УЧАСТЬ АКАДЕМІЧНОЇ СПІЛЬНОТИ НРЗВО КПДІ В МІЖНАРОДНОМУ КРУГЛОМУ СТОЛІ З ЦИФРОВОЇ ЛЕКСИКОГРАФІЇ
УЧАСТЬ АКАДЕМІЧНОЇ СПІЛЬНОТИ НРЗВО КПДІ В МІЖНАРОДНОМУ КРУГЛОМУ СТОЛІ З ЦИФРОВОЇ ЛЕКСИКОГРАФІЇ
26 березня 2025 року педагогічні, науково-педагогічні працівники та здобувачі освіти спеціальності 015 Професійна освіта за спеціалізацією 015.39 Цифрові технології НРЗВО “Кам’янець-Подільський Державний Інститут” (ректор Marian Tripak) долучилися до роботи круглого столу «Цифрова лексикографія в епоху ШІ» / Digital Lexicography in the Age of AI: Challenges and Innovations for Multilingual Europe. Захід організовано в межах Літньої школи ESPERIDTA у рамках проєкту “Європейські студії для підтримки польської освіти та досліджень у цифровій трансформації: міждисциплінарний підхід”.
Модераторами події виступили відомі науковці – професор Ян КАПРАНОВ Yan Kapranov (Університет економіки та гуманітарних наук у Варшаві, Польща) та професор Олена Семеног (Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка).
Учасники круглого столу обговорили актуальні питання цифрової лексикографії, штучного інтелекту, мовної політики ЄС та ролі цифрових словників в освітньому процесі. Зустріч сприяла активізації наукового діалогу, взаємному обміну ідеями та розширенню міжнародної співпраці.
Особливо корисною участь у такому заході виявилася для здобувачів освіти спеціальності 015 Професійна освіта за спеціалізацією 015.39 Цифрові технології, адже обговорені теми безпосередньо пов’язані з їхньою майбутньою професійною діяльністю, формують сучасне бачення мовної цифровізації, відкривають нові горизонти застосування ІТ у лінгвістичних дослідженнях та педагогічній практиці.
Щиро дякуємо координатору заходу – професору Яну Капранову, а також модератору – професору Олені Семеног – за високий науково-методичний рівень організації та проведення круглого столу, актуальність порушених тем і професіоналізм у веденні наукового діалогу. Висловлюємо окрему подяку спікерам за змістовні доповіді, представлення інноваційних ідей та цінний внесок у розвиток міждисциплінарного підходу до цифрової лексикографії в європейському освітньому контексті.