., Вища освіта в умовах модернізації. Пріоритети розвитку педагогічних та психологічних наук ХХІ століття: збірник наук. праць міжн. наук.-практ. конф. 15-16 березня 2019р. частина І, Одеса, 2019. С. 105 -106.
  3. Гуменюк І.М., Палилюлько О.М. Основні напрями економічного розвитку підприємств у сучасних умовах. Актуальні проблеми соціально – економічних систем трансформаційної економіки: зб. тез доп. V всеукр. наук.-практ. конф. Дніпро, 2019. С.293-296.
  4. Завадська І.М., Палилюлько О.М. Культура та побутовий розвиток населення Поділля наприкінці ХVІІІ в першій половині ХІХст. Культура основи суспільства: тези доп. всеукр. наук.-теорет.конф. Камʼянець-Подільський 2019р. С.273-275.
  5. Палилюлько О. М. Загалевич В. Л. Специфічні особливості соціалізації дітей з затримкою психічного розвитку. Психологія та педагогіка у ХХІ столітті: перспективні та пріорітетні напрямки досліджень: збірник наук. робіт учасн. міжнар. нак.-практ. конф., Київ, 2019. С. 91-96.
  6. Палилюлько О.М., Стецюк В.Б. Поділля у 1793-1917р.р. : матеріали ІІІ всеукр. конф. Наукові праці Камʼянець-Подільський історичний музей заповідник, Т 3., Камʼянець-Подільський 2019. С. 71-73.
  7. Палилюлько О.М. Волошин Я.Й., Організація самостійної роботи студентів у вищій школі. Актуальні проблеми сучасної освіти: реалії та перспективи : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. Маріуполь, 2019, С.79-80.

18.Палилюлько О.М., Дужева О.Г., Пещанюк Н.О. Особливості соціально-психологічної адаптації студентів з обмеженими можливостями Вектор Поділля : наук. журн. Кам’янець-Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний  коледж, 2018, С. 233-239.

19.Палилюлько О.М., Лукащук Т.Ю. (група О-11б, І курс) Креативна економіка-шлях розвитку малих туристичних міст. “Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства”: матеріали І Міжнародної наукової студентської конференції (15-16 листопада 2019 р.). У 3 Т. Кам’янець-Подільський: Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж, 2019. Т. 1. Економічні науки. С. 190-191.

20.Палилюлько О.М., Яковишин Р.В. (група О-11б, І курс) Альтернативні джерела енергії для дому та бізнесу на основі сонячних батарей. “Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства”: матеріали І Міжнародної наукової студентської конференції (15-16 листопада 2019 р.). У 3 Т. Кам’янець-Подільський: Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж, 2019. Т. 1. Економічні науки. С. 346-347

 

21.Палилюлько О.М., Бортків Т.М. (група П-11б, І курс) Проблема соціально-психологічної адаптації майбутніх фахівців до умов професійної діяльності. “Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства”: Матеріали І Міжнародної наукової студентської конференції (15-16 листопада 2019 р.). У 3 Т. Кам’янець-Подільський : Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж, 2019. Т. 3. Соціальна робота. С. 16-18.

 

22.Палилюлько О.М., Деркач Д.О. (група П-11б – О-11б І курс) Агресія як імідж футбольних фанатів. “Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства”: Матеріали І Міжнародної наукової студентської конференції (15-16 листопада 2019 р.). У 3 Т. Кам’янець-Подільський : Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж, 2019. Т. 3. Соціальна робота. С. 39-40.

23.Палилюлько О.М., Квецко І.І. (група П-11б, І курс) Девіантні форми поведінки у спортсменів. “Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства”: Матеріали І Міжнародної наукової студентської конференції (15-16 листопада 2019 р.). У 3 Т. Кам’янець-Подільський : Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж, 2019. Т. 3. Соціальна робота. С. 56-58.

24.Палилюлько О.М., Ставчанська Х.Р. (група П-11б, І курс) Соціально-психологічна допомога учасникам АТО. “Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства”: Матеріали І Міжнародної наукової студентської конференції (15-16 листопада 2019 р.). У 3 Т. Кам’янець-Подільський : Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж, 2019. Т. 3. Соціальна робота. С. 128-130.

25.Палилюлько О.М., Климак Л.А. (група С-31б стн, І курс) Насильство над жінкою: історія та актуальність. “Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства”: Матеріали І Міжнародної наукової студентської конференції (15-16 листопада 2019 р.). У 3 Т. Кам’янець-Подільський : Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж, 2019. Т. 3. Соціальна робота. 122-124.

26.Палилюлько О.М., Камінська В.В. (група С-32 ІІІ курс) Вино як історичний напій. “Проблеми формування здорового способу життя у молоді”: Збірник матеріалів ХІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів з міжнародною участю (3 жовтня-5 жовтня 2019 р.). Одеса: ФОП Бондаренко М.О., 2019. С. 289-291.

 

27.Палилюлько О.М. Передумови професійного вигорання викладачів вищої школи  Психічне здоров’я персоналу освітніх організацій та його профілактика: матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару Кам’янець-Подільський: Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж, 2020. С. 39-41.

28.Корекційно-розвивальна робота в інклюзивному середовищі IV Міжнародній науково-практичній конференції Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму 2020 (подано до друку)

  1. Гуменюк І. М., Палилюлько О.М. Проблеми інноваційного розвитку регіонів в умовах фінансової децентралізації Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки: зб. Наукових статей за матеріалами VІ Всеукр. наук. – прак. конф. Частина 2, Кам’янець-Подільський 2020, С.48-51

  1. Палилюлько О.М. Шляхи вдосконалення вітчизняного законодавства щодо інклюзивної освіти Актуальні питання вдосконалення чинного законодавства і захисту прав людини в Україні : матеріали ІІ Всеукр. конф. Хмельницький 2020.(подано до друку)

31.Палилюлько О.М., Гуменюк І.М.  Соціальний захист та трудова зайнятість осіб з інвалідністю Вектор Поділля : наук. журн. Кам’янецьПодільський: Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету  Економічна думка, 2020. Вип. 3. с. 87-98

32.Гуменюк І. М., Палилюлько О.М. Проблеми інноваційного розвитку регіонів в умовах фінансової децентралізації Актуальні проблеми соціально-економічних систем в умовах трансформаційної економіки: зб. Наукових статей за матеріалами VІ Всеукр. наук. – прак. конф. Частина 2, Кам’янець-Подільський 2020, С.48-51

  1. Палилюлько О. М. Передумови професійного вигорання викладачів вищої школи Психічне здоров’я персоналу освітніх організацій та його профілактика: матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару м. Кам’янець-Подільський, Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж. Кафедра соціальної роботи та психології, 2020  с. 93

  1. Корекційно-розвивальна робота в інклюзивному середовищі IV Міжнародній науково-практичній конференції Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму матеріалами ІV Міжнар. наук. – прак. конф. Кам’янець-Подільський 2020 С. 131-134

  1. Палилюлько О.М., Цупа Л.О. Становлення та розвиток дистанційного навчання в Україні та світі / Наука та інновації в умовах пандемії COVID -19, збірник матеріалів регіонального молодіжного форуму Кам’янець-Подільський 15 жовтня 2020 с.88 -90

  1. Палилюлько О.М., Цупа Л.О. Соціальна активність особистості в суспільстві постійних змін. Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства: матеріали ІI Міжнародної наукової студентської конференції (12-13 листопада 2020 р.). Кам’янець-Подільський: Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж, 2020.

  1. Палилюлько О.М., Гуменюк І.М. Історичний екскурс: роль держави у сфері соціального захисту та допомоги населенню на українських землях в литовсько-польську добу Вектор Поділля : наук. журн. Кам’янецьПодільський: Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету Економічна думка, 2021. Вип. 4. с.
  2. Палилюлько О.М., Цупа Л.О. Зміст та роль партнерства в організації соціальної роботи на рівні громади: історичний екскурс / Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства: матеріали ІI Міжнародної наукової студентської конференції (11-13 листопада 2021 р.) Кам’янець-Подільський Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж, 2021.с.
  3. Палилюлько О.М., Камінська В.В. Кібербулінг як соціальний феномен в сучасному суспільстві / Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства: матеріали ІI Міжнародної наукової студентської конференції (11-12 листопада 2021 р.) Кам’янець-Подільський: Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж, 2021.с.

40.Завадська І.М., Палилюлько О.М., Допомога як стиль життя: психологічні аспекти волонтерської діяльності //Інклюзія і суспільство: наук. Жур./ Навчально- реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут» редкол.: М. М. Тріпак (гол. ред), 2022. Вип. 1. С. 47-56

  1. Палилюлько О.М. Захист прав людини в Україні в умовах воєнного стану Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму : матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції м. Кам’янець-Подільський 2022
  2. Палилюлько О.М., Батрин В. Основні напрямки соціально-педагогічої підтримки сімей, які виховують дітей з інвалідністю // VI Міжнародна наукова конференція здобувачів освіти «Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства» (28-29 листопада 2022 року) Кам’янець-Подільський, 2022 c. 337-340
  3. Палилюлько О.М., Цупа Л. Роль волонтера у наданні допомоги людям похилого віку // VI Міжнародна наукова конференція здобувачів освіти «Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства» (28-29 листопада 2022 року)Кам’янець-Подільський, 2022.с.451-454
  4. Палилюлько О.М., Чаплінцева Закордонний досвід діяльності формування здорового способу життя молоді // VI Міжнародна наукова конференція здобувачів освіти «Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства» (28-29 листопада 2022 року) Кам’янець-Подільський, 2022 с.454-458
  5. Палилюлько О.М., Моргун В.Різні підходи щодо використання активних методів в навчанні фахівців соціальної роботи // VI Міжнародна наукова конференція здобувачів освіти «Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства» (28-29 листопада 2022 року) Кам’янець-Подільський, 2022 с.408-411
  6. Палилюлько О.М., Камінська В. Особливості прояву емоційного вигорання у педагогічних працівників // VI Міжнародна наукова конференція здобувачів освіти «Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства» (28-29 листопада 2022 року) Кам’янець-Подільський, 2022 с.385-388

 

 

 

  1. керівництво школярем, який зайняв призове місце III—IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів, II—III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів — членів Національного центру “Мала академія наук України”; участь у журі III—IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів чи II—III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів — членів Національного центру “Мала академія наук України” (крім третього (освітньо-наукового/освітньо-творчого) рівня)
  1. Керівництво Олійник В.Б., учениця 10 класу НВК №9 м. Кам’янець-Подільський, 2016 р. переможець (IІІ місце) І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідних робіт учнів членів МАН переможець (Всесвітня історія); переможець (ІІ місце) ІІ етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідних робіт учнів членів МАН (Всесвітня історія).
  2. Керівництво Федусь Д. А., учениця 11 класу НВК №9 м. Кам’янець-Подільський, 2017 р. переможець (IІІ місце) І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідних робіт учнів членів МАН переможець (Історія України).

1. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, при кафедрі соціальної педагогіки та соціальної роботи, з 24 жовтня 2016 року по 24 квітня 2017 року відповідно до наказу від 24 жовтня 2016 №202-ОС

2. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, при кафедрі архівознавства, спеціальних історичних та правознавчих дисциплін, з 26 квітня 2018 року по 28 травня 2018 року відповідно до наказу від “26” квітня 2018 року за № 224-К.

3. Роль соціального виховання в розвитку публічної дипломатії. 180 годин. Період 07.09-25.09.2020. м. Київ. Фонд громадської дипломатії.

4. Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, навчання за програмою підвищення кваліфікації “Сучасні ІКТ в освіті” (цифрова компетентність) з 19 лютого 2021 р. по 06 березня 2021 р. (30 годин) Свідоцтво ПК №1731

5. Західноукраїнський національний університет, стажування на кафедрі психології та соціальної роботи, Тема стажування: «Підвищення методичного та практичного рівнів фахової компетентності викладачів щодо використання інноваційних технологій у підготовці фахівців-психологів і соціальних працівників, зокрема, в умовах дистанційного та інклюзивного навчання» (у період з 01.10.2020. по 01.04.2021.), обсяг (тривалість) стажування: 180 год. (6 кредитів ЄКТС). Досягнуті результати: оволодіння інноваційними підходами і методами підготовки фахівців у сфері психології та соціальної роботи, у тому числі в умовах дистанційного та інклюзивного навчання.

6. Вища  Школа Агробізнесу в Ломжі (Польща) на Міжнародне стажування «Формування компетентності та розвиток професійно-педагогічної майстерності викладача закладу фахової передвищої та вищої освіти» в рамках програми підвищення кваліфікації як  складової безперервного професійного навчання впродовж життя. Стажування 25.10.2021р.-03.12.2021р. Програма складається із 6 модулів, кожен з яких має 30 годин (1 кредит EСTS). Всього – 180 год (6 кредитів EСTS).

7. Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, стажування при кафедрі педагогіки, Тема стажування «Сучасні проблеми вдосконалення освітнього процесу в ЗВО» (у період з 03.10.2022. по 03.01.2023.), обсяг (тривалість) стажування: 180 год. (6 кредитів ЄКТС). Свідоцтво № 14/23 від 2012 січня 2023р.

8. Всеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації «Історична пам’ять та тенденції історичної науки» (4 листопада -15 грудня) 2024року 6 кредитів ECTS (180 год.)

9. Міжнародна програма підвищення кваліфікації «Soft Skills у вищій освіті: експертиза ЄС». Дата видачі:  31 травня 2025 року. Кількість годин: 180 годин / 6 кредитів ЄКТС. СЕРТИФІКАТ ПК № 0662/25.

10. 03.2025-1.06.2025 – підвищення кваліфікації на базі Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, загальним обсягом 180 год., 6 кредитів ECTS. Тема: Традиційні та інноваційні методи та інноваційні підходи до викладання історичних дисциплін у закладах вищої освіти. Посвідчення 94/25.

 

Translate