Ректор інституту

Тріпак Мар’ян Миколайович

 

   Заслужений працівник освіти України, Академік НАН вищої освіти України,
доктор економічних наук, доцент, професор кафедри інституту
ректор НРЗВО “Кам’янець-Подільський державний інститут”

 

 

  

    Народився 22 березня 1975 року в селі Котелеве Новоселицького району Чернівецької області в сім’ї робітників.

Мар’ян Тріпак – провідний науковець, кризис-менеджер, успішний менеджер у галузі вищої освіти, керівник високого рівня професіоналізму, ініціативний лідер трудового колективу, який очолює, креативний й талановитий педагог, високоосвічена культурна особистість.

З листопада 2022р. обраний на посаду ректора Навчально-реабілітаційного закладу вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут» (далі – Інститут) (підстава: наказ МОН України від 07.11.2022р. №294-к)

У свій час Мар’ян Тріпак обіймав посади:

  • бухгалтера по витратних розрахунках, заступника головного бухгалтера агрофірми «Маяк» Новоселицького району Чернівецької області;
  • спеціаліста І категорії, головного спеціаліста, начальника відділу доходів Новоселицького районного фінансового управління Чернівецької облдержадміністрації;
  • старшого викладача, доцента кафедри фінансів Тернопільського національного економічного університету (ТНЕУ);
  • завідувача відділу післядипломної освіти та підвищення кваліфікації, заступника декана факультету довузівської, післядипломної та магістерської підготовки Тернопільського національного економічного університету;
  • директора Кримського навчально-наукового інституту економіки, управління та туризму Тернопільського національного економічного університету;
  • в.о. директора Коледжу економіки, права та інформаційних технологій Тернопільського національного економічного університету;
  • у листопаді 2022р. обраний на посаду ректора Навчально-реабілітаційного закладу вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут» (далі – Інститут) (підстава: наказ МОН України від 07.11.2022р. №294-к).

 

Загальний стаж трудової діяльності – 30 років.

Стаж педагогічної роботи у вищих закладах освіти – 23 років.

Мар’ян Миколайович Тріпак – науковець з високим інтересом до нових науково-дослідних парадигм розвитку освіти, науки, соціально-економічної сфери, інклюзивної освіти, навчання та суспільства, розвитку партнерства та співпраці.

    Особливо значимі результати діяльності Мар’яна Тріпака на посаді директора Кримського навчально-наукового інституту економіки, управління та туризму Тернопільського національного економічного університету.

    За короткий період часу з навчально-консультативного пункту Тернопільського національного економічного університету був відкритий інститут та збільшився контингент студентів втричі. Кримський інститут за період директорства Тріпака М.М. став основним вузом в АР Крим для підвищення кваліфікації та перепідготовки державних службовців з викладанням українською мовою. Найважливіше зазначаємо, що Мар’ян Миколайович проявив себе як кризис-менеджер у 2013-2014 рр., саме коли розвивалися події анексії АР Крим з боку російської агресії в Україні. Всі українські вузи в АР Крим сепаратиська кримська влада почала захоплювати і переманювати всіх студентів у так званий федеральний університет у м. Сімферополі. Незважаючи на великий тиск з боку сепаратистів, всі студенти були переведені на відповідні факультети Тернопільського національного економічного університету, що дало змогу продовжити Державну атестацію до 31 травня 2014 року. Більше того, до 31 травня 2014 року над Кримським інститутом майорів наш синьо-жовтий український прапор і надалі проводилась проукраїнська робота. Для того, щоб сепаратисти заспокоїлись, директором інституту було прийнято таємне рішення надати в м. Сімферополь списки студентів, які давно закінчили вуз (замість існуючого контингенту). Директором інституту особисто проводилась допомога нашим військовим кораблям (продуктами харчування, одягом, тощо): корвету «Хмельницький», корвету «Тернопіль», «Черкаси», «Славутич» , «Сагайдачний» та інші, оскільки командири цих кораблів були слухачами магістратури інституту. На жаль не всі командири цих кораблів виявились патріотами нашої країни.
    З гордістю можемо стверджувати, що Мар’яну Миколайовичу вдалось провести Державну атестацію при дуже складній ситуації, що в процесі дозволило, можливо єдиному з вузів в АР Криму вручити 176 українських дипломів «Магістра», «Спеціаліста» і «Бакалавра». Не мало важливо, що директору інституту, на той час, вдалось розрахувати по заробітній платі усіх своїх підлеглих працівників і викладачів, при блокуванні всієї банківської системи в АР Крим. А також, 95% відсотків всіх коштів, що сплатили студенти за навчання були перевезені ним особисто у головну бухгалтерію Тернопільського національного економічного університету. Все майно інституту і архів збережено і перевезено на склади у про-українсько-налаштованих патріотів. Було багато погроз директору спочатку (вересень-грудень 2013) з боку так званих «антимайданівців», а потім (з січня 2014 року) і сепаратистів, які постійно переманювали на свій бік… обіцявши посади, квартири, приватний інститут тощо. Тріпак М.М. не зламався і обрав єдино-правильний шлях бути українцем і патріотом своєї країни, робити і творити на благо українського народу.

    Отже, спогади про події у Криму та глибоке усвідомлення свого обов’язку як громадянина України сприяли заснуванню (уже у Подільському спеціальному навчально-реабілітаційному соціально-економічному коледжі) Калинової алеї Слави у пам’ять про героїв, які виконували в зоні проведення антитерористичної операції військовий обов’язок по захисту територіальної цілісності України та Небесної сотні (квітень 2017 року). Встановлена меморіальна дошка майору Роману Наглюку, який загинув в АТО.
    З липня 2014 року по червень 2015 – в.о. директора коледжу економіки, права та інформаційних технологій Тернопільського національного економічного університету. Не легкий етап управління припав саме в цьому коледжі. Отримавши в підпорядкування коледж, який знаходиться територіально в м. Калуш Івано-Франківської області, де проходила відповідна реструктуризація Калуського коледжу і поділ його студентів і державного майна між ТНЕУ і вузом м. Івано-Франківська відповідно до наказу МОН України. А також за коледжем числилась заборгованість по зарплаті і стипендії в розмірі 500 тис.грн. у розрізі спеціального і загального фондів кошторису Калуського коледжу економіки, права та інформаційних технологій. За декілька місяців роботи Мар’яном Миколайовичем розроблено і затверджено МОН України і ректоратом Тернопільського національного економічного університету всі необхідні документи для діяльності коледжу вже в м.Тернопіль. Проведено підбір кваліфікованих кадрів і викладачів для ефективної діяльності Коледжу економіки, права та інформаційних технологій Тернопільського національного економічного університету. І основне – погашена заборгованість по заробітній платі та стипендії студентам, яка виникла по недбалості та неправильному перерозподілі бюджетних ресурсів попереднього керівника коледжу та головного бухгалтера.

     Особливо вагомими та ефективними є результати трудової діяльності Мар’яна Миколайовича на посаді директора Подільського спеціального навчально-реабілітаційного соціально-економічного коледжу. За досить незначний час вдалося досягти принципово нових змін у життєдіяльності коледжу – провадження своєї діяльності у вищій та передвищій освіті. Життєве кредо Мар’яна Миколайовича «Жити – означає працювати. Праця на благо інших є справжнім життям людини» сприяли реалізації стратегічних задумів та планів щодо визначення перспектив розвитку коледжу. 2016 рік – велась цілеспрямована робота над збереженням традицій технікуму-інтернату (коледжу), розвиток та вдосконалення напрацювань попередніх керівників, викладацького колективу та працівників закладу. Велась активна робота у реформуванні та трансформації Кам’янець-Подільського планово-економічного технікуму-інтернату у Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж: впровадження затвердженого Статуту, навчально-методичної, наукової та нормативно-правової документації згідно Закону України «Про вищу освіту» зі створенням Вченої ради коледжу та інших підрозділів коледжу, збереження та матеріально-фінансове заохочення кадрового потенціалу технікуму, а потім коледжу.

У 2016 році відбувалась успішна робота над започаткуванням поступового перетворення технікуму-інтернату у коледж як заклад вищої освіти, а саме: реорганізація технікуму-інтернату в коледж з підготовкою освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр; розробка перспективної програми раціонального використання коштів загального та спеціального фондів; розвиток матеріально-технічної бази закладу орієнтуючись на міжнародні стандарти; розширення співробітництва з підприємствами та державними установами як Хмельниччини, так і всієї України для ефективної практичної підготовки фахівців та подальшого їх працевлаштування; зміна внутрішнього трудового розпорядку, щодо виходу викладачів на роботу згідно розкладу занять; забезпечення міжнародних стандартів якості освітніх послуг, підвищення міжнародного авторитету технікуму–інтернату; кооперація коледжу з іншими ВНЗ зарубіжжя для вирішення фундаментальних та прикладних проблем підвищення якості освіти; сприяння розширенню наукових, ділових та культурних зв’язків студентської молоді технікуму й країн Європейського Союзу; проведення маркетингових досліджень європейського ринку, пошук і впровадження ефективних механізмів експорту/імпорту освітніх послуг; підвищення ролі студентського самоврядування як рівноправного партнера в управлінні навчальним закладом; надання Раді студентів кабінету з всією необхідною оргтехнікою (комп’ютер, принтер, меблі, Інтернет тощо); створення оптимальних умов для роботи, навчання, відпочинку і творчого розвитку особистості, підтримка мистецьких та спортивних гуртків тощо.

У 2016 році відбулось ліцензування ОС «БАКАЛАВРА» для спеціальностей: «Економіка», «Облік і оподаткування» та «Соціальна робота», розпочата робота над ліцензуванням ОС «БАКАЛАВРА» інших спеціальностей, які відповідають зручностям робочого місця нашого контингенту студентів та роботу над акредитацією спеціальності: «Економіка підприємств» та «Бухгалтерський облік» для ОКР «молодшого спеціаліста (бакалавра)» на нові «Економіка», «Облік і оподаткування» і атестацію загальноосвітньої діяльності нашого коледжу.

2017 рік – рік докорінних змін в історії коледжу: визначено якісно нові пріоритети діяльності навчального закладу, змінено бачення перспектив його розвитку. Важлива та знакова подія (в листопаді 2016 року відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 29.11. 2016 року № 1434 «Про перейменування Кам’янець-Подільського планово-економічного технікуму-інтернату» змінено тип та перейменовано Кам’янець-Подільський планово-економічний технікум-інтернат у Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж) вимагала від керівника низки стратегічних рішень. Уже в січні 2017 року створено робочу групу, яка працювала над новою редакцією Статуту Подільського коледжу. Статут Подільського коледжу затверджено наказом МОН України від 10.02.2017 року № 200. У 2017 році структуру навчального закладу  приведено у повну відповідність до структури, визначеної ЗУ «Про вищу освіту» та Статутом коледжу. Зокрема, відповідно до Статуту коледжу діє Вчена рада, Наглядова рада; створено факультет економіки та управління,  три кафедри: кафедра економіки, фінансів, обліку та оподаткування, кафедра соціальної роботи та психології, кафедра інформаційної діяльності, документознавства та фундаментальних дисциплін.

2018 рік – рік становлення коледжу як закладу вищої освіти, який провадить освітню діяльність не лише за ОКР молодшого спеціаліста, а й за ОС молодшого бакалавра, бакалавра. Станом на 1 вересня 2018 року Подільському коледж надано право провадити освітню діяльність:

  • за ОС бакалавра зі спеціальностей 051 «Економіка», 071 «Облік і оподаткування», 231 «Соціальна робота», 053 «Психологія» (за денною та заочною формами навчання);
  • за ОС молодшого бакалавра зі спеціальності 071 «Облік і оподаткування» (за денною та заочною формами навчання);
  • окрім того, коледж має відповідні ліцензії на провадження освітньої діяльності з підготовки фахівців за ОКР молодшого спеціаліста зі спеціальностей 051 «Економіка», 071 «Облік і оподаткування», 231 «Соціальна робота».

Пріоритетним у 2018 році, з огляду на контингент студентів (вихованці коледжу – молоді люди з інвалідністю), залишалося питання  забезпечення здобувачам вищої освіти спеціального навчально-реабілітаційного супроводу, доступу до якісної вищої освіти з урахуванням обмежень їх життєдіяльності. В полі зорі та особистого контролю перебувало питання науково-дослідної активності коледжу. 2018 рік став роком напруженої роботи щодо повернення коледжу з 2019 року на фінансування з державного бюджету (ЗУ «Про державний бюджет  України на 2019 рік» Подільський коледж переведено на державне фінансування як коледж загальнодержавного значення).

2019 рік – рік становлення коледжу як закладу вищої освіти, який провадить освітню діяльність не лише за ОКР молодшого спеціаліста, а й за освітніми ступенями молодшого бакалавра, бакалавра.

05.09.2019 року Коледж отримав право на здійснення освітньої діяльності у сфері фахової передвищої освіти зі спеціальностей: 051 «Економіка», 071 «Облік і оподаткування», 231 «Соціальна робота» (Наказ МОН від 05.09.2019 № 956-л).

2020 рік – рік, присвячений напруженій роботі над акредитацією освітньої програми «Облік і оподаткування», активній та інтенсивній комунікації з Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти та високою оцінкою агентства діяльності коледжу.

Так, 11-13 березня 2020 року в Подільському коледжі відбулась успішна комунікація колективу закладу та адміністрації з експертною групою, яка проводила акредитаційну експертизу ОПП “Облік і оподаткування” за освітнім рівнем “Бакалавр” спеціальності 071 “Облік і оподаткування”.

05 серпня 2021 року призначений на посаду виконуючого обов’язки ректора Навчально-реабілітаційного закладу вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут» на термін з 05 серпня 2021 року до призначення керівника в установленому законодавством порядку, але не пізніше, ніж до 04 лютого 2022 року (відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 05 серпня 2021 року №310-к), перебував на посаді .

У звітний період представляв Коледж та Інститут у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами, у тому числі з представниками закладів вищої освіти, громадських організацій, міжнародними партнерами і діяв у межах повноважень, передбачених Законом України «Про освіту», «Про вищу освіту», контрактом про призначення  на посаду директора.

У зв’язку з реорганізацією Подільського спеціального навчально-реабілітаційного соціально-економічного коледжу (ПОСПЕЦНАРСЕК) відповідно до Наказу МОНУ від 13.09.2021р. №979 «Про реорганізацію Подільського спеціального навчально-реабілітаційного соціально-економічного коледжу» Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут» є правонаступником коледжу.

У травні 2021 року отримано Розпорядження Кабінету Міністрів від 12 травня 2021 року 498-р «Про утворення Навчально-реабілітаційного закладу вищої освіти “Кам’янець-Подільський державний інститут”». У серпні 2021р. отримано Наказ МОН України від 04.08.2021р. № 886 «Про утворення Навчально-реабілітаційного закладу вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут»» та у вересні 2021р. розпочато реорганізацію Подільського спеціального навчально-реабілітаційного соціально-економічного коледжу (Наказ МОН України від 13 вересня 2021р. № 979).

Рішенням Вченої ради Інституту (протокол від 01.12.2021р., №1) започатковано діяльність Відокремленого структурного підрозділу Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут», який зареєстрований у реєстрі ЄДРПО 22 грудня 2021 року.

Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти “Кам’янець-Подільський державний інститут” – єдиний на Україні заклад вищої освіти, який згідно свого Статуту, провадить освітню діяльність для студентів з фізичними обмеженими можливостями у структурі якого: «наглядова рада», «вчена рада», «фаховий коледж», «факультети», «навчальні інститути», «кафедри», «Реабілітаційно-медичний центр НРЗВО «КПДІ»» тощо.

З метою забезпечення безбар’єрного доступу студентів з порушенням опорно-рухового апарату до всіх інформаційних, культурних, просвітницьких ресурсів міста, ректором налагоджено плідну співпрацю з відповідними установами міста щодо спонсорської допомоги Інституту з метою надання спеціально обладнаних електромобілів, забезпечення супроводу його вихованців у ході загальноміських заходів, завдяки співпраці Мар’яна Миколайовича з Кам’янець-Подільською районною радою, студенти з інвалідністю в рамках міжнародного проєкту співпраці Кам’янець-Подільської районної ради з міжнародними партнерами, отримали спеціальний автомобіль, обладнаний для переміщення молодих людей, які переміщаються на кріслах колісних, милицях, ходунках тощо.

Особливу увагу ректор Інституту приділяє оздоровчій реабілітації студентів з інвалідністю (в ЗВО 70 % здобувачі з інвалідністю). У Інституті створений оздоровчо-реабілітаційний відділ, у якому проводиться реабілітація для студентів Інституту, які пересуваються на кріслах колісних. Є вже перші відмінні результати. Студентка ЗВО, яка до вступу у Інститут все своє життя переміщалась за допомогою крісла колісного, після реабілітації може переміщуватись за допомогою ходунків та без допоміжних засобів.

З 2021 року у зв’язку з утворенням Інституту відбулась перереєстрація та присвоєно назву наукового видання «Інклюзія і суспільство», у грудні 2022 року науковий журнал «Інклюзія і суспільство» включено до категорії «Б» Переліку наукових фахових видань України.

У 2022 році здійснено ліцензування освітньої діяльності за другим (магістерським) рівнем вищої освіти (Наказ МОН від 03.06.2022 № 100-л). У 2022 році ВПЕРШЕ в НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут» відбувся набір здобувачів освіти за ОС магістра за спеціальністю 281 Публічне управління та адміністрування.

Розвиток обдарованої студентської молоді, їх талантів, здібностей – це питання, яке у постійному полі зору керівника.

Останні роки діяльності закладу вищої освіти – це результативна та ефективна активізація науково-дослідної роботи студентів та науково-педагогічних працівників.

З початку кровавої російсько-української війни під керівництвом Мар’яна Миколайовича колектив Інституту одним з перших долучився до волонтерської ініціативи і допомоги захисникам України, територіальної оборони, а також внутрішньо переміщеним особам (ВПО), надавши тимчасове житло внутрішньо переміщеним особам, серед яких – сім’ї з неповнолітніми дітьми віком від 1,5 місяців та особи з інвалідністю. Колектив закладу в рамках волонтерської діяльності надав допомогу Кам’янець-Подільській районній раді, Кам’янець-Подільській міській раді та здійснює активну комунікацію в контексті благодійної та волонтерської діяльності, яка спрямована на допомогу захисникам України та внутрішньо переміщеним особам.

З перших днів війни колектив закладу під вмілим керівництвом Мар’яна Миколайовича, здійснює грошову та психологічну підтримку ВПО, які тимчасово проживають в студентському гуртожитку, а саме:

– для дітей внутрішньо переміщених осіб з початку війни проводились етноуроки з писанкарства, систематично проводяться  креативні гурткові та розвивальні заняття;

– фахівці-реабілітологи піклуються про змістовне розвиваюче дозвілля дітей ВПО, проводяться заняття з різних видів спорту (теніс, футбол, волейбол тощо);

– психологи-практики закладу вищої освіти проводять систематичні зустрічі з ВПО, які мешкають у гуртожитку, індивідуальне та групове консультування з використанням арт-терапевтичних методик, з метою надання психологічної підтримки тощо.

Окрім того, до загальної допомоги входять витрати на створення побутових умов для перебування військових, зокрема, упорядкування території, ремонт приміщень та транспорту; – 01 листопада 2022 року, з ініціативи Мар’яна Миколайовича, була проведена благодійна ярмарка-аукціон, на якій виручені кошти на загальну суму біля 32 тис. грн., разом із придбаним благодійником безпілотником, передали на потреби ЗСУ; – колектив закладу збирає та періодично відправляє адресну допомогу своїм викладачам та студентам, які гідно несуть службу у ЗСУ.

Колектив закладу надав допомогу захисникам держави (ЗСУ і ТрО) та внутрішньо переміщеним особам, а саме грошову допомогу: на продукти харчування для ВПО, на бензин для військових і територіальної оборони міста, на виготовлення бронежилетів та розгрузок для ЗСУ, на допомогу для пошиття військового одягу, на ліхтарі для військових та зарядки, а також на інші комплектуючі для військових.

Тріпак Мар’ян Миколайович підвищує рівень професійної компетентності, бере участь у міжнародних ініціативах:

– підвищення кваліфікації в Хмельницькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти підвищення кваліфікації  за категорією: Керівні кадри закладів освіти за програмою «Менеджмент освітніх організацій та управління якістю освіти» 06.05-17.05.2019 р. № 2104

– міжнародне стажування “Digital Future: Blended Learning” (10 жовтня 2022р. – 30 листопада 2022р.) в рамках проєкту «DigIn.Net 2 – німецько-українська мережа цифрових інновацій» за підтримки Німецької служби академічних обмінів (DAAD), Університету прикладних наук Анхальт (Hochshule Anhalt, HSA) на базі DUDIZ (німецько-український центр цифрових інновацій). Розглянуті проблемні тематики (Додаток 1 до протоколу – Програма міжнародного стажування “Digital Future: Blended Learning”) організації змішаного навчання: Методичні аспекти організації змішаного або дистанційного навчання; Цифрові технології комунікації та співпраці; Інструменти для створення цифрового освітнього контенту. Дані теми є актуальними та практичними в нинішніх умовах і викликах освіти України

– участь у Міжнародній зимовій школі «СОЦІАЛЬНІ ВИМІРИ ЄВРОПЕЙСЬКИХ СТУДІЙ» в рамках імплементації проєкту Кафедра Жана Монне «Соціальні та культурні аспекти Європейських Студій» (SCAES) – 620635-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-CHAIR (загальна кількість годин – 120, 4 кредити ECTS; 17-21 січня 2022 року (м.Київ, Україна – м. Генуя, Італія). Сертифікат № WS2022-000094

– у період з 5 по 13 грудня 2022 року пройшов навчання за програмою підвищення кваліфікації керівників закладів вищої освіти «Особливості управління закладами вищої освіти та освітнім процесом в умовах воєнного стану». Організатор: Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти, МОН України. Форма навчання – дистанційна. Даною програмою підвищення кваліфікації керівників закладів вищої освіти передбачено досягнення результатів навчання: здатність організовувати та планувати управління закладом вищої освіти та освітнім процесом в умовах воєнного стану; здатність організовувати та планувати формування контингенту у закладі вищої освіти в умовах воєнного часу; здатність організовувати та планувати підготовку здобувачів освіти до національного супротиву; здатність до самоаналізу освітньої програми з урахуванням особливостей акредитації освітніх програм; здатність забезпечувати академічну доброчесність у закладі освіти; здатність застосовувати енергозберігаючі технології для забезпечення функціонування закладів вищої освіти; здатність забезпечувати впровадження сучасних цифрових технологій в освітній процес та ін.

29 липня 2024 року Спеціалізована вчена рада з присудження наукового ступеня доктора наук Д58.082.05 Західноукраїнського національного університету Міністерства освіти і науки України присуджує на підставі прилюдного захисту докторської дисертації на тему: «Економічна парадигма інституціоналізації інклюзивної освіти» Тріпаку Мар’яну Миколайовичу науковий ступінь доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.03 – економіка та управління національним господарством. Результати дисертаційної роботи впроваджено у практичну діяльність Комітету з питань економічного розвитку Верховної ради України, Департаменту видатків бюджету гуманітарної сфери Міністерства фінансів України, Відділу Департаменту з питань фінансового та економічного розвитку Секретаріату Кабінету Міністрів України, Кам’янець-Подільської районної ради, Виконавчого комітету Кам’янець-Подільської міської ради, Тернопільського навчально-реабілітаційного центру Тернопільської обласної ради та Центру українсько-європейської наукової співпраці та в освітній процес Навчально-реабілітаційного закладу вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут».

Тріпак Мар’ян Миколайович автор більше ніж 100 публікацій, з яких більше 90 наукових, біля 50 статей у наукових фахових виданнях, біля 10 статей у наукових журналах, які зареєстровані в наукометричній базі Scopus, Web of Science, а також підручників і навчально-методичних посібників з грифом МОН України, навчально-методичних посібників одноосібно та у співавторстві, колективних монографій, одноосібних монографій.

Основні праці:

п/п

Назва

Характер

роботи

Вихідні дані Обсяг,стор. Співавтори
1 2 3 4 5 6
1. The impact of university education on economic development countries Стаття (фахове видання, Web of Science) AD ALTA. Journal of interdisc iplinary research. 2021. P. 66-70.

4

1

Belyalov T., Popil Y., Romanova V., Vilchynska O., Serdiuk O.
2. Development of the concept of training students with special educational needs in institutions of higher education Стаття (фахове видання, Web of Science) Revista Eduweb. 2022. 16 (3). P. 134–145

11

3

Vasyliuk T., Pysarevska O., Razmolodchykova I.,

Melnyk  R. 

3. Organization aspects of the integrated reporting formation Стаття (фахове видання, Web of Science) Financial and Credit Activity: Problems of Theory and Practice. 2021. No 5(40). Р. 110–119.

9

2

Prodanchuk М., Hutsalenko L., Myskiv L., Shevchuk N.
4. Providing inclusive learning at higher school

Стаття

(фахове видання, Web of Science)

Conhecimento & Diversidade. 2023.15(37) Р. 193–209.

16

4

Nahorna O., Lytovchenko S., Serhiienko T., Khmil I.
5. Соціально-економічні детермінанти діяльності інклюзивних інституцій в умовах глобалізації Монографія Кам’янець-Подільський: ТНЕУ, 2020. 277 с. 277
6. Домінанти становлення інклюзивного соціуму в Україні Колективна монографія Кам’янець-Подільський: ЗУНУ, 2022. 457 с.

457

51

За загальною редакцією 

М. Тріпака, С. Петрухи, А. Тимківа

7. Соціально-економічні    та    організаційні    аспекти    функціонування спеціалізованого інклюзивного вузу у національному освітньому просторі Стаття (фахове видання) Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України. 2017. Випуск 5 (127). С. 32-37 5
8. Джерела фінансування інклюзивного ВНЗ: пріоритетність місцевих або центрального бюджету Стаття (фахове видання) Економічний аналіз: зб. наук. праць. Тернопіль: Видавничо- поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету «Економічна думка». 2017. Том 27. №4. С. 145-151.         6
9. Моніторинг фінансового стану інклюзивного вузу Стаття (фахове видання) Науково-виробничий журнал «Інноваційна економіка». 2017. С. 212-218 6
10. Вплив моральності на економічну поведінку суб’єкта соціуму в умовах інклюзії Стаття (фахове видання) Український журнал прикладної економіки. 2018. Том 3. № 4. С. 14–21. 7
11. Прагматизм економічної ефективності використання матеріально-технічної бази інклюзивного вузу Стаття (фахове видання) Приазовський економічний вісник. 2018  №2(07). С.40-46

6

4

Коркушко О.Н.
12. Соціально-економічні та фінансово-психологічні механізми соціалізації інклюзивних ЗВО загальнодержавного значення Стаття (фахове видання) Економічний аналіз: зб. наук. праць. Тернопіль. 2018. Том 28. № 4. С. 114-121 7
13. Соціальна реабілітація соціуму у спеціальних державних установах в умовах глобальної інклюзивної економіки Стаття (фахове видання) Економічний аналіз: зб. наук. праць. Тернопіль: Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету «Економічна думка». 2018. Том 28. № 3. С.88-92. 4
14 Моделювання видатків інклюзивного вищого навчального закладу Стаття (фахове видання) Світ фінансів: науковий журнал. Тернопіль: Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету «Економічна думка». 2018. № 2(55). С.78-89. 11
15. Оптимізація видатків кошторису інклюзивного вищого навчального закладу в умовах соціальної моделі оздоровчої реабілітації Стаття (фахове видання) Науково-практичний журнал «Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку». Київ: Міленіум, 2018. С.68-84. 16
16. Економічна соціалізація моральності в умовах соціально-освітньої інклюзії Стаття (фахове видання) Науковий погляд: економіка та управління. Дніпро: Університет митної справи та фінансів. 2019. №1(63). С. 53-59 5
17. Соціалізація інклюзивних інституцій та моральності в умовах глобальної економічної системи Стаття (фахове видання) Міжнародний науково-виробничий журнал «Сталий розвиток економіки». Хмельницький: Інститут економіки, технологій і підприємництва. 2019. с.133-141. 8
18. Формування інформаційної компетентності майбутніх    економістів в умовах інклюзивного навчання Стаття (фахове видання) Науковий вісник. Ужгород: Ужгородський національний університет, 2019. Вип. 24 (3). С. 105-109.

4

2

Шевчук О.В.

 

19. Економічна модель інклюзивної соціалізації Стаття (фахове видання) Міжнародний науковий журнал «Науковий огляд». № 1 (54). 2019. Київ. С. 35-47 12
20. Психологія фінансів та стресу суб’єктів соціуму в умовах світової пандемії Стаття (фахове видання) Економічний аналіз. 2020. Том 30. (1). С. 210-216 6
21. Мотивація та менеджмент суб’єкта інклюзивної освітньої  інституції в умовах глобального економічного розвитку Стаття (фахове видання) Економічний аналіз. 2020. Том 30. № 4. С. 157-163

6

4

Гарбарець І.А.
22. Парадигма економіко-математичної моделі рейтингування освітніх інституцій Стаття (фахове видання)

Інноваційна економіка. Фінансово-кредитна і грошова політика.

 (1-2’2021 [86])С. 140-146.

6
23. Оптимізація фінансування державних інклюзивних освітніх інституцій в умовах соціально-культурної та оздоровчої реабілітації Стаття (фахове видання) Економічний аналіз. 32 (2). 2022. С. 183 – 193

10

8

Топорівська Я.
24. Концептуалізація та соціально-економічна наукова проблематика інклюзивної освіти: міжнародне законодавство, досвід ЄС та Україна Стаття (фахове видання) Економічний аналіз. 2023. Том 33. № 1. С. 243-251

8

6

Волощук М.Б.
25. Соціально-економічна роль інклюзивного освітнього хабу

Стаття

(фахове видання)

Економіка України. 2023. № 6. С. 99—114

15

12

Тимків А.О.
26. Психологічні передумови емоційної дезадаптації сучасних студентів Стаття (фахове видання)

Наукові перспективи, 2023. Вип. 5 (35).

С. 749–763

14

5

Гапоненко Л., Федорчук В., Чаркіна О. 
27. Соціальний феномен інституціоналізації інклюзивної освіти Стаття (фахове видання) Інклюзія і суспільство: науковий журнал / редкол.: М. М. Тріпак (гол. ред.) та ін. Кам’янець-Подільський: Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут», 2023. Вип. 1. С. 36–46

10

8

Тимків А.О.
28. НРЗВО «Кам’янець-подільський державний інститут»: соціально-економічний і освітньо-реабілітаційний розвиток сучасного простору та імплементації принципу студентоцентризму Стаття (фахове видання) Інклюзія і суспільство: науковий журнал / редкол.: М. М. Тріпак (гол. ред.) та ін. Кам’янець-Подільський: Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут», 2023. Вип. 2. С. 5–10 

5

3

Федорчук В.
29. Інклюзивність контингенту здобувачів як елемент формульного фінансування закладів вищої освіти Стаття (фахове видання) Інклюзія і суспільство: науковий журнал / редкол.: М. М. Тріпак (гол. ред.) та ін. Кам’янець-Подільський: Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут», 2023. Вип. 3. С. 12–19

7

3

Марчук І.П., Петруха С.В., Лаврук О.В., Тимків А.О.
30. The paradigm of inclusive economic socialization of human capital in modern conditions Стаття (фахове видання) Scientific bulletin of Polissia. (1 (20), 28–35

7

4

Shevchuk N.S.
31. Transparency of reporting information Стаття (зарубіжне видання) Kierunki rozwoju Rachunkowości. Praca zbiorowa. University of Gdańsk. IUS PUBLICUM, Katowice, 2021. pp. 305-327.

22

10

Shevchuk N.S.
32. Вusiness game is an innovative pedagogical approach for teaching in institutes of high education Стаття (зарубіжне видання) Young scientist. 8TH International Conference of Young scientists of the Euroregion’s Neisse Higher Schools in Jelenia Gora ІІ. Redakcja naukova: Aneta Salus. Jelenia Gora, 2014. P. 208-215.

7

5

Toporivska Ya
33. Rating of educational institutions using mathematical instruments taking into account innovative and scientific capital investment. розділ колективної монографії SCOPUS Problems and prospects of development of the road transport complex: financing, management, innovation, quality, safety – integrated approach: Monograph. I. Dmytriiev, Ia. Levchenko and others. Kharkiv: PC Technology Center, 2021. 120 р.

120

5

Humeniuk I., Toporivska Ya., Luchyk S., Luchyk V.
34. Inclusive education and the socio-psychological welfare of youth with disabilities development as a priority in the activity organization of hei in the period of recovery of Ukraine.  

розділ колективної монографії

(зарубіжне видання)

Resilience: the main challenges and development of resilience competencies in the educational paradigm: Scientific monograph. Riga, Latvia: “Baltija Publishing”, 2023. 148 p.

148

10

Palyliulko O., Peshchaniuk N.
35. Psychology of finance in inclusive institutions of higher education

розділ колективної монографії

(зарубіжне видання)

Inclusion and inclusive education: European and national dimensions : Scientific monograph. Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2023. 268 p.

268

15

Stoliarenko O., Tymkiv A.
36. Opportunities for financial inclusion in the transformation processes of social-economic relations

розділ колективної монографії

(зарубіжне видання)

Transformation of Ukraine’s economy: formation of an inclusive economy system and functionality of financial inclusion : Scientific monograph. Riga, Latvia: “Baltija Publishing”, 2023. 428 p.

428

10

 

Tymkiv A., Sydor. H.
37. Optimization of the sown areas structure as a tool for the development of medicinal crop production on the basis of sustainability and regenerative agriculture Тези SCOPUS E3S Web of Conferences, 2021

12

3

Tetiana Mirzoieva, Violeta Heraimovych, Yuliia Loshakova, Iryna Humeniuk
38. Road transport infrastructure development program of the region: improvement of main areas. розділ колективної монографії SCOPUS Innovative development of the road and transport complex: problems and prospects. Kharkiv: РС ТЕСHNOLOGY СЕNTЕR, 16-32.

16

4

Mordovtsev O., Levchenko Ia., Dmytriieva O., Britchenko I.; Levchenko Ia., Dmytriiev I.
39 Problems of implementation of the rights of people with disabilities in Ukraine.

розділ колективної монографії

(зарубіжне видання)

Theoretical and scientific approaches to the problems of modern economy: monography / Polyvana L., Lutsenko O.A., Marenych T.H., Polyvana A. etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2020. 371 р.

371

2

Volska A., Volskyi O.
40. Віхи зростання: технікум-інтернат, коледж, інститут (1971-2021 рр.)

розділ колективної монографії

 

Монографія за заг. ред. О. Б. Комарніцького. Кам’янець-Подільський: ВПЦ Західноукр. нац. ун-ту «Економічна думка», 2021. 464 с.

461

92

 

Комарніцький О. Б., Скрипник А. Ю., Комарніцька Л. М., Боровисюк Т. В.
41.

Параграф  6.6. Бюджетні права та бюджетна ініціатива

Параграф  6.7. Бюджетний процес

Підручник

Фінанси: підручник./ Юрій С.І.,

Федосов В.М.

 К.: Знання, 2008. 611с.

611

17

42.

Параграф 4.1. Основи бюджетного устрою та поняття “бюджетна система України”

Параграф 4.2. Принципи побудови бюджетної системи України

Параграф 4.3. Державний бюджет України та його призначення

Параграф 4.7. Бюджетні права в Україні, їхня характеристика Параграф 4.8. Бюджетна класифікація

Підручник Бюджетна система : Підручник. Юрій С.І, Дем’янишин В.Г., Кириленко А.Ю. Тернопіль. ТНЕУ, 2013. 624с. 

 

 

624

34

43. Загальнодержавні фінанси  Навчальний посібник Загальнодержавні фінанси [Текст] : навч.-метод. посіб. : для студентів 1-го (бакалавр.) рівня вищ. освіти / [авт.-уклад.]; Мар’ян Тріпак, Ірина Гарбарець; [за ред. М. М. Тріпака]; Поділ. спец. навч.-реабіліт. соц.-екон. коледж. – Кам’янець-Подільський : ТНЕУ, 2020. – 431 с.

431

330

Гарбарець І.А.
44. Бути психологом: робочий зошит з курсу «Вступ до спеціальності» Навчальний посібник Жиляк Н.В., Тріпак М.М., Палилюлько О.М. Бути психологом: робочий зошит з курсу «Вступ до спеціальності»: навчально-методичний посібник. Кам’янець-Подільський. 2023, 131 с.

131

40

Жиляк Н.В., Палилюлько О.М.
45. Практикум «Гроші і кредит» Навчальний посібник Тріпак М. М., Гарбарець І.А.,Тимків А.О. Практикум «Гроші і кредит» для здобувачів фахової передвищої та вищої освіти. Кам’янець-Подільський. 2023. 139 с.

139

50

Гарбарець І.А., Тимків А.О. 
46 Прагматика планування першого кошику доходів місцевих бюджетів Стаття (фахове видання) Світ фінансів. – 2007. – Вип. 4 (13). – С. 122-128 6
47

Параграф 2.2.

Формування дохідної частини місцевих бюджетів України

розділ колективної монографії

 

Модернізація місцевих фінансів України в умовах економічних і соціальних трансформацій: Монографія / За ред. О. П. Кириленко. – Тернопіль: Економічна думка, 2008. – 376 с

376

20

48 Прибуток підприємства: теоретико-прагматичні аспекти Стаття (фахове видання) Світ фінансів. – 2010. – Вип. 4. – С. 138-149

11

5

Тулай О.І.
49. Бюджетна система. Вишкіл студії Навчальний посібник Бюджетна система. Вишкіл студії: Навч. посіб. / За ред. С. І. Юрія, О.П.Кириленко. – Тернопіль: Економічна думка, 2010. – 424 с.

424

75

50. Тенденції формування доходів місцевих бюджетів

Стаття

(фахове видання)

Світ фінансів. – 2011. – Вип. 4. – С. 91-100

9

4

Тулай О.І.
51. Ділові ігри Навчальний посібник

Ділові ігри: навчально-методичний посібник / Тріпак М.М.,

Я.В. Топорівська. – Кам’янець-Подільський: ПЕТІ, 2016. – 158 с.

158

110

Топорівська Я.В.
52. Соціальне управління: теорія і практика Навчальний посібник Тріпак М.М., Вольська А.О., Кучеров Г.Г. Соціальне управління: теорія і практика: навч. метод. посіб. / за ред. М.М. Тріпака. Кам’янець-Подільський: вид-во ТНЕУ, 2019. 289 с.

289

96

Вольська А.О., 

Кучеров Г.Г. 

53. Психологія фінансів Навчальний посібник Психологія фінансів [Текст] : навч.-метод. посіб. / [М. М. Тріпак]; Поділ. спец. навч.-реабілітац. соц.-екон. коледж. – Кам’янець-Подільський : ТНЕУ, 2018. – 294 с. 294
54. Соціально-економічні механізми соціалізації студентів інклюзивного коледжу в умовах євроінтеграційних тенденцій та цінностей Стаття (фахове видання) Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис. Вип. 83. 2021. №4(83). С.71-76

5

2

Жиляк Н.В.
55. Психологія          фінансово-економічного стресу суб’єктів інклюзивних державних інституцій в умовах глобальної світової пандемії. Стаття (фахове видання) Педагогічна освіта: теорія і практика. 2020. С.87-96

9

7

Сторожук Н.Р.
56. Безпека інклюзивної вищої освіти в умовах війни: виклики та рішення Тези Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 листопада 2022 р.). – Кам‘янець-Подільський : НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут», 2022. – С. 271–274.

3

2

Топорівська Я.В.
57. Психологічні бар’єри у комунікації та взаємодії з людьми з інвалідністю Тези Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «В подоланні соціальних та культурних викликів: Європа разом з Україною» (м. Київ, 18-19 травня 2022 року). С. 252-257.

5

3

Волощук М.Б.
58. The influence of morality on the economic behavior of a subject of the society in the conditions of inclusion

Стаття

 

Інклюзія і суспільство : науковий журнал / редкол.: М. М. Тріпак (гол. ред.), Т. А. Марчак (заст. гол. ред.) та ін. Кам’янець-Подільський: Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут», 2022. Вип. 1. С. 15–21.

6

4

Toporivska Y.V.
59. Організація оплати праці працівників державних органів в період воєнного стану Тези Фінансово-економічна діяльність суб’єктів господарювання в умовах воєнного стану. Збірник міжнародного науково-практичного форуму за ред. Тріпака М.М. (м. Кам’янець-Подільський, 20-21 жовтня 2022р.). Кам’янець-Подільський: НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут». 2022. 208 с

208

2

Левицький В.В.
60 Перспективи розвитку цифровізації економіки України Тези Фінансово-економічна діяльність суб’єктів господарювання в умовах воєнного стану. Збірник міжнародного науково-практичного форуму за ред. Тріпака М.М. (м. Кам’янець-Подільський, 20-21 жовтня 2022р.). Кам’янець-Подільський: НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут». 2022. 208 с

208

2

П’ятницький О.
61. Роль електронного врядування для впровадження інновацій у розвиток територіальних громад в умовах воєнного стану та поствоєнного відновлення держави Тези Фінансово-економічна діяльність суб’єктів господарювання в умовах воєнного стану. Збірник міжнародного науково-практичного форуму за ред. Тріпака М.М. (м. Кам’янець-Подільський, 20-21 жовтня 2022р.). Кам’янець-Подільський: НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут». 2022. 208 с

208

2

Линда І.
62. Роль дистанційного навчання у формуванні цифрової компетентності викладачів у ЗВО України.

Стаття

 

Інклюзія і суспільство : науковий журнал / редкол.: М. М. Тріпак (гол. ред.), Т. А. Марчак (заст. гол. ред.) та ін. Кам’янець-Подільський: Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут», 2022. Вип. 2. С. 20–24.

4

2

Гуменюк І.Л., Шевчук О.В.
63. Прагматика та реалії інклюзивної економіки в Україні

Стаття

 

Інклюзивна економіка: науковий журнал / редкол.: М. М. Тріпак (гол. ред.), І.Л. Гуменюк (заст. гол. ред.) та ін. Кам’янець-Подільський: Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут», 2023. Вип. 2. С. 40-47. 7
64. Методологічні засади наукових досліджень у психології фінансів в умовах інклюзивних державних інституцій Тези Проблеми та перспективи розвитку науки, освіти і технологій в ХХІ столітті: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Ізмаїл, 27 січня 2023 р.): у 3 ч. Ізмаїл: ЦФЕНД, 2023. С. 18-20.

2

1

Столяренко О. Б.
65. Проблеми розвитку інклюзивної освіти та інклюзивних інституцій у системі ЗВО Тези Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат: Матеріали ІІІ Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Тернопіль, 23–24 квітня 2023 р.) / Упоряд. З. І. Удич, І. М. Шульга. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 289–294

5

3

Волощук М.Б.
66. Професія бухгалтера в контексті людей з фізичними обмеженими можливостями

Стаття

 

Вектор Поділля: наук. журн. Подільський спеціальний навчально- реабілітаційний соціально-економічний коледж; Кам’янець-Подільський: Видавничо- поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету “Економічна думка”, 2021. Вип. 4. С.120-129

9

5

Слободян В. Д.
67. Компетентність та компетенція: термінологічний парадокс. Тези Внесок молодих вчених у соціально-економічний розвиток західного регіону. Матеріали науково- практичного форуму, 2021. С.152-154

3

2

Шевчук О.В.
68. Основи вишколу психології фінансів інклюзивних інституцій в умовах світової пандемії

Стаття

 

Вектор Поділля: наук. журн. / Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж; редкол.: М.М. Тріпак (гол.ред.), О.М. Бачинська (заст. гол. ред.), A. Zielińska та ін. Кам’янець-Подільський: Видавничо-поліграфічний центр Західноукраїнського національного університету «Економічна думка», 2020. Вип. 3. С. 7-23. 16
69. The paradigm of economic socialisation of an inclusive University

Стаття

 

Вектор Поділля : наук. журн. Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально- економічний коледж. редкол.: М.М. Тріпак (гол.ред.), О.М. Бачинська (заст. гол. ред.), A. Zielińska та ін. Кам’янець-Подільський: Видавничо-поліграфічний центр Західноукраїнського національного університету «Економічна думка», 2020. Вип.3. С. 23-37.

14

10

Shevchuk N.S.
70. Парадигма соціальної інклюзії в країнах Європи та країн пострадянського періоду Тези Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму : матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Кам’янець-Подільський, 21-22 травня 2020 р.). Кам’янець-  Подільський : Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж, 2020. С. 199-203

4

3

Топорівська Я.В.
71. Генезис спеціальних інклюзивних інституцій в сучасних умовах Тези Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції. м. Кам‘янець-Подільський: Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж. 2020. С. 27-31

4

3

Гарбарець І.А.
72. Психологія фінансово-економічної діяльності інклюзивного коледжу у сфері оздоровчої парадигми Тези

 

Психічне здоров’я персоналу освітніх організацій та його профілактика: матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару. Кам’янець- Подільський: Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж. Кафедра соціальної роботи та психології . 2020. С. 74-82

8

6

Гарбарець І.А
73. Фінансові інвестиції у системі бухгалтерського обліку Стаття (фахове видання)

Економічний аналіз. 2020. Том 30. № 3.

С. 197-204

7

4

Лаврук О.В.
74. Економічна парадигма соціалізації інклюзивних вузів Тези Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму: матеріали ІII Міжнародної науково-практичної конференції. м. Кам‘янець-Подільський: Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально- економічний коледж. 2019. С.80-85.

5

 

75. Прагматика якості освітньої діяльності в умовах спеціального закладу вищої освіти. Тези Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму: матеріали ІII міжнародної науково-практичної конференції. Кам‘янець-Подільський, Подільський спеціальний навчально- реабілітаційний соціально-економічний коледж. 2019. С.221-224

3

2

Боровисюк Т. В.
76. Прагматизм діяльності навчально-реабілітаційного коледжу: парадигма фахової предвищої та вищої освіти Тези Актуальні проблеми ортопедагогіки, ортопсихології та реабілітології. 4-5 жовтня 2019 р. Запоріжжя. С. 263-266.

3

2

Гуменюк І.Л.
77. Функції фінансового обліку і контролю казенних палат на правобережній Україні у ХІХ ст Стаття (фахове видання) Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації. 2019. Випуск 3-4. С. 141-149.

8

2

Скрипник А.Ю.

Годнюк І.В.

78. Парадигма інклюзивної економіки України

Стаття

 

Вектор Поділля: наук. журн. Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж; редкол.: М. М. Тріпак (гол.ред.), О. Н. Коркушко (заст. гол. ред.), A. Zielińska та ін. Кам’янець- Подільський: Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету “Економічна думка”. 2018. Вип. 1. C.7-18. 11
79. Соціально-оздоровча реабілітація в умовах оптимізації видатків інклюзивного коледжу Тези Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму : матеріали II міжнародної науково-практичної конференції. Кам’янець-Подільський: Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж. 2018. С.19-25. 6
80. Парадигма діяльності спеціального навчально-реабілітаційного в умовах адаптації інклюзії та Закону України «Про вищу освіту»

 

Тези

Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму: матеріали міжнародної науково-практичної конференції. ВЕКТОР. Вип. 2. Кам’янець-Подільський: «Аксіома», 2017. С. 129–135

6

4

Боровисюк Т.В.

 

81.

 

Психологія   фінансів   та   економічна   діяльність   формування   бюджету територіальної громади

Стаття

 

Збірник науково-методичних праць Кам’янець-Подільського планово- економічного технікуму-інтернату «Вектор». Вип.1. Кам’янець-Подільський. 2016. Вип. 1. C. 227-247.

 

20

82. Ефективність та оптимізація фінансування видатків вищого навчального закладу в умовах інклюзії Тези Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму: матеріали міжнародної науково-практичної конференції: «ВЕКТОР». Вип. 2. Кам’янець-Подільський: «Аксіома». 2017. С. 31–35.

4

2

Валіцька Л. О., Праскова Л. В.
83.

Розділ 1

Methodological foundations of the psychology of finances of state educational institutions in the conditions of globalization

розділ колективної монографії

SCOPUS

Problems and prospects of training in higher school: pedagogical, philological, psychological and intercultural aspects: monograph / Ia. Levchenko, A. Kholodov and others. – Kharkiv: PC Technology Center, 2023. – 156 p.

156

12

84. Розвиток психомоторики у дітей з особливими освітніми потребами. Тези Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму: матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції. м. Кам’янець-Подільський: Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут», 2023.С.270-272

278

2

Тимків О.
85. Множинний інтелект у контексті студентоцентричного підходу до навчання Тези Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму: матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції. м. Кам’янець-Подільський: Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут», 2023. С. 272-274   Федорчук В.М.
86

Людський капітал країни – основа інклюзивності розвитку

 

Стаття (фахове видання) Інклюзивна економіка: науковий журнал / редкол.: М. М. Тріпак (гол. ред.) та ін. Кам’янець-Подільський: Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут», 2024. Вип. 1 (03). С. 18-25.  

Годнюк І.В.

Гуменюк І.Л.

87. Ветеранський бізнес: резильєнтність інклюзивної економіки та державних фінансів Стаття (фахове видання) Інклюзивна економіка: науковий журнал / редкол.: М. М. Тріпак (гол. ред.) та ін. Кам’янець-Подільський: Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут», 2024. Вип. 2 (04). С. 42-55.  

Петруха С.В.

Петруха Н.М.

Коноваленко Д.В.

88. Economic Efficiency of the Newest Technologies of the Distance Institutionalization of Inclusive Education in the Conditions of a Special Educational Environment Стаття SCOPUS International Conference on Advanced Computer Information Technologies (ACIT), 2024  

 Y Toporivska,

 A Akimjak,

J Nowak,

 T Lebid

89 Теорія множинного інтелекту Г. Гарднера в контексті навчального процесу в інклюзивному центрі НРЗВО «КАМ’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ» Стаття (фахове видання) Інклюзія і суспільство : науковий журнал / редкол.: М. М. Тріпак (гол. ред.) та ін. Кам’янець-Подільський: Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут», 2024. Вип. 2. С. 7–16.  

Марчук І.П.

Федорчук В.М.

Комарницька Л.М.

Петруха Н.М.

90. Вишкіл вищої та фахової передвищої інклюзивної освіти підручник Вишкіл вищої та фахової передвищої інклюзивної освіти : підручник / за ред.: Тріпака М. М. (гол. ред..), Дерлиці А. Ю., Козак Р. В., Лаврука О. В. Кам’янець-Подільський, 2024. 566 с.  
91 Психологія фінансів підручник Психологія фінансів. За редакцією М. М. Тріпака., О.Б. Столяренко Підручник – Кам’янець-Подільський: ЗУНУ, 2024. – 402 с.  

 

    Указом Президента України присвоєно Тріпаку М.М. «Заслужений працівник освіти України».     Нагороджений почесним знаком «За розвиток соціального партнерства» Федерації профспілок України.    Був визнаний Людиною року 2016 р. у номінації «За суспільну активність» Хмельницькою обласною організації профспілки працівників соціальної сфери України.

   Мар’ян Миколайович нагороджений Почесними грамотами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Тернопільського національного економічного університету, Фороської селищної ради (АР Крим), Ялтинської міської ради (АР Крим).

   На посаді директора коледжу нагороджений грамотами Департаменту освіти і науки Хмельницької обласної державної адміністрації, Хмельницької обласної ради, Центральної Ради профспілки працівників соціальної сфери Хмельницької області, Республіканського центру з фізичної культури і спорту інвалідів «Інваспорт» Хмельницької області, виконавчого комітету Кам’янець-Подільської міської ради, подяка народного депутата України В. Мельниченка.

Нагороджений відзнакою (орден) «За заслуги перед міською громадою», диплом №112,  березень 2020 рік.

Важливими відзнаками – є грамота за надану допомогу для підрозділів Збройних Сил України Хмельницького обласного територіального центу комплектування та соціальної підтримки – начальника Хмельницького гарнізону, полковника В.Возного (6 травня 2022 р.) та Подяка за стійку громадську позицію, патріотизм, любов до України та волонтерську допомогу Кам’янець-Подільської районної ради та Кам’янець-Подільської військової адміністрації (2022 р.).

Translate