Михайлова Інна Анатоліївна
Посада: викладач
Кваліфікаційна категорія: вища
Email: Mykhailova.Inna@kpdi.edu.ua
Освіта: вища
Коло наукових інтересів: технології дистанційного навчання; методологічні та методичні проблеми використання інформаційних технологій в навчальному процесі; розв’язування олімпіадних задач з інформатики; теорія та технології тестування.
1. Кам’янець-Подільський державний педагогічний інститут ім. В.П.Затонського 1989 р., спеціальність «Математика і фізика», кваліфікація «Вчитель математики і фізики»
2. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка 2018 р., спеціальність «Комп’ютерні науки», освітня програма «Комп’ютерні науки та інформаційні технології», кваліфікація «Магістр комп’ютерних наук та інформаційних технологій. Викладач інформатики»
Інформатика, Інформаційні технології в соціальній роботі, Основи програмування та алгоритмічні мови, Об’єктно-орієнтоване програмування, Організація баз даних, Організація цифрового освітнього середовища закладу освіти, Комп’ютерний дизайн та видавничі системи, Навчальна практика з інформатики і комп’ютерної техніки
1992-2005 рр. Кам’янець-Подільська загальноосвітня спеціалізована І-ІІІ ступенів школа № 5 з поглибленим вивченням інформатики, вчитель інформатики. 2005-2008 рр. Гімназія № 136 Дніпровського району міста Києва, вчитель інформатики. 2009-2021 рр. Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж. Викладач комп’ютерних дисциплін. З 2022 р. по даний час. ВСП Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО КПДІ. Викладач комп’ютерних дисциплін. Голова циклової комісії цифрових технологій (з 02.09.2024 р.) |
Лучик В.Є., Михайлова І.А. Домінанти становлення інклюзивного соціуму в Україні: колективна монографія. Розділ 5. Науковий інструментарій та технології розвитку інклюзивного соціуму. / За загальною редакцією М. Тріпака, С.Петрухи, А.Тимківа. Кам’янець-Подільський: ЗУНУ, 2022
Андрій Тимків, Інна Михайлова. Економічна ірраціональність в «цілях сталого розвитку»: Ціль 1 – подолання бідності. Економічний аналіз. 2021. Випуск 4(31). С. 75-88
Михайлова І.А. Використання задач професійного спрямування у підготовці фахівців економічного напряму в інклюзивному навчальному закладі. Фізико-математична освіта. 2020. Випуск 2(24). С. 107-112
Михайлова І.А. Функціонування сайту дистанційної освіти як засіб підтримки інклюзивного навчання. Вектор Поділля. Науковий журнал. Кам’янець-Подільський, 2019. Випуск 2. С. 212-221
Михайлова І.А. Особливості проведення навчальних занять з інформатики в умовах інклюзії. Інклюзивна освіта в контексті викладання фундаментальних дисциплін: зб. науково-метод. пр./[редкол.:Тріпак М.М. (гол.), Марчак Т.А. та ін.]. Вип. 2. Кам’янець-Подільський: ТОВ «Друкарня «Рута», 2019. С. 37-40
Михайлова І.А. Огляд інформаційних журнальних систем для наукових видань з освітніх досліджень/ Збірник наукових праць студентів та магістрантів Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка/ [редколог.: С.А. Копилов (голова), І.М.Конет, Р.М.Білик та ін.] Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, 2018.Вип.12.С.171-173
Михайлова І.А. Курсова та кваліфікаційна роботи: технічне оформлення згідно вимог: електронний посібник. http://posekmodule.km.ua/course/view.php?id=169#section-3
Михайлова І.А. Методична розробка заняття з навчальної дисципліни «Інформатика і комп’ютерна техніка» на тему: «Створення документів у процесорі Writer. Відкриття та збереження документа». URL: http://osvita.ua/school/lessons_summary/education/60916/
Участь у конференціях і семінарах
Михайлова І.А. Використання генеративного штучного інтелекту в освітній діяльності. Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму. Матеріали VІІІ Міжнародної наукової конференції (Кам’янець-Подільський, 21-22 травня 2024). Кам’янець-Подільський: НРЗВО КПДІ, 2024. С. 155-158. Сертифікат 68/21-22,2024 від 22.05.2024 р. Тривалість – 9 годин (0,3 кредиту).
Вебінар «Використання освітніх онлайн-платформ для університетів: Coursera». 26.05.2022 р. Тривалість – 2 години (0,07 кредиту).
Методичний семінар «Професійні навички та ефективні методики оптимізації гібридного освітнього процесу». 30.11.2022 р. Сертифікат ПК 00284049/0057-22 від 30.11.2022 р. Тривалість – 6 годин (0,2 кредиту).
Вебінар «Рішення Google for education для автоматизації оцінювання та формування підсумкових документів і звітів». 20.12.2022 р. Сертифікат ЦІРАОПД-00095 від 20.12.2022 р. Тривалість – 2 години (0,07 кредиту).
Інклюзивна освіта та реабілітація: партнерство, стратегії, методики (український та європейський вимір). Міжнародний круглий стіл для студентів, здобувачів, викладачів, молодих вчених, аспірантів, докторантів, дослідників м. Київ, м. Кам’янець-Подільський 4 березня 2021 року.
Михайлова І.А. Прикладна спрямованість теми «Текстовий процесор» на оформлення здобувачами освіти курсових та бакалаврських робіт. Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму. Матеріали V міжнарод. наук.-прак. конф., (27-28 травня 2021р., м.Кам’янець-Подільський) [редкол.: М.М. Тріпак (гол.ред.), І.Л. Гуменюк та ін.]. Кам’янець-Подільський: Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж, 2021. С. 229-231
Сучасні інформаційні технології в освітньому процесі. Круглий стіл. Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж. 21 травня 2021 року.
Михайлова І.А. Від електронного супроводу та змішаного навчання – до дистанційного навчання в умовах карантину. Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму: матеріали ІV міжнарод. наук.-прак. конф., (21-22 травня 2020р., м.Кам’янець-Подільський /[редкол.: М.М. Тріпак (гол.ред.), Гуменюк І.Л, Anetta Zielinska та ін.] Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж, 2020.С. 177-180
Михайлова І.А. Підготовка майбутніх соціальних працівників до використання інформаційних технологій у професійній діяльності. Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму. Матеріали ІІІ Міжнародної наукової конференції (Кам’янець-Подільський, 19-20 квітня 2019). Кам’янець-Подільський, 2019. С. 343-245.
Михайлова І.А. Використання навчального відео при викладанні навчальної дисципліни «Інформатика і комп’ютерна техніка». Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму. Матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції (Кам’янець-Подільський, 26-27 квітня 2018). Кам’янець-Подільський, 2018. С. 246-248.
Участь у науково-практичному семінарі «Розвиток інклюзивної освіти: досягнення науки і проблеми практики». Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж. 18 жовтня 2018 року.
Михайлова І.А. Формування мотивації студентів до навчання шляхом розв’язання задач професійного спрямування. Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму. Матеріали І Міжнародної наукової конференції (Кам’янець-Подільський, 24-25 квітня 2017). Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2017. С. 173-175.
Товариство з обмеженою відповідальністю Академія цифрового розвитку. За програмою підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти “Цифрові інструменти Google для освіти” (цифровий компонент), базовий рівень. 25.07-07.08.2022 р. Свідоцтво № GDTfE-01-10374 від 08.08.2022. Кількість годин – 30 год. (1 кредит).
Товариство з обмеженою відповідальністю Академія цифрового розвитку. За програмою підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти “Цифрові інструменти Google для освіти” (цифровий компонент), середній рівень. 08.08-14.08.2022 р. Свідоцтво № GDTfE-01-С-05392 від 15.08.2022. Кількість годин – 15 год. (0,5 кредиту).
Товариство з обмеженою відповідальністю Академія цифрового розвитку. За програмою підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти “Цифрові інструменти Google для освіти” (цифровий компонент), поглиблений рівень. 15.08-21.08.2022 р. Свідоцтво № GDTfE-01-П-02492 від 22.08.2022. Кількість годин – 15 год. (0,5 кредиту).
Громадська організація “Контора Пі”. Навчання в дистанційному курсі ПРО.МОТИВАЦІЯ ТА НАВЧАННЯ2 згідно програми розвитку професійних компетентностей вчителя. 16.01-23.02.2023р. Сертифікат №2023034 від 23.02.2023р. Кількість годин – 30 год. (1 кредит).
IT Ukraine Association Teacher’s Internship 2024 held by EPAM. 01.07-31.07.2024 р. Сертифікат № EPAMTI25013 від 31.07.2022. Кількість годин – 180 год. (6 кредитів).
Дія.Освіта. Вебдоступність. Сертифікат № С0067998474 від 18.07.2024. Кількість годин – 6 годин (0,2 кредити)