АТЕСТАЦІЯ

1. Особливості застосування технології медіації у реабілітаційній роботі практичного психолога.
2. Вплив психологічної реабілітації на якість життя ветеранів війни з психічними травмами.
3. Роль психологічної підтримки батьків у процесі реабілітації дітей з аутизмом.
4. Ефективність психологічної реабілітації осіб з алкогольною (наркотичною) залежністю.
5. Роль психологічної підтримки у реабілітації жертв домашнього насильства.
6. Психологічна підтримка та реабілітація осіб з депресією після втрати роботи.
7. Психологічна реабілітація військовослужбовців з посттравматичним стресовим розладом.
8. Використання творчих методик у психологічній реабілітації дітей після поранення.
9. Психологічні умови ефективної реабілітації осіб з порушеннями слуху (зору, мовлення).
10. Особливості психологічної реабілітації осіб, які пережили втрату близької людини.
11. Роль тілесної терапії у психологічній реабілітації осіб з інвалідністю.
12. Психологічна підтримка та реабілітація підлітків з харчовими розладами.
13. Особливості психологічної реабілітації комбатантів.
14. Ефективність групових методик у психологічній реабілітації осіб
з ПТСР.
15. Технології психологічної реабілітації жертв сексуального
насильства.
16. Роль родинної підтримки у процесі психологічної реабілітації осіб з розладами афективного сприйняття.
17. Психологічна підтримка і реабілітація для осіб із захворюванням на ВІЛ/СНІД.
18. Розвиток усвідомленого ставлення комбатантів до власного здоров’я у процесі реабілітаційної роботи.
19. Організація психологічного супроводу внутрішньо переміщених осіб в умовах воєнного стану.
20. Психологічна підтримка учасників бойових дій у процесі їх адаптації до мирного життя.

21. Психологічне консультування сімей військовослужбовців під час їх реабілітації.
22. Особливості реабілітаційно-психологічної роботи з багатодітними родинами в умовах воєнного стану.
23. Особливості психологічної реабілітації жінок (дітей), які стали жертвами домашнього насильства.
24. Особливості соціально-психологічної реабілітації дітей, які стали свідками військових злочинів.
25. Розвиток резильєнтності внутрішньо переміщених осіб засобами тренінгових технологій.
26. Організація консультативної діяльності практичного психолога в умовах реабілітаційного центру.
27. Психокорекція асоціальних проявів у поведінці комбатантів засобами психодрами.
28. Арттерапевтичні методи у реабілітаційній роботі з дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах.
29. Психологічний супровід дітей з особливими потребами засобами арттерапевтичних технологій.
30. Особливості використання ігрових технологій в системі реабілітаційної роботи.
31. Особливості використання методів тілесної терапії у реабілітаційній роботі з учасниками бойових дій .
32. Особливості психологічної реабілітації людей похилого віку.
33. Психологічні особливості реабілітаційного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах закладу загальної середньої освіти.
34. Психологічний тренінг як метод реабілітаційного супроводу
військовослужбовців.
35. Особливості психологічної реабілітаційної роботи з дітьми, що виховуються в дисфункціональних сім’ях.
36. Організація реабілітаційної роботи психолога з дітьми із сімей трудових мігрантів.
37. Розвиток конфліктологічної компетентності майбутніх психологів-реабілітологів в умовах ЗВО.
38. Особливості психологічної реабілітації інтернет-залежних підлітків.
39. Особливості психологічної реабілітації підлітків з суїцидальною поведінкою .
40. Психологічна підтримка дітей учасників бойових дій в умовах загальноосвітнього навчального закладу.
41. Особливості психологічної підтримки безробітних осіб в умовах центру зайнятості.
42. Соціально-психологічна підтримка життєдіяльності осіб похилого
віку.

43. Особливості реабілітаційної діяльності психолога в інклюзивному середовищі.
44. Подолання професійних стереотипів у реабілітаційній роботі психолога з учасниками бойових дій.
45. Психологічна адаптація мігрантів до нових соціально- економічних умов як фактор забезпечення їх життєздатності.
46. Психологічний супровід дітей груп ризику в умовах війни.
47. Вплив психологічної реабілітації на якість життя ветеранів війни з психічними травмами.
48. Ефективність групових методик у психологічній реабілітації осіб
з ПТСР.
49. Роль родинної підтримки у процесі психологічної реабілітації
осіб з розладами афективного сприйняття.
50. Психологічна підтримка і реабілітація для осіб із захворюванням на ВІЛ/СНІД.
51. Психологічна підтримка та реабілітація дітей підліткового віку з розлучених сімей.
52. Вплив культурних аспектів на психологічну реабілітацію осіб зі станом посттравматичного стресу.
53. Ефективність онлайн-терапії у психологічній реабілітації осіб з фобіями.
54. Роль групової підтримки у психологічній реабілітації осіб з алкогольною (наркотичною) залежністю.
55. Роль родинного середовища у психологічній реабілітації дітей з розладами аутистичного спектру.
56. Психологічна реабілітація молоді з агресивно-поведінковими проблемами.
57. Роль психолога в реабілітації молоді з ігровою залежністю.
58. Психологічна реабілітація дорослих з порушеннями сприйняття реальності.
59. Роль психолога в реабілітації дорослих зі станом посттравматичного стресу після аварій.
60. Психологічна підтримка та реабілітація для осіб похилого віку з соціальною ізоляцією.
61. Психологічна реабілітація для дорослих з розладами афективного сприйняття після розлучення.
62. Роль групової терапії у психологічній реабілітації дітей та підлітків з порушеннями споживання їжі.
63. Психологічна підтримка та реабілітація молоді з розладами ідентичності.
64. Використання ігрових методик у психологічній реабілітації дітей з порушеннями рухової активності.
65. Роль творчості у психологічній реабілітації дітей та підлітків з різними порушеннями розвитку.

Translate