Вступне заняття. Ознайомлення з програмою гуртка та обладнанням


Тема заняття: «Вступне заняття. Ознайомлення з програмою гуртка та обладнанням»
Початок роботи предметного гуртка «Цифрові технології» розпочався із вступного заняття, під час якого учасники ознайомилися з основними напрямами діяльності, сучасним обладнанням та програмним забезпеченням, що використовуватимуться упродовж навчального року.
Мета заняття — сформувати у студентів цілісне уявлення про зміст і структуру роботи гуртка, показати практичні можливості цифрових технологій у дизайні, 3D-моделюванні та прототипуванні.
Зміст заняття
Під час вступного заняття викладач представив програму гуртка, що охоплює теми від основ цифрового дизайну до створення прототипів за допомогою 3D-друку. Студенти дізналися про такі напрямки, як:
- UI/UX-дизайн та розробка мобільних додатків;
- 3D-моделювання і 3D-друк декоративних та функціональних об’єктів;
- графічний дизайн і візуальні комунікації.
Особливу увагу приділено знайомству з обладнанням для 3D-друку: учасники побачили роботу принтерів у дії, дізналися про різновиди філаментів, принципи налаштування параметрів друку та вимоги до 3D-моделей.
Також було проведено огляд програмного забезпечення, що використовується під час занять:
- для 3D-моделювання — Blender, Tinkercad, Fusion 360;
- для підготовки моделей до друку — Ultimaker Cura, Bambu Studio;
- для графічного дизайну — Figma, Canva, продукти від Adobe.
Форма проведення
Заняття відбулося у форматі лекції та демонстрації. Викладач продемонстрував можливості технічного обладнання, пояснив принципи роботи програм, а також відповів на запитання учасників.
Захід мав на меті створити мотиваційну атмосферу для подальшого навчання та стимулювати зацікавленість студентів у дослідницькій і творчій діяльності в галузі цифрових технологій.
Керівник гуртка Ігор Миколайович Кононенко











