До участі у всеукраїнському науково-педагогічному підвищенні кваліфікації запрошуються педагогічні працівники закладів дошкільної, загальної середньої, фахової передвищої та вищої освіти, батьки, психологи, соціальні працівники, представники адміністрацій закладів освіти, а також усі, хто цікавиться техніками психологічного відновлення учасників освітнього процесу.
Професійна програма підвищення кваліфікації розроблена із урахуванням новітніх науково-обґрунтованих підходів до організації навчання дорослих, досягнень психолого-педагогічних, соціальних та поведінкових наук, і спрямована на розвиток та удосконалення психолого-педагогічної, комунікативної, інформаційно-комунікаційної компетентностей, а також практичних умінь і навичок інтерактивної взаємодії та професійно-особистісного розвитку для підвищення ефективності професійного спілкування та здійснення педагогічної діяльності.
Кожен учасник підвищення кваліфікації отримає сертифікат та збірник тез науково-методичних доповідей в електронній формі.
Навчальне навантаження становить 6 кредитів ECTS (180 годин) і розподіляється по 6 годин кожен день протягом 6 робочих тижнів.
ПОРЯДОК РЕЄСТРАЦІЇ
Форма участі – дистанційна.
Учасникам необхідно до 25 грудня 2024 року (включно):
надіслати відскановану копію квитанції про сплату організаційного внеску (координатор направить вам реквізити після того, як Ви заповните заявку) на імейл advanced_training@cuesc.org.ua.
Зверніть, будь ласка, увагу!
З 30 грудня по 9 лютого 2025 року (включно), упродовж підвищення кваліфікації, учасники надсилають тези науково-методичної доповіді на імейл advanced_training@cuesc.org.ua.
Тема листа: Підвищення кваліфікації в НРЗВО «КПДІ».
ЧЛЕНИ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО КОМІТЕТУ
Тріпак Мар’ян Миколайович – доктор економічних наук, доцент, заслужений працівник освіти України, ректор НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут»;
Власенко Юліана Костянтинівна – кандидат політичних наук, доцент, доцент кафедри соціальної роботи, психології та соціокультурної діяльності імені Т. Сосновської НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут»;
Волощук Марина Борисівна – викладач кафедри соціальної роботи, психології та соціокультурної діяльності імені Т. Сосновської НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут»;
Жиляк Наталія Вікторівна – кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри соціальної роботи, психології та соціокультурної діяльності імені Т. Сосновської НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут»;
Столяренко Ольга Борисівна – кандидат психологічних наук, доцент, в.о. завідувача кафедри соціальної роботи, психології та соціокультурної діяльності імені Т. Сосновської НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут».
У МЕЖАХ ЗАХОДУ ЗАПЛАНОВАНО ПРОВЕДЕННЯ ТРЬОХ ОНЛАЙН-ЛЕКЦІЙ НА ПЛАТФОРМІ ZOOM
14.01.2024 р. о 16:00.
Тема: «Зміни в житті людини: алгоритми подолання та прийняття».
Спікер – Власенко Юліана Костянтинівна.
21.01.2024 р. о 14:30.
Тема: «Світоглядні трансформації та психологія сприйняття втрати».
Спікер – Волощук Марина Борисівна. 28.01.2024 р. о 14:30.
Тема: «Техніки психологічного відновлення та підвищення продуктивності учасників освітнього процесу».
Спікер – Жиляк Наталія Вікторівна.
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ВНЕСОК
Організаційний внесок учасника становить 1200 грн. Для членів Центру українсько-європейського наукового співробітництва організаційний внесок становить 1000 грн. (ознайомитися з інформацією, як стати членом ЦУЄНС, можна за посиланням).
Зверніть увагу на те, що підвищення кваліфікації одноосібне. Сплата внеску за тези, написані в співавторстві, здійснюється кожним учасником, незважаючи на співавторство.
Реквізити для оплати будуть надані координатором після заповнення заявки. Авторам необхідно перерахувати кошти за наданими реквізитами та відправити копію квитанції координатору.
Посилання на онлайн-лекції будуть надіслані всім учасникам після сплати за участь. Онлайн-лекції будуть збережені.
Збірник тез науково-методичних доповідей і сертифікати будуть надіслані учасникам на імейл, вказаний в заявці, після 28 березня 2025 року.
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ:
Організаційний комітет всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації забезпечує анонімне якісне рецензування кожних тез доповіді. Усі подані тези доповідей перевіряються на наявність плагіату за допомогою програмного забезпечення StrikePlagiarism.com від польської компанії Plagiat.pl.
ВИМОГИ ДО ТЕЗ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИХ ДОПОВІДЕЙ
Обсяг – від 2 до 5 сторінок формату А-4 в текстовому редакторі Microsoft Word.
Шрифт – Times New Roman, розмір – 14; міжрядковий інтервал – 1,5; відступ першого рядка абзацу – 1,25 см; поля – 2 см.
Послідовність розміщення матеріалів у тезах доповіді: назва тез (великі літери, шрифт – напівжирний); прізвище та ініціали автора (шрифт – напівжирний); науковий ступінь, вчене звання (за наявності), посада, місце роботи (навчання); текст.
Файл повинен мати назву українською мовою відповідно до прізвища та ініціалів учасника стажування (напр.: Шевченко Т.Г._тези, Шевченко Т.Г._квитанція).
Використана література (без повторів) оформлюється в кінці тексту під назвою «Література:» з урахуванням розробленого в 2015 році Національного стандарту України ДСТУ 8302:2015 «Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання». У тексті виноски позначаються квадратними дужками з вказівкою в них порядкового номера джерела за списком та через кому – номера сторінки (сторінок), наприклад: [5, с. 26].
Мова тез доповідей: українська, англійська.
ЗАБОРОНА ВИКОРИСТАННЯ НАУКОВИХ ПРАЦЬ КРАЇНИ-ОКУПАНТА:
Звертаємо увагу авторів на те, що тези доповідей приймаються виключно українською та англійською мовами! Забороняється цитування в тексті та внесення до бібліографічних списків тих джерел, які опубліковані російською мовою в будь-якій країні, а також джерел іншими мовами, якщо вони опубліковані на території росії та білорусі.
ЗРАЗОК ДОПОВІДІ:
Із досвіду організації інклюзивної форми навчання дітей з порушеннями зору у США
Туренко Н. М. кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри спеціальної, інклюзивної і здоров’язбережувальної освіти Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди м. Харків, Україна
Сьогодні в Україні діти з особливими потребами мають змогу отримувати освіту разом із своїми однолітками за місцем проживання в звичайній школі, де педагогічний колектив створює необхідні умови та надає спеціальну підтримку [1, с. 132].
<…>
Література:
Шевцов А. Г. Методичні основи соціальної реабілітації дітей з вадами здоров’я : монографія. К. : НТІ «Інститут соціальної політики», 2004. 240 с.
КОНТАКТИ
Центр українсько-європейського наукового співробітництва