25 квітня 2024 року відбулась ІV Всеукраїнська міждисциплінарна конференція з міжнародною участю в онлайн-форматі на базі інклюзивно-ресурсного центру ТНПУ ім. В. Гнатюка

25 квітня 2024 року відбулась ІV Всеукраїнська міждисциплінарна конференція з міжнародною участю в онлайн-форматі на базі інклюзивно-ресурсного центру ТНПУ ім. В. Гнатюка

25 квітня 2024 року відбулась ІV Всеукраїнська міждисциплінарна конференція з міжнародною участю в онлайн-форматі на базі інклюзивно-ресурсного центру ТНПУ ім. В. Гнатюка: «Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат». НРЗВО «Кам’янець-Подільський Державний Інститут» виступив у якості партнера організації, щиро дякуємо за співпрацю, що є надзвичайно почесно для нашого закладу. До участі у конференції долучились професіонали-практики, педагоги, психологи, соціальні працівники, науковці та ін. з України та закордону. З вітальним словом від імені ректора Тріпака Мар’яна Миколайовича Marian Tripak , к.е.н., доцента, заслуженого працівника освіти України, академіка НАН вищої освіти України, та колективу НРЗВО КПДІ звернувся Лаврук Олександр Валерійович Олександр Лаврук , в.о.проректора з навчально-наукової роботи, доктор з державного управління, кандидат економічних наук, доцент.
Інноваційний досвід у сфері навчання, фізичної та соціо-психологічної реабілітації здобувачів освіти з інвалідністю, особливості діяльності НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут» представили Надія Пещанюк Пещанюк Надія, координатор Центру підтримки студентів, завідувач відділення ВСП Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО КПДІ (в.о.директора Ірина Гарбарець Eirína Aliniivna) та Марина Волощук Maryna Voloshchuk, керівник відділу міжнародних зв’язків, комунікації та інноваційно-наукової роботи, викладач кафедри соціальної роботи, психології та соціокультурної діяльності імені Т.Сосновської (в.о.завідувача кафедри Ольга Столяренко).
Неймовірно цікаве обговорення відбулось під час конференції за наступними тематичними напрямками – побудова безбар’єрного простору в Україні: державне регулювання та місцеві ініціативи; система інклюзивної освіти в Україні; складові та функціонування інклюзивного середовища закладу освіти; організація інклюзивного освітнього процесу у різних типах закладів освіти; функціональні можливості інклюзивно-ресурсного центру; інклюзивна компетентність педагогічних працівників та ін.
Дякуємо за співпрацю, запрошення, неймовірний досвід комунікації. Разом до Перемоги!


Translate