Знання — як і небеса — належать усім. Жоден учитель не має права
приховувати їх від будь-кого, хто про них просить.
Викладання — мистецтво віддавати.
Абрахам Джошуа Гешель
Методична робота циклової комісії соціальної роботи, психології та фізичної культури спрямована на формування інноваційного освітнього середовища, та реалізується як цілісна система підвищення науково-теоретичного і загальнокультурного рівнів викладачів, їх психолого-педагогічної підготовки, формування професійної майстерності, розвитку педагогічної компетентності, вдосконалення підготовки здобувачів спеціальностей 231 Соціальна робота, 053 Психологія, 017 Фізична культура і спорт згідно вимог освітньо-професійних програм.
Викладачі перебувають у постійному творчому пошуку продуктивних шляхів розв’язання проблеми, нестандартних підходів до організації науково-методичної роботи. Особлива увага звертається на ті форми організації науково-методичної роботи, що сприяють творчому розвитку педагогів та підвищенню результативності навчально-виховного процесу. Робота викладачів циклової комісії соціальної роботи, фізичної реабілітації і фундаментальних дисциплін спрямована на розв’язування основної навчально-методичної проблеми забезпечення оптимального рівня професійної підготовки та майбутньої виробничої діяльності випускників.
Проводяться психолого-педагогічні семінари, педагогічні читання, круглі столи, тренінги, майстер-класи.
Для опанування сучасними технологіями освіти викладачі комісії значну увагу приділяють власному вдосконаленню, формуванню насамперед у собі нових компетенцій педагогічної майстерності, тому вони систематично працюють з фаховою та педагогічною літературою, обмінюються досвідом під час засідань циклової комісії
Система наставництва дає змогу молодим фахівцям отримати конкретну допомогу від досвідчених колег: спільну роботу у планування навчального матеріалу, взаємовідвідування і взаємоаналіз занять, проведення позааудиторних заходів. Велика увага приділяється і такій формі, як взаємовідвідування занять, що є не тільки школою обміну досвідом викладання дисциплін, а й одним із практичних шляхів встановлення міжпредметних зв’язків. Викладачі комісії впроваджують в роботу інформаційно-комунікативні технології навчання. Це: мультимедійні презентації, електронна бібліотека коледжу, електронний варіант тестів, створення WEB-сайтів.
Результатом науково-методичної діяльності викладачів є видання методичних посібників, програм, методичних розробок, методичних рекомендацій; публікації тез та статей у фахових виданнях; участь викладачів та студентів у міжнародних науково-практичних конференціях.


Голова циклової комісії
Глов’юк Оксана Василівна
Посада: голова циклової комісії соціальної роботи, психології та фізичної культури, викладач психологічних дисциплін
Email: oksana_shulyk@ukr.net
Життєве кредо: Світ – це дзеркало, і воно повертає кожному його власне зображення.
Професійне кредо: Допомагаючи іншому піднятися на гору, ви самі наближаєтеся до вершини.
Склад циклової комісії:
Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому,
бо якщо нема руху вперед, то неминуче починається відставання.
В.О. Сухомлинський
Циклова комісія соціальної роботи, психології та фізичної культури забезпечує підготовку фахівців за спеціальностями 231 «Соціальна робота», І10 «Соціальна робота та консультування», 017/А7 «Фізична культура і спорт», 053 «Психологія» за освітньо-професійним ступенем фаховий молодший бакалавр. Освітньо-методична і наукова діяльність циклової комісії розвивається і оновлюється співвимірно з процесами інтеграції національної фахової передвищої освіти у світовий освітній простір. На цикловій комісії вдалося зібрати досвідчених практиків в сфері психології та соціальної роботи, інклюзивної освіти, фізичної культури та реабілітації, які є високопрофесійними фахівцями відповідно до своєї спеціальності.
Викладацький склад циклової комісії постійно працює над вдосконаленням сучасних методів, прийомів, засобів навчання і викладання, оновленням змісту лекцій, впровадженням сучасних методик і методів викладання, розширює тематику і методику наукових досліджень для здобувачів фахової передвищої освіти задля надання якісних освітніх послуг у коледжі.
Викладачі циклової комісії активно використовують платформу MOODLE, що дозволяє, в першу чергу, забезпечити безбар’єрний доступ до навчання здобувачів фахової передвищої освіти з інвалідністю, в тому числі, з числа маломобільних груп, надати навчальну можливість взаємодії з кожним викладачем за допомогою використання технічних, програмних і адміністративних засобів мережі Інтернет; удосконалювати зворотній зв’язок між студентами та викладачами.
Галузь знань: 23 Соціальна робота
Спеціальність 231 СОЦІАЛЬНА РОБОТА
Сфера соціального захисту населення є однією з найбільш пріоритетних у розбудові громадянського суспільства. Саме тому в нашій державі зростає попит на професію соціального працівника. Під час навчання студенти спеціальності «Соціальна робота» одержують знання з психології, соціології, вивчають правові аспекти соціального захисту, оволодівають методами соціальної роботи; формують вміння оцінювати потреби та представляти інтереси людини, надавати супровід.
Соціальна робота – визнана в усьому світі спеціальність, основою якої є прояв гуманного ставлення людини до людини.
Фах соціальна робота дозволяє самореалізуватися тим, хто вміє співчувати, розуміти проблеми інших людей, тим, хто прагне допомогти іншому жити гідно, незважаючи на фізичні обмеження, душевний злам чи життєву кризу.
За світовими стандартами фахівці із соціальної роботи можуть працювати на різних рівнях реалізації соціальної політики держави – на рівні управління, правового захисту, матеріального забезпечення, освіти, безпосередньої практики.
Соціальний працівник – це фахівець, який налагоджує роботу з людьми; соціальний педагог і консультант з соціальних питань; посередник між державою, бізнесом і суспільством; медіатор, який вміє вести переговори, здійснювати консультаційну діяльність, сприяти врегулюванню конфліктних ситуацій; експерт з соціальних проблем окремих людей і різних груп, здатний захищати їх права та інтереси; фахівець із планування й впровадження соціальних послуг у державних та недержавних організаціях, експерт з управління проєктами в українських та міжнародних лікувально-оздоровчих центрах, благодійних фондах.
Випускники спеціальності «Соціальна робота» можуть працювати у:
- закладах соціального захисту (служби у справах дітей, територіальні центри, центри зайнятості, центри соціально-психологічної реабілітації дітей);
- центрах соціальних служб у справах сім’ї, дітей та молоді;
- закладах охорони здоров’я (дитячі лікарні, санаторії, реабілітаційні центри);
- структурі Міністерства внутрішніх справ України, закладах пенітенціарної системи;
- службі дозвілля і культурної анімації (підліткові, молодіжні та сімейні клуби, парки відпочинку, дитячі оздоровчі центри тощо);
- різних типах освітніх закладів;
- позашкільних закладах (палац дітей та юнацтва, будинки творчості, школи тощо).
- громадських організаціях.
Навчаємо майбутніх фахівців:
– вміло оперувати законами України, знати правові аспекти соціального захисту;
– створювати програми та механізми виходу із кризових ситуацій;
– уміти спілкуватися та надавати інформацію, оцінювати потреби та представляти інтереси людини;
– забезпечувати якісне обслуговування клієнтів у різних соціальних закладах;
– аналізувати й оцінювати соціальні процеси і суспільні проблеми;
– створювати «мережу допомоги» та керувати процесом допомоги.
Галузь знань: І Охорона здоров’я та соціальне забезпечення
Спеціальність І10 СОЦІАЛЬНА РОБОТА ТА КОНСУЛЬТУВАННЯ
Навчання за ОПП «Соціальна робота та консультування» спрямоване на підготовку висококваліфікованих фахівців з соціальної роботи та консультування (в тому числі з особливими освітніми потребами) з одночасним отриманням професійної кваліфікації нянька, набуття здобувачами фахової передвищої освіти загальних та професійних компетентностей, які сприятимуть їх соціальній мобільності, конкурентоспроможності та успішній інтеграції на ринку праці. Спрямованість на дослідницьку, інноваційну, практичну соціальну роботу і соціально-психологічну діяльність у закладах та соціальних установах. Формування навичок психологічного консультування в соціальній сфері. Обов’язковим компонентом освітньо-професійної програми є навчальні практики згідно договорів між навчальним закладом та підприємствами, організаціями чи установами соціальної сфери.
Упродовж навчання здобувачі формують уміння здійснювати соціальну підтримку та супровід різних категорій клієнтів, проводити первинне консультування, оцінювати соціальні потреби, застосовувати сучасні методи соціальної та соціально-психологічної роботи, працювати в міждисциплінарній команді, дотримуватися етичних норм професійної діяльності та використовувати інноваційні підходи у вирішенні соціальних проблем.
Випускники спеціальності «Соціальна робота» можуть працювати у:
- закладах соціального захисту (служби у справах дітей, територіальні центри, центри зайнятості, центри соціально-психологічної реабілітації дітей);
- центрах соціальних служб у справах сім’ї, дітей та молоді;
- закладах охорони здоров’я (дитячі лікарні, санаторії, реабілітаційні центри);
- структурі Міністерства внутрішніх справ України, закладах пенітенціарної системи;
- службі дозвілля і культурної анімації (підліткові, молодіжні та сімейні клуби, парки відпочинку, дитячі оздоровчі центри тощо);
- різних типах освітніх закладів;
- позашкільних закладах (палац дітей та юнацтва, будинки творчості, школи тощо)
- громадських організаціях.
Випускники спеціальності 053 Психологія можуть займати такі посади:
- Соціальний працівник (допоміжний персонал);
- Інспектор з соціальної допомоги;
- Асистент викладача із соціальної педагогіки;
- Асистент вихователя соціального по роботі з дітьми з інвалідністю.
Галузь знань 05 Соціальні та поведінкові науки
Спеціальність 053 ПСИХОЛОГІЯ
Спеціальність «Психологія» пропонує студентам здобуття ґрунтовних знань з теорії та практики психології, розвиток навичок для аналізу й розуміння психологічних процесів, що відбуваються в людському розвитку, поведінці та взаємодії.
Чому варто обрати спеціальність «Психологія»?
- Затребуваність на ринку праці.
- Можливість допомагати людям.
- Варіативність кар’єрних шляхів – від терапії до бізнесу.
- Глибше розуміння себе та оточуючих.
- Цікава і динамічна сфера, що постійно розвивається.
Навчання за ОПП «Психологія» спрямоване на підготовку конкурентоспроможних фахівців з психології освітньо-професійного ступеня фаховий молодший бакалавр, які володіють системою психологічних знань, базових категорій і понять, здатні надавати первинну психологічну та кризову допомогу в соціально чутливому контексті, застосовувати фахові знання та компетенції, в тому числі в умовах інклюзивної освіти; а також готові до подальшого навчання за спеціальністю «Психологія», професійного і особистісного розвитку за фахом.
У процесі навчання здобувачі освіти формують уміння аналізувати психологічні процеси, здійснювати діагностику й корекцію психологічних проблем, забезпечувати психологічний супровід та надавати професійну допомогу людям з урахуванням їхніх індивідуальних потреб, зокрема в умовах інклюзивного середовища. Вони також опановують навички проведення наукових досліджень і психологічного консультування, а також навчаються використовувати сучасні методи й інструменти психологічної практики, адаптовані для роботи з різними категоріями населення.
Сучасний психолог – це фахівець підготовлений до виконання робіт у психологічних та реабілітаційних центрах, державних та громадських організаціях, закладах освіти, медичних установах, територіальних центрах соціальної підтримки, інклюзивно-ресурсних центрах, закладах із надання психологічних послуг.
Випускники спеціальності 053 Психологія можуть займати такі посади:
- Фахівці спеціалізованої освіти та інші фахівці в галузі освіти та навчання:
- Асистент психолога;
- Асистент вчителя;
- Асистент вчителя з інклюзивного навчання;
- Фахівець (консультант) інклюзивно-ресурсного центру.
Галузь знань 01 Педагогіка / Освіта
Спеціальність 017 ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ
Галузь знань А Освіта
Спеціальність А7 ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ
Фізична культура і спорт – це спеціальність, яка готує фахівців у сфері фізичного виховання, спорту, здорового способу життя та реабілітації. Вона охоплює знання з анатомії, фізіології, педагогіки, методики викладання, спортивного менеджменту та психології.
Основні напрямки спеціальності:
- Тренерська діяльність – підготовка спортсменів різного рівня, від аматорів до професіоналів.
- Фізичне виховання – робота у школах, коледжах, університетах як учитель або викладач фізкультури.
- Спортивний менеджмент – організація спортивних заходів, управління командами, клубами чи федераціями.
- Реабілітація і здоров’я – допомога людям у відновленні фізичної активності після травм чи хвороб.
- Фітнес-індустрія – персональні тренування, групові заняття, розробка програм для підтримки фізичної форми.
Навчання за освітньо-професійною програмою «Фізична культура і спорт» спрямоване на підготовку компетентних, соціально відповідальних фахівців у галузі фізичної культури і спорту, здатних ефективно здійснювати професійну діяльність в умовах змін і невизначеності, організовувати та проводити фізкультурно-оздоровчу, навчально-тренувальну та спортивну роботу з різними віковими та соціальними групами населення, зокрема з особами з інвалідністю, сприяти формуванню культури здорового способу життя, розвитку фізичного потенціалу особистості та реалізації принципів інклюзивної освіти і національно-патріотичного виховання.
Кар’єрні перспективи:
- Інструктор фізичного виховання в дошкільних навчальних закладах освіти;
- Асистент вчителя з фізичної культури;
- Фахівець з організації дозвілля;
- Інструктор з фізкультури
- Інструктор-методист з фізичної культури та спорту
- Інструктор-методист спортивної школи;
- Інструктор з плавання дошкільних навчальних закладах;Інструктор-методист тренажерного комплексу (залу);
- Тренер-викладач з виду спорту (спортивної школи, секції і тд.).
Всеукраїнський тиждень права
ДЕНЬ ВИШИВАНКИ
КОЗАЦЬКІ ЗАБАВИ
Участь у Всеукраїнському диктанті національної єдності
Участь у конкурсі імені П. Яцика


Метою діяльності циклової комісії соціальної роботи, психології та фізичної культури є забезпечення високоякісної професійної підготовки студентів у сфері соціальної роботи, психології та фізичної культури, сприяння розвитку їхніх теоретичних і практичних навичок, формування системного підходу до вирішення соціальних проблем, а також забезпечення умов для здоров’я та фізичного розвитку студентів.
Основними завданнями циклової комісії соціальної роботи, психології та фізичної культури є:
- підготовка студентів до ефективного виконання професійних обов’язків в умовах реального соціуму та надання психологічної підтримки різним категоріям населення.
- сприяння розвитку наукових досліджень у галузі соціальної роботи, психології та фізичної культури.
- організація та участь у наукових конференціях, семінарах, тренінгах для студентів і викладачів.
- створення умов для практичної підготовки студентів через проведення практик у соціальних установах, психологічних консультаційних центрах, спортивних клубах та інших закладах.
- розвиток навичок роботи з реальними клієнтами та забезпечення високої якості практичної підготовки майбутніх спеціалістів.
- створення умов для пропаганди здорового способу життя серед студентів і співробітників закладу освіти.
- організація спортивних заходів, змагань, тренувань для підвищення рівня фізичної підготовленості студентів.
- залучення до роботи комісії фахівців різних напрямків: соціальних працівників, психологів, тренерів, лікарів, що дозволяє забезпечити комплексний підхід до навчання та розвитку студентів.
- поширення знань між студентами різних спеціальностей, створення умов для міждисциплінарної співпраці.
Напрями роботи циклової комісії соціальної роботи психології та фізичної культури:
- Підвищення кваліфікації викладачів через участь у професійних тренінгах, семінарах та курсах.
- Інтеграція новітніх технологій у навчальний процес з метою підвищення ефективності навчання і розвитку студентів.
- Спільна діяльність зі спеціалізованими установами та організаціями, для практичного навчання студентів, участі в соціальних проектах і ініціативах.
- Розвиток психологічної підтримки для студентів рамках освітнього процесу та поза ним.
- Активна участь у міжнародних проектах та програмах для обміну досвідом у галузі соціальної роботи, психології та фізичної культури.
Ці завдання та напрямки сприяють підготовці висококваліфікованих спеціалістів, здатних до ефективної роботи в умовах сучасного суспільства.
Відбулася презентація освітніх компонент вибіркової складової в межах коледжу освітньо-професійних програм Облік і оподаткування, Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок, Економіка, Професійна освіта (цифрові технології), Соціальна робота, Психологія, Фізична культура і спорт у ВСП Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО КПДІ
... читати далі
Неформальна освіта – це освіта, яка здобувається, як правило, за освітніми програмами та не передбачає присудження визнаних державою освітніх кваліфікацій за рівнями освіти, але може завершуватися присвоєнням професійних та/або присудженням часткових освітніх кваліфікацій (Закон України «Про освіту»).
Інформальна освіта (самоосвіта) – це освіта, яка передбачає самоорганізоване здобуття особою певних компетентностей, зокрема під час повсякденної діяльності, пов’язаної з професійною, громадською або іншою діяльністю, родиною чи дозвіллям.
Види неформальної освіти:
– професійно спрямовані й загальнокультурні курси навчання в центрах освіти, на різних курсах інтенсивного навчання, семінарах, майстер-класах;
– форма програм неакадемічних обмінів, стажувань, короткотермінових курсів, конференцій, семінарів, олімпіад, практичних занять, літніх чи зимових шкіл, бізнес-шкіл, тренінгів, курсів тощо.
Визнання результатів навчання, отриманих у неформальній освіті, регламентується
Визнання результатів неформального та/або інформального навчання передбачає такі процедури:
– подання особою заяви щодо визнання;
– ідентифікацію задекларованих у письмовій формі особою результатів неформального та/або інформального навчання, які підлягають оцінюванню;
– оцінювання задекларованих результатів навчання особи;
– прийняття рішення про визнання та зарахування особі відповідних освітніх компонентів (складових освітніх компонентів) освітньої програми або відмову у визнанні.
Особа, яка звертається до коледжу щодо визнання результатів неформального та/або інформального навчання (заявник), подає відповідну заяву, декларацію про попереднє навчання та додаткові документи, які підтверджують наведену у декларації про попереднє навчання інформацію (за наявності). Заява, освітня декларація про попереднє навчання та додаткові документи подаються у навчальний відділ.








![]() ![]() |
Глібка Олександр Роки навчання: 2017-2019н.р. ВСП Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО КПДІ Спеціальність: 231 Соціальна робота .ОПП « Соціальна робота» (Молодший спеціаліст) Роки навчання: 2019-2021рр. Спеціальність: 231 Соціальна робота. ОПП «Соціальна робота» (Фаховий молодший бакалавр) Місце роботи: 2019-2025рр. Навчально – реабілітаційний заклад вищої освіти Кам’янець-Подільський державний інститут Посада: провідний фахівець зі зв’язків з громадськістю та пресою НРЗВО КПДІ. 2024-2025рр. Амбасадор Безбар’єрності Всеукраїнської кампанії соціальних змін ” Безбар’єрність – це коли можеш”, ініційованої Першою Леді України Оленою Зеленською. Член ради Безбар’єрності при виконавчому комітеті Кам’янець-Подільської міської ради. Заступник голови ГО “Захисту прав та інтересів молоді з інвалідністю “Безбар’єрність”. |
![]() ![]() |
Гриценко Софія Роки навчання: 2022-2024н.р. ВСП Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО КПДІ Спеціальність: 231 Соціальна робота .ОПП «Соціальна робота» ( Фаховий молодший бакалавр) Місце роботи: НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут» Посада: секретар-друкарка НРЗВО КПДІ |
![]() ![]() |
Камінська Вікторія Роки навчання: 2020 -2023н.р. ВСП Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО КПДІ Спеціальність: 231 Соціальна робота. ОПП « Соціальна робота» (Фаховий молодший бакалавр) Місце роботи: центр життєстійкості Дунаєвецької територіальної громади Посада: психолог |
![]() ![]() |
Цупа Яна Роки навчання: 2020-2023 н.р. ВСП Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО КПДІ Спеціальність: 231 Соціальна робота. ОПП «Соціальна робота» (Фаховий молодший бакалавр) Місце роботи: НРЗВО «Кам’янець-Подідльський державний інститут» Посада: провідний фахівець факультету соціо-психологічної діяльності, реабілітації та професійної освіти. |
![]() ![]() |
Михайло Майоров Роки навчання: 2011-2014н.р. ВСП Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО КПДІ Спеціальність: 231 Соціальна робота . ОПП «Соціальна робота» ( Фаховий молодший бакалавр) Місце роботи: з 11.01.2019 – 30.09.2020 рр. Комунальна реабілітаційна установа змішаного типу «Львівський міський центр реабілітації «Джерело». Посада : фахівець із соціальної роботи та реабілітації. З 01.10.2020 – 31.12.2021рр. Центр дозвілля та соціальної реабілітації для молодих людей з особливими потребами Благодійної організації благодійного фонду «Карітас – Львів УГКЦ». Посада: соціальний працівник.
|
![]() ![]() |
Бакуменко Катерина Роки навчання: 2022-2024н.р. ВСП Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО КПДІ Спеціальність: – 231 Соціальна робота. ОПП «Соціальна робота» (Фаховий молодший бакалавр) Місце роботи: 2024-2025рр. Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут» Посада: керівник студії Художнього гуртка «Dream lab». ГО «Захисту прав та інтересів молоді з інвалідністю (безбар’єрність)» НРЗВО КПДІ |
![]() ![]() |
Сидоренко Оксана Роки навчання: 2022-2024н.р. ВСП Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО КПДІ Спеціальність: 231 Соціальна робота. ОПП «Соціальна робота» ( Фаховий молодший бакалавр) Місце роботи: Кам’янець-Подільська міська рада Посада: депутат |
![]() ![]() |
Горболінська Тетяна Роки навчання: 2022-2024н.р. ВСП Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО КПДІ Спеціальність: 231 Соціальна робота .ОПП «Соціальна робота» ( Фаховий молодший бакалавр) Місце роботи: психоневрологічний будинок-інтернат м. Мельниця-Подільська Посада: соціальний працівник.
|
![]() ![]() |
Фодор Оксана Роки навчання: 2011-2014н.р. ВСП Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО КПДІ Спеціальність: 231 Соціальна робота .ОПП «Соціальна робота» ( Фаховий молодший бакалавр) Місце роботи: 2021- 2022 рік Великоберезька територіальна громада Берегівський район. Закарпатська область Посада: начальник служби у справах дітей 2024-2025рр. Хартянська Загальноосвітня школа м. Будапешт (Угорщина). Посада: асистент педагога .
|
![]() ![]() |
Асатуров Давид Роки навчання: 2008-2011н.р ВСП Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО КПДІ Спеціальність: 231 Соціальна робота. ОПП «Соціальна робота» (Фаховий молодший бакалавр) Місце роботи: 2011- 2025 р.р. Центр надання соціальних послуг Ямпільської міської ради відділення соціальних служб для сім’ї дітей та молоді Посада: фахівець із соціальної роботи
|













































