Марчак Тетяна Андріївна

 

Марчак Тетяна Андріївна

Посада: доцент кафедри інклюзивної освіти, реабілітації та гуманітарних наук
Науковий ступінь: кандидат філологічних наук
Email: marchak.tet@gmail.com
Дата народження: 12 липня 1985 р.
Коло наукових інтересів: Сучасні підходи реалізації навчання і реабілітації студентів з особливими освітніми потребами
Освіта: вища

 

  1. Диплом спеціаліста, Кам’янець-Подільський державний університет, рік закінчення: 2007. спеціальність: 010103 Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська). ХМ № 32909670,
  2. Диплом спеціаліста, Кам’янець-Подільський державний університет, рік закінчення: 2007. спеціальність: 010103 Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література. ХМ 32497618,
  3. Диплом магістра, Кам’янець-Подільський національний університет, рік закінчення: 2008, спеціальність: 010103 Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література. ХМ 3511,
  4. Диплом магістра, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, рік закінчення: 2022, спеціальність: 053 Психологія. М22№054232,
  5. Диплом магістра, Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти “Кам’янець-Подільський державний інститут”, рік закінчення: 2024, спеціальність: 281 Публічне управління та адміністрування,
  6. Диплом кандидата наук. ДK 041830, виданий 27.04.2017, кандидат філологічних наук, тема дисертації: «Концептосфера творчого світу «перших хоробрих».
  7. Атестат доцента AД 012483, виданий 20.02.2023, доцент кафедри соціальної роботи, психології та соціокультурної діяльності.

2006-2007 рр. – старший лаборант кафедри англійської мови Кам’янець-Подільського державного університету.
2007-2008 рр. – методист навчального відділу Кам’янець-Подільського національного університету.
09.2008-10.2008 рр. – асистент кафедри англійської мови Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.
2010-2018 рр. асистент кафедри журналістики Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.
З вересня 2018 р. – викладач кафедри інформаційної діяльності, документознавства і фундаментальних дисциплін Подільського спеціального навчально-реабілітаційного соціально-економічного коледжу.

1. Sarancha, I., Volkova, K., Khmeliar, I., Babiak, V., Sabadyshyn, R., Babiak, O., Imeridze, M., Marchak, T. (2020). The Socialization of People with Skeleton-Muscle Disorders in Rehabilitation Centers. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 11(3), 01-14. https://doi.org/10.18662/brain/11.3/105 (WoS)

2.  Andrushko, Y., Stetsenko, I., Averina, K., Alieksieienko, T., Marchak, T., & Dorofey, S. (2020). Emotional Intelligence of Employees of Risky Professions: Theoretical and Empirical Discourse of the Research. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 11(4), 72-88. https://doi.org/10.18662/brain/11.4/142 (WoS)

3.  Bilyk, V., Yaschuk, S., Marchak, T., Tkachenko, S., Goncharova, V. (2021). Оrganization  of the Educational Process on Natural Science Training in Higher Education Institutions on the Basis of Innovation and Heuristics. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience 11(6), 73-88. https://doi.org/10.18662/brain/11.47l42 (WoS)

4. Olena Bachynska, Maryna Bachyns’ka, Gennadiy Kucherov, Tеtiana Marchak, Yaroslav Susharnyk (2023). Inclusive education – a means of promoting social equality and development of people with sen in higher education institutions. Problems and prospects of training in higher school: pedagogical, philological, psychological and intercultural aspects. Monograph. P. 69-84. URL: http://monograph.com.ua/pctc/catalog/book/978-617-7319-94-7 (Scopus)

5. Marchak, T. Удосконалення розумових і фізичних можливостей студентів ЗВО в контексті використання арт-терапії. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. http://surl.li/ukujk

6. Olesia Prokofieva, Tetiana Marchak, Olha Podzhynska, Tamara Kryvonis, Hanna Pavlenko, Liudmyla Ivantsev. Preventing Stress and Anxiety in Children and Adults during Martial Law: Prospects for Ukraine and Worldwide. Revista Românească pentru Educatie Multidimensionala. 2025, Volume 17, Issue 2, pages: 283-301.  https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/issue/view/338 (Web of Science)

Марчак Т.А., Кучеров Г.Г. Психологічна підтримка осіб з обмеженими можливостями. Перспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина» : наук. журн. Київ, 2022. Вип. 7 (12). С. 583-591.
Марчак Т.А. Аспекти аналізу особливостей метапізнавальної сфери особистості через вплив «ілюзії знання». Наукові перспективи (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Медицина», Серія «Педагогіка», Серія «Психологія»): наук. журн. Київ, 2022. Вип. 9 (27). С. 372-387.
Марчак Т.А. Мовна свідомість і українська ментальність у контексті психології та когнітивної лінгвістики. Перспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина» : наук. журн. Київ, 2023. Вип. 1 (19). С. 471-486.
Марчак Т.А., Столяренко О.Б. Інтернаціоналізація моральних норм у формуванні моральної самосвідомості молодшого школяра. Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 7(25). 2023. С. 416-443.
Марчак Т.А., Сушарник Я.А. Особливості професійної діяльності науково-педагогічних працівників у закладах вищої освіти під час організації інклюзивного навчання для студентів з ООП. Інклюзія і суспільство : наук. журн. Кам’янець-Подільський : НРЗВО «Кам’янець-Поділ. держ. ін-т», 2023. Вип. 1. С. 90-95.
Марчак Т.А., Загалевич В.Л. Технологія психологічного супроводу ресоціалізації, адаптації та корекції в інклюзивній освіті. Інклюзія і суспільство. Вип. 3. 2023. С 57-65.
Марчак Т.А. Особливості дистанційного вивчення української та англійської мови здобувачами вищої освіти в умовах інклюзії. Інклюзія і суспільство : наук. журн. Кам’янець-Подільський : НРЗВО «Кам’янець-Поділ. держ. ін-т», 2024. URL: https://kpdi.edu.ua/naukovyj-zhurnal-inklyuziya-i-suspilstvo
Tetiana Marchak, Bohdan Berezovskyi. Semantic analysis of parts of speech when studying English by students of higher education institutions. «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія») »: журнал. 2025. № 1(31). URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/issue/archive
Tetiana Marchak, Bohdan Berezovskyi. EFFECTIVE TEACHING OF ENGLISH GRAMMAR IN A LEARNING ENVIRONMENT FOR STUDENTS OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS. «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. № 8(38). С. 78-87 URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/issue/archive
Tetiana Marchak, Bohdan Berezovskyi. THE ROLE OF INTONATION IN SHAPING ENGLISH COMMUNICATION IN HIGHER EDUCATION STUDENTS. «Суспільство та національні інтереси» (серії «Освіта/Педагогіка», «Гуманітарні науки», «Публічне управління та адміністрування», «Громадське здоров’я»)» журнал. 2025. № 9(17). С.23-32. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/sni/issue/view/381
Tetiana Marchak. Understanding and Increasing Motivation to Study English among Higher Education Students Majoring in Public Management and Administration. «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. 2025. № 9(39). http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/issue/archive

3). наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)

Марчак Т.А., Присакар В.В. Соціально-психологічні основи життєдіяльності особистості в умовах інклюзивного освітнього середовища. Домінанти становлення інклюзивного соціуму в Україні: колективна монографія / За загальною редакцією М. Тріпака, С. Петрухи, А. Тимківа. Кам’янець-Подільський: ЗУНУ, 2022. С. 233-327.
Присакар В.В., Марчак Т.А., Кучеров Г.Г. Інклюзивне освітнє середовище є основою життєдіяльності особистості. Інклюзія та інклюзивна освіта: європейський та національний виміри: Наукова монографія. Рига, Латвія : «Baltija Publishing», 2023. С.152-176.
Марчак Т.А. Управління вихованням особистості та його психологічний зміст. Moderní aspekty vědy: XLIV. Díl mezinárodní kolektivní monografie / Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o.. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2024. Р. 273-287. http://surl.li/ukvqe.
Марчак Т.А. Методика формування мовної свідомості у студентів із порушенням мовленнєвого розвитку. Модернізація інклюзивного вишколу в сучасних умовах вищої і фахової передвищої освіти:  Підручник. За ред. Тріпака  М.М. (гол. ред.), Лаврука О.В., Козак Р.В. Кам’янець-Подільський: 2024.  582 с., С.104-118.
Соціальна педагогіка : навчальний посібник. Укладачі: Т.А. Марчак, В.В. Присакар. Кам’янець-Подільський, 351с.

4). наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування

Марчак Т.А., Пещанюк Н.О. Українська мова за професійним спрямуванням: навчально-методичний посібник. Кам’янець-Подільський: ТОВ «Друкарня «Рута», 2021. 261с.
Методичні вказівки до написання контрольних робіт з навчальної дисципліни «Соціально-педагогічна профілактика правопорушень» студентами заочної форми навчання за РВО «Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти» спеціальності 231 “Соціальна робота” /”Укл.: канд.. іст. наук, доцент Кучеров Г.Г., канд. філолог. наук, Марчак Т.А., Кам’янець-Подільський: НРЗВО «КПДІ», 2021. 20 с.
Тестові завдання для самоперевірки засвоєння основних теоретичних положень з дисципліни “Психологія управління” для студентів денної форми навчання РВО «Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти» спеціальності 053 “Психологія”. Укл.: канд.. іст. наук, доцент Кучеров Г.Г., канд. філолог. наук, Марчак Т.А., Кам’янець-Подільський: НРЗВО «КПДІ», 2021. 40 с.
Тестові завдання для самоперевірки засвоєння основних теоретичних положень з дисципліни “Психологія девіантної поведінки” для студентів денної та заочної форм навчання РВО «Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти» спеціальності 053 “Психологія” / автори-уклад.: канд.. іст. наук, доцент Кучеров Г.Г. канд. філолог. наук, Марчак Т.А., Кам’янець-Подільський: НРЗВО «КПДІ», 2022. 32 с.
Тестові завдання для самоперевірки засвоєння основних теоретичних положень з дисципліни “Сімейне консультування та сімейна психотерапія ” для студентів денної та заочної форм навчання РВО «Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти» спеціальності 053 “Психологія”. Укл.: канд. філолог. наук, Марчак Т.А., Кам’янець-Подільський: НРЗВО «КПДІ», 2022. 43с.
Методичні рекомендації до написання контрольних робіт з навчальної дисципліни «Сімейне консультування та сімейна психотерапія» для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 053 «Психологія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти /автор-уклад.: канд. філолог. наук, Марчак Т.А. Кам’янець-Подільський: НРЗВО «КПДІ», 2022, 22с.
Марчак Т.А. Якубовська А.М. Конспект лекцій з дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням»: навчально-методичний посібник. Кам’янець-Подільський: ФОП Гордукова І.Є., 2023. 100 с.
Методичні вказівки до написання контрольної роботи з навчальної дисципліни «Місцеве самоврядування і соціальна робота» студентами денної форми навчання ОПС фаховий молодший бакалавр для студентів спеціальності 231 Соціальна робота / Укл.: Загалевич В.Л., Марчак Т.А., Кам’янець-Подільський: ВСП КПФК НРЗВО «КПДІ», 2023. 55 с.
Методичні рекомендації для проведення практичних та семінарських занять з навчальної дисципліни «Місцеве самоврядування і соціальна робота» для студентів денної форми навчання ОПС фаховий молодший бакалавр спеціальності 231 Соціальна робота /Укл.: Загалевич В.Л., Марчак Т.А. Кам’янець-Подільський: ВСП КПФК НРЗВО «КПДІ», 2024. 51 с.
Робочий зошит навчальної практики з розбору виробничих ситуацій для студентів денної форми навчання ОПС фаховий молодший бакалавр спеціальності 231 Соціальна робота /Укл.: Марчак Т.А., Присакар В.В., Квітінська М.В. Кам’янець-Подільський: ВСП КПФК НРЗВО «КПДІ», 2024. 75 с.
Романовська Л.І., Марчак Т.А. Переддипломна практика: Методичні вказівки для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 053 «Психологія». Кам’янець-Подільський : НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут», 2024. 23 с.
Марчак Т.А., Волощук М.Б. Іноземна мова 1. Комплекс навчально-методичного забезпечення викладання дисципліни (тексти лекцій, методичні вказівки до практичних занять та виконання контрольної роботи, питання тестового контролю, завдання для самостійної роботи тощо) для студентів денної та заочної форм навчання першого (бакалаврського) рівня спеціальності 071 «Облік і оподаткування». Кам’янець-Подільський : НРЗВО КПДІ, 2024 р. URL: https://posekmodule.km.ua/course/view.php?id=1285
Марчак Т.А., Волощук М.Б. Іноземна мова 2. Комплекс навчально-методичного забезпечення викладання дисципліни (тексти лекцій, методичні вказівки до практичних занять та виконання контрольної роботи, питання тестового контролю, завдання для самостійної роботи тощо) для студентів денної та заочної форм навчання першого (бакалаврського) рівня спеціальності 071 «Облік і оподаткування». Кам’янець-Подільський : НРЗВО КПДІ, 2024 р. URL: https://posekmodule.km.ua/course/view.php?id=446
Марчак Т.А., Волощук М.Б. Іноземна мова 1. Комплекс навчально-методичного забезпечення викладання дисципліни (тексти лекцій, методичні вказівки до практичних занять та виконання контрольної роботи, питання тестового контролю, завдання для самостійної роботи тощо) для студентів денної та заочної форм навчання першого (бакалаврського) рівня спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок». Кам’янець-Подільський : НРЗВО КПДІ, 2024 р. URL: https://posekmodule.km.ua/course/view.php?id=499
Марчак Т.А., Волощук М.Б. Іноземна мова 2. Комплекс навчально-методичного забезпечення викладання дисципліни (тексти лекцій, методичні вказівки до практичних занять та виконання контрольної роботи, питання тестового контролю, завдання для самостійної роботи тощо) для студентів денної та заочної форм навчання першого (бакалаврського) рівня спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок». Кам’янець-Подільський : НРЗВО КПДІ, 2024 р. URL: https://posekmodule.km.ua/course/view.php?id=445
Марчак Т.А., Волощук М.Б. Іноземна мова. Комплекс навчально-методичного забезпечення викладання дисципліни (тексти лекцій, методичні вказівки до практичних занять та виконання контрольної роботи, питання тестового контролю, завдання для самостійної роботи тощо) для студентів денної та заочної форм навчання першого (бакалаврського) рівня спеціальності 051 «Психологія». Кам’янець-Подільський : НРЗВО КПДІ, 2024 р. URL: https://posekmodule.km.ua/course/view.php?id=842
Марчак Т.А., Волощук М.Б. Іноземна мова. Комплекс навчально-методичного забезпечення викладання дисципліни (тексти лекцій, методичні вказівки до практичних занять та виконання контрольної роботи, питання тестового контролю, завдання для самостійної роботи тощо) для студентів денної та заочної форм навчання першого (бакалаврського) рівня спеціальності 231 «Соціальна робота». Кам’янець-Подільський : НРЗВО КПДІ, 2024 р. URL: https://posekmodule.km.ua/course/view.php?id=842
Марчак Т.А., Волощук М.Б. Іноземна мова (за професійним спрямуванням). Комплекс навчально-методичного забезпечення викладання дисципліни (тексти лекцій, методичні вказівки до практичних занять та виконання контрольної роботи, питання тестового контролю, завдання для самостійної роботи тощо) для студентів денної та заочної форм навчання першого (бакалаврського) рівня спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок». Кам’янець-Подільський : НРЗВО КПДІ, 2024 р. URL: https:// https://posekmodule.km.ua/course/view.php?id=787
Марчак Т.А., Волощук М.Б. Іноземна мова (за професійним спрямуванням). Комплекс навчально-методичного забезпечення викладання дисципліни (тексти лекцій, методичні вказівки до практичних занять та виконання контрольної роботи, питання тестового контролю, завдання для самостійної роботи тощо) для студентів денної та заочної форм навчання першого (бакалаврського) рівня спеціальності 071 «Облік і оподаткування». Кам’янець-Подільський : НРЗВО КПДІ, 2024 р. URL: https://posekmodule.km.ua/course/view.php?id=787
Марчак Т.А., Волощук М.Б. Іноземна мова (за професійним спрямуванням). Комплекс навчально-методичного забезпечення викладання дисципліни (тексти лекцій, методичні вказівки до практичних занять та виконання контрольної роботи, питання тестового контролю, завдання для самостійної роботи тощо) для студентів денної та заочної форм навчання першого (бакалаврського) рівня спеціальності 051 «Психологія». Кам’янець-Подільський : НРЗВО КПДІ, 2024 р. URL: https://posekmodule.km.ua/my/
Марчак Т.А., Волощук М.Б. Іноземна мова (за професійним спрямуванням). Комплекс навчально-методичного забезпечення викладання дисципліни (тексти лекцій, методичні вказівки до практичних занять та виконання контрольної роботи, питання тестового контролю, завдання для самостійної роботи тощо) для студентів денної та заочної форм навчання першого (бакалаврського) рівня спеціальності 231 «Соціальна робота». Кам’янець-Подільський : НРЗВО КПДІ, 2024 р. URL: https://posekmodule.km.ua/my/
Марчак Т.А. Іноземна мова за професійним спрямуванням. Комплекс навчально-методичного забезпечення викладання дисципліни (тексти лекцій, методичні вказівки до практичних занять та виконання контрольної роботи, питання тестового контролю, завдання для самостійної роботи тощо) для студентів денної та заочної форм навчання другого (магістерського) рівня спеціальності В9 «Історія та археологія». Кам’янець-Подільський : НРЗВО КПДІ, 2025 р. URL: https://posekmodule.km.ua/course/view.php?id=1642
Марчак Т.А., Іноземна мова за професійним спрямуванням. Комплекс навчально-методичного забезпечення викладання дисципліни (тексти лекцій, методичні вказівки до практичних занять та виконання контрольної роботи, питання тестового контролю, завдання для самостійної роботи тощо) для студентів денної та заочної форм навчання другого (магістерського) рівня спеціальності С4 «Психологія». Кам’янець-Подільський : НРЗВО КПДІ, 2025 р. URL: https://posekmodule.km.ua/course/view.php?id=1318
Марчак Т.А. Ділові комунікації іноземною мовою. Комплекс навчально-методичного забезпечення викладання дисципліни (тексти лекцій, методичні вказівки до практичних занять та виконання контрольної роботи, питання тестового контролю, завдання для самостійної роботи тощо) для студентів денної та заочної форм навчання другого (магістерського) рівня спеціальності С1 «Економіка та міжнародні економічні відносини». Кам’янець-Подільський : НРЗВО КПДІ, 2025 р. URL: https://posekmodule.km.ua/course/view.php?id=1388
Марчак Т.А. English for Public Study. Комплекс навчально-методичного забезпечення викладання дисципліни (тексти лекцій, методичні вказівки до практичних занять та виконання контрольної роботи, питання тестового контролю, завдання для самостійної роботи тощо) для студентів денної та заочної форм навчання другого (магістерського) рівня спеціальності D4 «Публічне управління та адміністрування». Кам’янець-Подільський : НРЗВО КПДІ, 2025 р. URL: https://posekmodule.km.ua/course/view.php?id=1643

8) виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах

Член редакційної колегії журналу категорії Б «Інклюзія і суспільство»

10) участь у міжнародних наукових та/або освітніх проектах, залучення до міжнародної експертизи, наявність звання “суддя міжнародної категорі

В рамках імплементації проєкту напряму Жана Монне «Європейські цінності різноманіття та інклюзії для сталого розвитку» Erasmus+ Jean Monnet Project “European Values of Diversity and Inclusion for Sustainable Development” (EVDISD) 620545-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMOPROJECT та у співпраці із проєктом- Кафедра Жана Монне «Соціальні та культурні аспекти Європейських Студій» “Social and Cultural Aspects of European Studies”(SCAES) 620635-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-CHAIR. (04 березня 2021 року). (04 березня 2021 року). м. Київ, м. Кам’янець-Подільський. 2021.
– Участь у Міжнародній зимовій школі «СОЦІАЛЬНІ ВИМІРИ ЄВРОПЕЙСЬКИХ СТУДІЙ» в рамках імплементації проєкту Кафедра Жана Монне «Соціальні та культурні аспекти Європейських Студій» (SCAES) – 620635-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-CHAIR (загальна кількість годин – 120, 4 кредити ECTS; 17-21 січня 2022 року (м.Київ, Україна – м. Генуя, Італія) (№ WS2022-000261).
Осіння школа в рамках імплементації проєкту  Центр досконалості Жана Монне «Європейські Студії соціальних інновацій в освіті»  – Jean Monnet Centre of Excellence ESSIE – 101085552 – ERASMUS-JMO-2022-COE та у синергії з проєктами напряму Еразмус+ КА2 «Університети-Громади: Посилення співпраці»  101083077 —  UNICOM — ERASMUS-EDU-2022-CBHE та Кафедра Жана Монне «Соціальні та культурні аспекти Європейських Студій» (SCAES)620635-EPP-1-2020-1- UA-EPPJMO-CHAIR.  Також  відбувається підтримка сталості проєкту напряму Жана Монне Проєкт Жана Монне «Європейські цінності різноманіття та інклюзії для сталого розвитку» Erasmus+ Jean Monnet Project «European values of diversity and inclusion for sustainable development» (EVDISD) 620545-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-PROJECT. Генуя (Італія) – Берлін (Німеччина) – Київ – Мелітополь (Україна),   30 жовтня – 3 листопада 2023 року.
International Scientific and Practical Symposium: Topical Problems of Public Management of the Socio-Economic Sphere under the Conditions of War and Post-War Reconstruction of Ukraine. Каmianets-Podilskyi. October 24, 2023.
VI ЗИМОВА ШКОЛА З ЄВРОПЕЙСЬКИХ СТУДІЙ «Соціальна політика ЄС і політика згуртування: Розробка політик та імплементація» в рамках імплементації проєкту  Центр досконалості Жана Монне «Європейські Студії соціальних інновацій в освіті»  – Jean Monnet Centre of Excellence ESSIE – 101085552 – ERASMUS-JMO-2022-COE та для підтримки сталості проєкту напряму Жана Монне Кафедра Жана Монне «Соціальні та культурні аспекти Європейських Студій» (SCAES)620635-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-CHAIR. (Генуя (Італія) – Київ, Львів (Україна), 29 січня – 2 лютого 2024 року). 60 год.
Весняна школа «Зелена угода ЄС: поточні виклики та майбутні перспективи на шляху до кліматичної нейтральності» в рамках імплементації проєкту  Центр досконалості Жана Монне «Європейські Студії соціальних інновацій в освіті»  – Jean Monnet Centre of Excellence ESSIE – 101085552 – ERASMUS-JMO-2022-COE та за підтримки Національного Еразмус+ Офісу в Україні. Київ, Суми (Україна), 16 –  17 квітня 2024 року. 60 год.
МІЖНАРОДНА ВЕСНЯНА ШКОЛА «Інклюзія, соціальна відповідальність та підприємництво. Соціальні інновації для розвитку громад та залучення молоді» (17  березня-18 квітня 2025 року) в рамках імплементації проєкту  Центр досконалості Жана Монне «Європейські Студії соціальних інновацій в освіті»  – Jean Monnet Centre of Excellence ESSIE – 101085552 – ERASMUS-JMO-2022-COE та у синергії з проєктами напряму Еразмус+ КА2 «Університети-Громади: Посилення співпраці»  10108307 –  UNICOM —  ERASMUS-EDU-2022-CBHE та Модулю Жана Монне «Європейські практики соціальної та економічної інклюзії» – Jean Monnet Module 101127466 – EPSEI – ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH.  180 год. Certificate ID: 2025SPS-000320

12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій

Марчак Т.А. Психологічні напрями та умови формування мовної свідомості у юнаків та дівчат. Інклюзія і суспільство : наук. журн. Кам’янець-Подільський : НРЗВО «Кам’янець-Поділ. держ. ін-т», 2022. Вип. 2. С. 56-62.
Марчак Т.А. Особливості значення свідомості. Актуальні проблеми психології особистості на європейському просторі : матеріали VІІ Міжнарод. наук.-практ. конф., 15 лютого 2022 р. Кам’янець-Подільський : Ковальчук О. В., 2022. С. 90-96.
Марчак Т.А. Евристичний потенціал лінгвістично-психотерапевтичного дискурсу. Освітня діяльність працівників соціально-психологічної сфери : виклики сьогодення та реалії : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 26 травня 2022 р. Кам’янець-Подільський : НРЗВО «Кам’янець-Поділ. держ. ін-т», 2022. С. 133-135.
Марчак Т.А. Значення слова як одиниці індивідуальної свідомості (психолінгвістичний аспект). Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин : матеріали XIV Міжнарод. наук.-практ. конф., 23 квітня 2022 р. Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка, 2022. С. 211-214.
Марчак Т.А. Мовна ситуація у студентському інклюзивному середовищі: соціально-психологічні основи. Українська мова і нація: перспективи розвитку в період глобалізаційних процесів : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 8 листопада 2022 р. Хмельницький : МАУП, 2022. С. 28-31.
Марчак Т.А. Аспекти фрактального підходу до інклюзивної освіти у контексті підготовки студентів ЗВО. Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму : матеріали VІ Міжнарод. наук.-практ. конф., 24-25 листопада 2022 р. Кам’янець-Подільський : НРЗВО «Кам’янець-Поділ. держ. ін-т», 2022. С. 215-217.
Марчак Т.А. Освітній потенціал та ризики цифровізації у ЗВО. Digital transformation and technologies for sustainable development all branches of modern education, science and practice [Electronic resource]: International Scientific and Practical Conference Proceeding, January 26, 2023 / Edited by I. Zuchowski, Z. Sharlovych, O. Mandych / International Academy Applied Sciences in Lomzа (Poland) – State Biotechnological University (Ukraine). – Publishing house: MANS w Łomży, Lomza, Poland, 2023. Part 2. 332 p. С.309-311.
Марчак Т.А. Психолого-педагогічний феномен інклюзивної готовності викладачів ЗВО. Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму : матеріали VІІ Міжнарод. наук.-практ. конф., 19-20 травня 2023 р. Кам’янець-Подільський : НРЗВО «Кам’янець-Поділ. держ. ін-т», 2023.
Марчак Т.А., Загалевич В.Л. Особливості соціальної та психологічної самотності у студентському інклюзивному середовищі. Вектор Поділля : наук. журн. / [Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж; редкол.: М. М. Тріпак (гол. ред.), Т. А. Марчак (заст. гол. ред.), A. Zielińska та ін.]. Кам’янець-Подільський : Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету «Економічна думка», 2021. Вип. 4. С. 320-334.
Марчак Т.А. Психологічні особливості педагогічного впливу на молодших школярів у початковій школі. Конструктивна взаємодія з молоддю як умова створення безпечного і комфортного освітнього середовища закладу освіти: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. м. Кам’янець-Подільський, Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж. Кафедра соціальної роботи та психології і Кафедра фундаментальних та спеціальних дисциплін, 2021. С. 92-95.
Bramnik M., Марчак Т. Досвід інклюзивної освіти в Ізраїлі: інклюзивні класи та спеціальна освіта. Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму: матеріали V міжнародної науково-практичної конференції. м. Кам‘янець-Подільський: Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціальноекономічний коледж. 2021. С. 138-140.
Марчак Т. А., Проблеми і перспективи інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами у ЗВО. Ціннісно-орієнтований сталий розвиток освіти: уроки ЄС для України: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (18-20 травня 2021 р., м.Київ). Київ. 2021. С. 205-210.
Якимович О., Марчак Т. Психолінгвістика і ціннісні орієнтації особистості. Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму: матеріали V міжнародної науково-практичної конференції. м. Кам‘янець-Подільський: Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціальноекономічний коледж. 2021. С. 297-301.
Загалевич В., Марчак Т. Необхідні умови формування критичного мислення при викладанні суспільних дисциплін. Матеріали ХХХVІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії»: Збірник наукових праць. Переяслав, 2021 р. 31 березня. С. 68-69.
Марчак Т.А., Загалевич В.Л. Інклюзивна форма навчання дітей з розладами спектру аутизму – інноваційна складова системи спеціальної освіти. Вектор Поділля : наук. журн. / Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж; редкол.: М.М.Тріпак (гол.ред.), О.М.Бачинська (заст. гол. ред.), A. Zielińska та ін. Кам’янець-Подільський: Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету “Економічна думка”, 2020. Вип. 3. С. 185-195.
Марчак Т.А. Психологічні особливості педагогічного впливу на молодших школярів у початковій школі. Конструктивна взаємодія з молоддю як умова створення безпечного і комфортного освітнього середовища закладу освіти: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. м. Кам’янець-Подільський, Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж. Кафедра соціальної роботи та психології і Кафедра фундаментальних та спеціальних дисциплін, 2021. С. 92-95.
Марчак Т.А. Психологічний супровід в умовах інклюзивного навчання. Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму: матеріали ІV міжнародної науково-практичної конференції. (21-22 травня 2020 р., м. Кам’янець-Подільський) : Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж. 2020. С.127-128.
Марчак Т.А. Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з порушенням психофізичного розвитку як складова інклюзивного навчання. Проблеми та  перспективи  реалізації  та впровадження міждисциплінарних наукових досягнень: матеріали міжнародної  мультидисциплінарної  наукової конференції. (12 червня 2020 р. м. Київ): Київ, Україна: МЦНД. С. 97-101.
Марчак Т. Дистанційне навчання в умовах інклюзії: методика вивчення «Екології та екологічної етики». ІІ Шкловські читання «Проблеми сучасних природничо-математичних наук та методик їх викладання»: збірник тез ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. (28-29 жовтня 2020 р., м. Глухів). 2020. С 115-116.
Загалевич В.Л., Марчак Т.А. Специфічні фактори формування та соціалізації дітей «групи ризику». Психологія та педагогіка: історія розвитку, сучасний стан та перспективи досліджень: збірник наукових робіт учасників Міжнародної конференції (18-19 вересня 2020 р., м. Одеса). Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2020. С 33-37.
Марчак Т.А. Система організації управління освітою на регіональному рівні. Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства: Матеріали V Міжнародної наукової студентської конференції (м. Кам’янець-Подільський, 5-6 грудня 2023 р.). Кам’янець-Подільський : НРЗВО КПДІ, 2023. 456 с., С. 86-87.
Марчак Т.А. Соціально-психологічні аспекти реабілітації людей з порушеннями опорно-рухового апарату. Соціально-психологічна робота: інновації, стратегії та можливості: Матеріали круглого столу з міжнародною участю. (19 березня 2024 р. м. Кам’янець-Подільський). 2024. С. 210-112.
Марчак Т. А., Загалевич В. Л. Значення арт-терапевтичних методів у соціальній роботі. Освітні і культурно-мистецькі практики в контексті інтеграції України у міжнародний науково-інноваційний простір в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (м. Запоріжжя, 18-19 квітня 2024 р.) / за заг. ред. В. В. Нечипоренко. Запоріжжя : Вид- во Хортицької національної академії, 2024.
Марчак Т.А. Особливості психокорекційної роботи зі студентами з особливими освітніми потребами. Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму : Матеріали VІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф., 21-22 травня 2024 р. Кам’янець-Подільський : НРЗВО «Кам’янець-Поділ. держ. ін-т», 2024. (подано до друку)
Марчак Т.А., Загалевич В.Л. Психологічний аналіз мовної свідомості та її психологічних чинників у студентської молоді. Соціальна робота та психологія: освіта і наука. Випуск 1. 2023. С 26-32.
Марчак Т.А., Загалевич В.Л. Соціально-педагогічний вплив корекційно-розвиткового компонента на розвиток дітей з особливостями психофізичного розвитку. Соціальна робота та психологія: освіта і наука. Випуск 2. 2023. С 23-27.
Валентина Загалевич, Тетяна Марчак. Детермінанти соціальної роботи та кризові стани суспільства України в умовах війни. // Соціально-психологічна робота: інновації, стратегії та можливості [електронне видання] : Збірник матеріалів круглого столу з міжнародною участю, Кам’янець-Подільський – Ломжа, 19 березня 2025 р. / Наукова редакція: Зоя Шарлович, Мар’ян Тріпак, Оксанa Палилюлько, Маринa Волощук. Видавництво: MANS w Łomży, 2025.275 с. С. 25-30
ЗАГАЛЕВИЧ Валентина Леонідівна, МАРЧАК Тетяна Андріївна, ТРАДИЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ В СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ. Українська мова та культура в сучасному гуманітарному часопросторі: аспекти міжмовної комунікації та формування комунікативної компетентності сучасного фахівця [Електронне видання] : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, Ірпінь – Ломжа, 21 лютого 2025 р. / Наукова редакція : Тетяна Гирінa, Наталія Мошенець. Ірпінь : Державний податковий університет ; Ломжа : Міжнародна Aкадемія Прикладних Наук в Ломжі. Видавництво : MANS w Łomży, 2025. 280 с. PDF-формат ; мережеве видання ; інституційний депозитарій. С 112-116
Марчак Т.А. Емоційна компетентність у системі психологічних факторів зміни здоров’я людей з особливими потребами // Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму: матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Кам‘янець-Подільський, 22-23 травня 2025 р. Кам’янець-Подільський: НРЗВО «КПДІ» 2025.C. 368-370.
Марчак Т.А. Особливості опанування SOFT SKILLS студентами з особливими освітніми потребами у закладах вищої освіти. // Міжнародна програма підвищення кваліфікації для викладачів закладів вищої освіти – «Soft Skills у вищій освіті: експертиза ЄС» (21.04-31.05.2025) (у друці)
Загалевич В.Л., Марчак Т .А. ІСТОРИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ТА ЕВОЛЮЦІЯ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ ЖЕБРАКАМ В УКРАЇНІ У XVIII-XIX СТОЛІТТЯХ Функціонування соціально-економічної  системи  У країни:  реалії  та перспективи:  матеріали  Всеукраїнської  науково-практичної  конференції (м. Львів,  20  березня  2025  р.):  тези  доповідей.  Львів  :  ВСП «ТЕФК НУ «ЛП», 2025. 345 с. С.274-277
Марчак Т.А. Соціальна робота у вищій освіті як чинник формування безбар’єрної культури академічного простору. Професійна підготовка фахівців соціальної сфери: надбання, проблеми, перспективи: Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Хмельницький, 22-23 травня 2025 року)/Ред. rолегія: Василенко О. та ін./ М-во освіти і науки України, Хмельницький нац. ун-т., каф. соц. роб. і соц. педагог. Хмельницький: ХНУ, 2025. 368 с. (електронне видання)ї

13) проведення навчальних занять із спеціальних дисциплін іноземною мовою (крім дисциплін мовної підготовки) в обсязі не менше 50 аудиторних годин на навчальний рік

Наявність Сертифіката В2 KJ-A № 20/10/23, 2020 р.

    1. Підвищення кваліфікації у Хмельницькому національному університеті з курсу «Сучасні методики та технології викладання навчальних дисциплін» – 90 год. Свідоцтво ХМ № 02071234/20-001 від 10 лютого 2020р. Термін: 26 грудня 2019 – 10 лютого 2020 року.
    2. Міжнародне стажування у Вищій Школі Лінгвістичній м. Ченстохова (Польща) з курсу «The innovative Methods and Technologies of Teaching: The Newest in the European Educational Practice» (Psychology, Pedagogics) – 180 год. Сертифікат КРК 20/10/33 від 02.10.2020. Термін: 02 липня 2020 – 02 жовтня 2020 р.
    3. Підвищення кваліфікації з курсу «Інклюзія та дистанційне навчання» – 30 год. Сертифікат № SRKPSI-CE002225 від 29.01.2021р.
    4. Підвищення кваліфікації у Західноукраїнському національному університеті, стажування на кафедрі психології та соціальної роботи, Тема стажування: «Підвищення методичного та практичного рівнів фахової компетентності викладачів щодо використання інноваційних технологій у підготовці фахівців-психологів і соціальних працівників, зокрема, в умовах дистанційного та інклюзивного навчання» (у період з 01.10.2020. по 01.04.2021.), обсяг (тривалість) стажування: 180 год. (6 кредитів ЄКТС).
    5. Підвищення кваліфікації у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії на кафедрі психології, Тема стажування: «Актуальні проблеми вдосконалення освітнього процесу в закладі вищої освіти» ( у період з 03.10.2022 по 03.01.2023), обсяг стажування: 180 год. (6 кредитів).
    6. Підвищення кваліфікації у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії на кафедрі української мови та літератури, Тема стажування: «Актуальні проблеми вдосконалення освітнього процесу в закладі вищої освіти» ( у період з 03.10.2022 по 03.01.2023), обсяг стажування: 180 год. (6 кредитів).
    7. Міжнародне стажування “Digital Future: Blended Learning” in the project DіgІn.Nеt 2 за підтримки Університету прикладних наук Анхальт (Hochshule Anhalt, HSA) на базі DUDIZ (німецько-український центр цифрових інновацій). 180 год. (6 кредитів ECTS). Сертифікат DN 202311240 dsl 30.11.2023. Термін: 02.10.2023 – 20.10.2023. Köthen (DE) – Kyiv (UA) – Odesa (UA) – Ternopil (UA).
    8. Підвищення кваліфікації у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії на кафедрі української мови та літератури, Тема стажування: «Соціально-педагогічні умови інтеграції здобувачів освіти з особливими освітніми потребами в соціальне середовище закладів освіти» ( у період з 11.12.2023 по 11.03.2024), обсяг стажування: 180 год. (6 кредитів).
    9. Навчальний курс від Ізраїльської коаліції травми «Кризова допомога та самодопомога ближньому». 28 год. Листопад, 2023.
    10. Міжнародна програма підвищення кваліфікації «Soft Skills у вищій освіті: експертиза ЄС» (ECTS credits: 6, 180 год.; 21.04.-31.05.2025 р.). Jean Monnet Center of Excellence of the Erasmus+ program «Hub of European Solutions», № 101127578 – HEUS – ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH. Серія ПК № 0666/25
    11. Підвищеннякваліфікації (стажування) накафедрііноземнихмов Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії (кредити ECTS: 6; 01.03.-01.06.2025 р.). Тема: Актуальні проблеми сучасної англійської мови: фахова мова та фаховий текст при вивченні здобувачами освіти у закладах вищої освіти. Посвідчення № 84/25.
Translate