МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД. МІНІ-ЛЕКЦІЇ. КОРИСНІ ТА ВАЖЛИВІ МІРКУВАННЯ

Hey! I am first heading line feel free to change me

Міжнародний досвід представників міжнародних агенцій та інституцій пропонують власне бачення щодо євроінтеграційних процесів в освіті, науці та працевлаштуванні, які тісно пов’язані у сучасному світі, а також в організації ефективної роботи закладів вищої освіти, розвитку професійних навичок, міжнародної співпраці тощо.
Пропонуємо матеріали для ознайомлення, міні-лекції провідних спеціалістів, представників закордонних навчальних закладів, інституцій, агентств.
У міні-лекції Джеймс Кеннеді, директор з питань глобального залучення в Університеті Ворріка на тему «Ефективна робота міжнародного відділу», акцентує увагу на ефективності роботи міжнародного відділу:
«На мою думку інтернаціоналізація має три аспекти.
Це означає, що наші дослідження визнаються по всьому світі, вони відмінні, ми здобуваємо багато нових партнерів для досліджень і розробляємо дослідницькі програми, які справді змінюють світ і серйозно впливають на знання по всьому світу. По-друге, це наші студенти. Надання нашим студентам можливість отримати міжнародний досвід, тим, хто бере участь у програмах мобільності, тобто приїздять з інших країн навчатися в нас, нашим студентам, які їздять на програми обміну за кордон, і навіть студентам, які не полишають стін власного університету, – усі вони завдяки спілкуванню з іноземними студентами і роботі над міжнародними програмами краще розуміють світ. Тому коли вони випустяться, то зможуть працювати в міжнародних організаціях або там, де потрібно працювати з людьми з багатьох різних країн у командах. І, гадаю, третій аспект інтернаціоналізації, – це відчуття спільності. … Але завдяки міжнародним зв’язкам, ми допомагаємо як місцевій громаді, так і закладам за межами Британії і іншим країнам».
У роботі міжнародного відділу є два аспекти, на думку Джеймса Кеннеді: «Один – це робота з міжнародними партнерами, їхнє залучення, спілкування з ними, планування і впровадження програм. А другий – робота зі студентами, підтримка їх на шляху до досягнення мети».
Відео міні-лекції Джеймса Кеннеді та Стефані Сендфорд, регіонального менеджера по Європі, Росії та Центральній Азії в Університеті Ковентрі, яка дає рекомендації про те, що університет має робити, щоб бути конкурентоспроможним на ринку освітніх послуг, доступне за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=-nBeO10ljrM&list=PLYqM9qj77EZyY0MxsSGDUzKLI741yu3Oa&index=1

У коментарі до визначення підходів лідерства у вищій освіті Даг Паркін, Директор програм Фундації лідерства у вищій освіті Великої Британії, відстоює думку щодо розподіленого лідерства у вищій освіті, ділиться міркуваннями щодо функцій менеджера.
На його думку, у міркуваннях над тим, чим менеджер керує існує чудовий акронім PRAISE:
«Люди керують людьми, ресурсами, діяльністю, інформацією, керують собою і середовищем:
P – people (люди)
R – resources (ресурси)
A – activity (діяльність)
I – information (інформація)
S – themselves (сам)
E – environment (середовище)».
На думку Дага Паркіна, визначення лідерства пов’язане з існуванням та функціонуванням складових, які є в акронімі VEEDA: «отже, гарний спосіб описати лідерство використовуючи акронім VEEDA:
V – vision (візія)
E – energy ( енергія)
E – engagement (залучення)
D- direction (напрямок)
A – aligment (регулювання)
Отже, у вищій освіті лідерство справді потрібне, причому це має бути лідерство високої якості від людей з високим рівнем самоусвідомлення, які можуть говорити власним голосом, бути справжніми, але також приймати складні рішення у складних обставинах»
Відео міні-лекції Дага Паркіна доступне за посиланням: https://www.britishcouncil.org.ua/programmes/education/resources

Щодо обговорення теми професійних навичок майбутнього, на думку Іена Кіндера, виконавчого директора Британської комісії з питань працевлаштування і професійних навичок, головну роль відіграє діалог роботодавців і закладів освіти. Крім того, Іен Кіндер наголошує на важливості своєчасного виявлення та включення у навчальний план професійних навичок, які відповідатимуть потребам бізнесу у майбутньому:
«Це більше залучення роботодавців до системи навчання, що працює із закладами освіти – коледжами, університетами – щоб забезпечити розробку навчальних програм, які відповідають потребам роботодавцям, зокрема, тих, які беруть участь у встановленні професійних стандартів, тобто бази для розвитку кваліфікацій у Британії. Важливо, щоб ці стандарти відповідали своїй меті та майбутнім перспективам. Розширення програми підприємництва, а також запровадження збору набагато більше обтяжує роботодавців, ніж я вважаю належним. Але роботодавцям також важливо зараз скористатися можливістю, щоб вплинути на вміст навчальної програми з підприємництва. Тобто вони розуміють, що навчання молодих людей у програмі підприємництва є актуальним для майбутніх потреб компаній у навичках. Британська комісія з питань працевлаштування і навичок наразі відповідає за проведення опитувань, які ставлять питання роботодавцям щодо підходу до навчання і майбутніх потреб у навичках».
Відео міні-лекції Іена Кіндера доступне за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=xTuQMGtkK6E&list=PLYqM9qj77EZyY0MxsSGDUzKLI741yu3Oa&index=2

Translate