ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА “МЕНЕДЖМЕНТ”
“MANAGEMENT”


Менеджмент – ефективність у подоланні драбини до успіху; лідерство – розуміння, чи до тієї стіни ця драбина приставлена
Стівен Кові
Галузь знань D Бізнес, адміністрування та право
Спеціальність D3 Менеджмент
Успішна діяльність організацій та окремих осіб можлива лише за умови ефективного управління. Управління передбачає розпорядження економічними ресурсами. Вид професійної діяльності з управлінням матеріальними, фінансовими та трудовими ресурсами організації називають менеджментом. Сучасний менеджмент – це сукупність концепцій, методів та технологій які дозволяють реалізувати як власні, так і колективні цілі. Головний герой сфери менеджменту організації – менеджер. Менеджер – це сучасна та престижна професія нашого бурхливого і мінливого світу. Репутація на ринку і перспективи розвитку будь-якої організації значною мірою визначаються особистістю менеджера, його професійними здібностями та людськими якостями. Базовим атрибутом менеджера є влада. Влада це можливість та здатність керівника впливати на якість та ділову досконалість організації.
Спеціальність D3 Менеджмент передбачає формування комплексу знань, вмінь та здатностей необхідних для ефективного управління організаціями. Особливостями сучасної підготовки менеджерів є компетентнісний підхід, формування лідерських якостей, орієнтація на використання сучасних інформаційно-комп’ютерних технологій, засобів телекомунікації і зв’язку для здійснення професійної діяльності з управління організацією та її підрозділами. Сучасний менеджер повинен бути юридично грамотним для врахування діючих норм права в усіх сферах діяльності організації. Бути здатним до пошуку та оцінки нових її ринкових можливостей. Встановлювати та удосконалювати комунікацію між функціональними підрозділами організації. Успішний менеджер компанії повинен мати: високий професіоналізм, навики соціальної відповідальності та етичних норм поведінки, природні й набуті лідерські якості, аналітичний стиль мислення, відкритість і вмотивованість до інноваційних ідей та рішень, комунікабельність, впевненість, рішучість, уміння обґрунтовувати управлінські рішення й реалізовувати їх з колективом, здатність займати і відстоювати активну життєву позицію. Наявність цих рис перетворює професію менеджера на одну з найбільш затребуваних, престижних і високооплачуваних на сучасному вітчизняному та міжнародному ринках праці.
Цілі навчання: підготовка фахівців, здатних розв’язувати типові спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері управління організаціями та їх підрозділами або у процесі навчання.
ПОСАДИ, ЯКІ МОЖУТЬ ОБІЙМАТИ ВИПУСКНИКИ
- керівників та заступників керівників підприємств, установ, організацій;
- керівників проєктів та програм;
- керівників виробничих підрозділів (дільниць, цехів, майстерень);
- менеджерів зовнішньоекономічної діяльності;
- менеджерів зі збуту;
- менеджерів з матеріально-технічного постачання;
- начальників відділу кадрів, HR менеджерів;
- менеджерів з логістики;
- організаторів власного бізнесу;
- головних та провідних спеціалістів різних категорій в органах державної влади та місцевого самоврядування;
- експертів, консультантів з питань менеджменту;
- офіс-менеджерів;
- інші управлінські посади.
Менеджер – це висококваліфікований спеціаліст, який відграє роль координуючого органу, що формує та приводить у рух ресурси організації для досягнення цілей.