МІЖНАРОДНІ СТРАТЕГІЇ ДІЯЛЬНОСТІ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ «КАМ’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ»

З 2021 року, після утворення Навчально-реабілітаційного закладу вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут» разом з Відокремленим структурним підрозділом Кам’янець-Подільський фаховий коледж, який є структурним підрозділом Інституту, студентський та викладацький колектив закладів упевнено бере участь у міжнародних освітньо-наукових заходах.
Зокрема, в студенти і викладачі Інституту та фахового коледжу долучаються до заходів у контексті в рамках імплементації проєкту напряму Жана Монне – Кафедра Жана Монне «Соціальні та культурні аспекти Європейських Студій»(SCAES)620635-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-CHAIR, за підтримки сталості проєкту напряму Жана Монне «Європейські цінності різноманіття та інклюзії для сталого розвитку» Erasmus+ Jean Monnet Project «European values of diversity and inclusion for sustainable development» (EVDISD) та за підтримки Національного Еразмус+ Офісу в Україні:
– Міжнародна науково-практична конференція «Європейські практики міжкультурного діалогу в освіті» (15 – 16 грудня 2021 року). Міжнародна наукова конференція присвячена детальному вивченню одного з ключових моментів різновидів соціальної інновації політики соціального згуртування ЄС – міжкультурному діалогу та інклюзії в освіті.
– участь у Міжнародній зимовій школі «СОЦІАЛЬНІ ВИМІРИ ЄВРОПЕЙСЬКИХ СТУДІЙ» (17-21 січня 2022 р.). Зимова школа передбачала вивчення курсів, що розкривають соціальні виміри європейських політик.

Викладачі закладів долучаються до вебінарів, тренінгів, підвищуючи та вдосконалюючи рівень професійної майстерності та наукової діяльності:
– участь у вебінарі «EdTech у вищій освіті – практичні поради», ініціатором якого є Британська рада у рамках проведення серії вебінарів «Сучасні підходи до викладання», що відбуваються в рамках Програми вдосконалення викладання. На вебінарі спікери ділились своїми ідеями та досвідом використання цифрових інструментів для викладання.
– участь у онлайн семінарі «Євроінтеграція вищої школи у світовому та національному вимірі за умови соціальної інклюзії: обмін науковими здобутками між факультетом спеціальної та інклюзивної освіти Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова та профілюючими факультетами Sapienza University of Rome (Рим, Італія)» (доповідач – доктор педагогічних наук, професор Супрун Дар’я Миколаївна у рамках програми ERASMUS + КА1 LEARNING MOBILITY) та у обговоренні ключових компонентів організації навчальної, наукової та соціально-психологічної діяльності університету в Італії
– участь у дводенному тренінгу «ЕФЕКТИВНА ПІДТРИМКА ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я У КРИЗОВІЙ СИТУАЦІЇ» в рамках проєкту, спрямованого на зміцнення стійкості громад шляхом соціально-економічної підтримки ветеранів, що фінансується Європейським Союзом, та впроваджується Міжнародною організацією з Міграції. Тренер заходу – Доктор Джошуа Креймейєр (Dr. Joshua Kreimeyer) – професор програми для магістрів клінічної практики з питань психічного здоров’я в Університеті Регіс, Денвер, штат Колорадо, а також на факультеті Міжнародного інституту післядипломної освіти в Києві. Ліцензований професійний консультант та сімейний терапевт.
Учасники заходу ознайомились із основними поняттями та засадами роботи психологів та соціальних працівників у кризовій ситуації, під час тренінгу розглядались такі наступні теми: Втома від співчуття, Стратегії переходу від втоми від співчуття до задоволення від співчуття (День 1); «Перший контакт» та «Перша психологічна допомога» , Етапи першої психологічної допомоги (День 2)

Translate