ВИШКІЛ ВИЩОЇ ТА ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ


Назва видання: Вишкіл вищої та фахової передвищої інклюзивної освіти
Рік заснування: 2024
Засновник видання: Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут»
Видавець: Західноукраїнський національний університет
ISBN 978-966-654-758-6
УДК 376.015:377:378-056.26
Свідоцтво про внесення суб’єкта видавничої справи до Державного реєстру видавців ДК № 7284 від 18.03.2021 р.


                                                                      АВТОРСЬКИЙ КОЛЕКТИВ:
Вступні зауваги Тріпак М. М. (керівник авторського колективу, гол. ред.); Розділ 1. § 1 Тріпак М. М., Дерлиця А. Ю., Комарніцький О. Б., Скрипник А.Ю., Комарніцька Л. М., Боровисюк Т. В., Волощук М. Б.; § 2 Пещанюк Н. О., Лаврук О. В., Тимків А. О., Насмінчук І. А.; Розділ 2. § 1 Столяренко О. Б., Жиляк Н. В., Колісник М. І.; § 2 Тріпак М. М., Федорчук В. М., Петруха Н. М.; § 3 Комарніцька Л. М.; § 4 Присакар В. В., Гарбарець І. А.; § 5 Романовська Л. І.; § 6 Фаін А. В.; Розділ 3. § 1 Марчак Т. А.; § 2 Козак Р. В., Пещанюк Н. О., Топорівська Я. В.; § 3 Волощук М. Б., Левченко Я. С.; § 4 Чупрінчук О. В.; § 5 Гапоненко Н. П; § 6 Боровисюк Т. В.; Розділ 4. § 1 Загалевич В. Л.; § 2 Дужева О. Г.; § 3 Гльос І. Р., Герасимова Т. І., Годованюк А. В.; § 4 Свирида О. В.; § 5 Павловська Т. Ю.; § 6 Бачинська М. В.; Розділ 5. § 1 Скрипник А. Ю., Кучеров Г. Г.; § 2 Палилюлько О. М., Завадська І. М.; § 3 Гуменюк І. М.; § 4 Сидорук Л. М.; § 5 Комарніцька О. М.; § 6 Власенко Ю. К.; § 7 Михайлик А. О., Дудченко В. С.; § 8 Ткачук Р. О.; Розділ 6. § 1 Квітінська М. В.; § 2 Сторожук Н.Р.; § 3 Данилевич Л. Р.; § 4 Роїк А. А.; Технічний редактор: Касап В. В.

Підручник укладено з урахуванням нового підходу щодо вирішення проблеми соціальної адаптації студентів із особливими освітніми потребами в інклюзивно-освітньому просторі, прикладом якого є НРЗВО КПДІ.
Структурування матеріалу здійснено відповідно до нозологій, які мають студенти закладу вищої освіти. Матеріали підручника дібрано на основі компетентнісного студентоорієнтованого підходу. Викладено теоретичні відомості навчання і супроводу, подано низку вправ, творчих завдань, тестів, матеріалів для самоконтролю і самовиховання тощо.
Для викладачів та супровідного персоналу закладів вищої і фахової передвищої освіти, які здійснюють вишкіл і супровід в умовах інклюзії, та усіх, хто цікавиться методикою інклюзивного вишколу.



Translate