Сторожук Наталія Романівна
Посада: викладач української літератури та соціальних дисциплін
Кваліфікаційна категорія:
– вчитель української мови та літератури і зарубіжної літератури та українознавства;
– магістр педагогічної освіти, викладач української мови і літератури.
Дисципліни, які викладає: українська література; документальне забезпечення соціальної роботи; соціальна робота з сім’ями, дітьми та жінками, іншими категоріями клієнтів; соціально-правові аспекти в роботі з людьми з інвалідністю
Email: natalilenik82@gmail.com
Дата народження: 31 серпня 1982 р.
Освіта: вища
Коло наукових інтересів: «Адаптація дітей-сиріт, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа до освітнього процесу в закладі вищої освіти».
Життєве кредо – «Почніть робити те, що потрібно. Потім робіть те, що можливо. І ви раптом виявите, що робите неможливе», – Святий Франциск Асізський
1. Кам’янець-Подільський державний університет, 2004 р.,спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література», кваліфікація вчителя української мови і літератури, зарубіжної літератури та українознавства.
2. Кам’янець-Подільський державний університет, 2006 р.,спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література», кваліфікація магістра педагогічної освіти, викладача української мови і літератури.
З 2015/2016 н.р.–викладач української мови, літератури та світової літератури Кам’янець-Подільського планово-економічного технікуму-інтернату.
2016/2017 р. – 2024/2025 н.р– викладач української літератури та соціальних дисциплін кафедри психології і соціальної роботи Подільського спеціального навчально-реабілітаційного соціально-економічного коледжу; ВСП Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО «КПДІ» (у зв’язку з реорганізацією закладу освіти)
- Федорчук В. М., Сторожук Н. Р. ПРОФІЛАКТИКА СТРЕСОСТІЙКОСТІ у ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ: ПРИКЛАДНИЙ АСПЕКТ. ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція Актуальні проблеми психології підлітка:теорія і практика. Хмельницький. 18квітня 2023р.
- Федорчук В., Сторожук Н. Готовність педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами у V Міжнародній науково-практичній конференції Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму м. Кам’янець-Подільський, Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж. 2021. c.279-282.
- Сторожук Н.Р. Психологічне консультування в закладі вищої освіти інклюзивного спрямування: матеріали Міжнародного круглого столу «Інклюзивна освіта та реабілітація: партнерство, стратегії, методики (український та європейський вимір) м. Київ, м. Кам’янець-Подільський 04 березня 2021 року с 91-95.
- Сторожук Н.Р. Соціально-психологічний клімат та його вплив на учасників освітнього процесу під час пандемії // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: Зб. наук. праць. Переяслав, 2021. Вип. 67. С 341-344
- Сторожук Н.Р. Психологічне консультування в закладі вищої освіти інклюзивного спрямування. Інклюзивна освіта та реабілітація: партнерство, стратегії, методики (український та європейський виміри: матеріали Міжнародного круглого столу м. Київ, м. Кам’янець-Подільський 04 березня 2021 р. С.91-95.
- Сторожук Н.Р. Система ефективної протидії булінгу в інклюзивному освітньому середовищі. Ціннісно-орієнтований сталий розвиток освіти: уроки ЄС для України: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції м. Київ 18-20 травня 2021р. С.249-255.
- Федорчук В.М., Сторожук Н.Р. Готовність педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами: матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціум Кам’янець-Подільський 2021р. С.279-282.
- Vlasenko Y., Zhyliak N., Voloshchuk M., Humeniuk I., Storozhuk N. Socio-psychological and socio-cultural features of communication in an inclusive educational space and in the conditions of multiculturalism. Problems and prospects of training in higher school: Pedagogical, philological, psychological and intercultural aspects, 2023, pp. 104–121. http://monograph.com.ua/pctc/catalog/book/978-617-7319-94-7.ch7 (Scopus)
Педагогічний стаж: 12 років.
– 25.03.2015 р. – 23.04.2015 р. – Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, на кафедрі історії української літератури та компаративістики, тема «Застосування новітніх технологій навчання при викладанні навчальної дисципліни «Українська література»»;
– 24.10.2016 р. – 24.04.2017 р. – Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, на кафедрі соціальної педагогіки і соціальної роботи, тема «Вдосконалення професійних навиків соціального працівника щодо ведення документації».
– Тернопільський національний економічний університет на кафедрі психології та соціальної роботи за програмою підвищення кваліфікації (стажування), тема «Вдосконалення організації навчального процесу у вищих навчальних закладах», з 21.10.2019 по 21.04.2020, наказ університету від 21.10.2019р. № 303-К/тр.
– Тернопільський національний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка. Цифрова компетентність. 19.02.21-06.03.21
– Вінницький соціально-економічний інститут ЗВО «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», за програмою підвищення кваліфікації на освітній платформі «Соціальна перспектива» (29.03.2021р.-18.04 2021р.), тема «Інновації та кращі практики у роботі викладача -2021», 30 годин (1 кредит ECTS), сертифікат №XLJAJQ-CE000038;
– Вища школа Агробізнесу в Ломжі (Польща). Міжнародне стажування «Формування компетентності та розвиток професійно-педагогічної майстерності викладача закладу фахової передвищої та вищої освіти» в рамках програми підвищення кваліфікації як складової безперервного професійного навчання впродовж життя (25.10.2021р. -03.12.2021р.), 180 годин (6 кредитів ECTS), сертифікат NO.WSA/42/12/21.
– Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка на кафедрі історії української літератури і компаративістики, тема «Удосконалення науково-теоретичного і практичного рівнів викладання дисципліни «Українська література» для студентів фахового коледжу» (11.10.2022р. – 12.12 2022р.), наказ від 10 жовтня 2022 року №560-К, 150 годин (5 кредитів ECTS), довідка №75/22 від 30.12.2022р.
– участь у проекті «Соціальні дії молоді та влади» (проєкт створено ГО «Центром молодіжної політики» завдяки отриманому гранту від Програми «Підтримка організацій громадянського суспільства (ОГС)» в Україні у межах фінансової підтримки Посольства Великої Британії. Програма реалізується Crown Agents у партнерстві з International Alert і у співпраці з Crown Agents in Ukraine).
– участь у проєкті “SOS-Турбота 60+”, який реалізується благодійним фондом “СОС Штаб громадянської оборони” за підтримки міжнародної організації “HelpAge International”
– Підвищення кваліфікації в рамках ініціативи Ізраїльської коаліції травми з психологічної першої допомоги, самодопомоги і профілактики вигорання та втоми від співчуття (ветеранам та членам їх сімей)
– Підвищення кваліфікації для педагогічних працівників та психологів курсу «Перша психологічна допомога під час та після війни», 1 кредит ЄКТС, 06.09.2024, Свідоцтво №60317031.
– Підвищення кваліфікації в рамках ініціативи Ізраїльської коаліції травми «Принципи психо-соціальної підтримки ветеранів і їхніх сімей», Сертифікат № HB383586, 24 год., січень 2024р.