Hey! I am first heading line feel free to change me
Міжнародний досвід представників міжнародних агенцій та інституцій пропонують власне бачення щодо євроінтеграційних процесів в освіті, науці та працевлаштуванні, які тісно пов’язані у сучасному світі, а також в організації ефективної роботи закладів вищої освіти, розвитку професійних навичок, міжнародної співпраці тощо.
Пропонуємо матеріали для ознайомлення, міні-лекції провідних спеціалістів, представників закордонних навчальних закладів, інституцій, агентств.
«На мою думку інтернаціоналізація має три аспекти.
Це означає, що наші дослідження визнаються по всьому світі, вони відмінні, ми здобуваємо багато нових партнерів для досліджень і розробляємо дослідницькі програми, які справді змінюють світ і серйозно впливають на знання по всьому світу. По-друге, це наші студенти. Надання нашим студентам можливість отримати міжнародний досвід, тим, хто бере участь у програмах мобільності, тобто приїздять з інших країн навчатися в нас, нашим студентам, які їздять на програми обміну за кордон, і навіть студентам, які не полишають стін власного університету, – усі вони завдяки спілкуванню з іноземними студентами і роботі над міжнародними програмами краще розуміють світ. Тому коли вони випустяться, то зможуть працювати в міжнародних організаціях або там, де потрібно працювати з людьми з багатьох різних країн у командах. І, гадаю, третій аспект інтернаціоналізації, – це відчуття спільності. … Але завдяки міжнародним зв’язкам, ми допомагаємо як місцевій громаді, так і закладам за межами Британії і іншим країнам».
У роботі міжнародного відділу є два аспекти, на думку Джеймса Кеннеді: «Один – це робота з міжнародними партнерами, їхнє залучення, спілкування з ними, планування і впровадження програм. А другий – робота зі студентами, підтримка їх на шляху до досягнення мети».
https://www.youtube.com/watch?v=-nBeO10ljrM&list=PLYqM9qj77EZyY0MxsSGDUzKLI741yu3Oa&index=1
У коментарі до визначення підходів лідерства у вищій освіті Даг Паркін, Директор програм Фундації лідерства у вищій освіті Великої Британії, відстоює думку щодо розподіленого лідерства у вищій освіті, ділиться міркуваннями щодо функцій менеджера.
На його думку, у міркуваннях над тим, чим менеджер керує існує чудовий акронім PRAISE:
«Люди керують людьми, ресурсами, діяльністю, інформацією, керують собою і середовищем:
P – people (люди)
R – resources (ресурси)
A – activity (діяльність)
I – information (інформація)
S – themselves (сам)
E – environment (середовище)».
На думку Дага Паркіна, визначення лідерства пов’язане з існуванням та функціонуванням складових, які є в акронімі VEEDA: «отже, гарний спосіб описати лідерство використовуючи акронім VEEDA:
V – vision (візія)
E – energy ( енергія)
E – engagement (залучення)
D- direction (напрямок)
A – aligment (регулювання)
Отже, у вищій освіті лідерство справді потрібне, причому це має бути лідерство високої якості від людей з високим рівнем самоусвідомлення, які можуть говорити власним голосом, бути справжніми, але також приймати складні рішення у складних обставинах»
Відео міні-лекції Дага Паркіна доступне за посиланням: https://www.britishcouncil.org.ua/programmes/education/resources
Щодо обговорення теми професійних навичок майбутнього, на думку Іена Кіндера, виконавчого директора Британської комісії з питань працевлаштування і професійних навичок, головну роль відіграє діалог роботодавців і закладів освіти. Крім того, Іен Кіндер наголошує на важливості своєчасного виявлення та включення у навчальний план професійних навичок, які відповідатимуть потребам бізнесу у майбутньому:
«Це більше залучення роботодавців до системи навчання, що працює із закладами освіти – коледжами, університетами – щоб забезпечити розробку навчальних програм, які відповідають потребам роботодавцям, зокрема, тих, які беруть участь у встановленні професійних стандартів, тобто бази для розвитку кваліфікацій у Британії. Важливо, щоб ці стандарти відповідали своїй меті та майбутнім перспективам. Розширення програми підприємництва, а також запровадження збору набагато більше обтяжує роботодавців, ніж я вважаю належним. Але роботодавцям також важливо зараз скористатися можливістю, щоб вплинути на вміст навчальної програми з підприємництва. Тобто вони розуміють, що навчання молодих людей у програмі підприємництва є актуальним для майбутніх потреб компаній у навичках. Британська комісія з питань працевлаштування і навичок наразі відповідає за проведення опитувань, які ставлять питання роботодавцям щодо підходу до навчання і майбутніх потреб у навичках».
Відео міні-лекції Іена Кіндера доступне за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=xTuQMGtkK6E&list=PLYqM9qj77EZyY0MxsSGDUzKLI741yu3Oa&index=2