Гудзь Тетяна Олександрівна
Посада: доцент кафедри соціальної роботи, психології та соціокультурної діяльності ім. Т. Сосновської
Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук, доцент
Кваліфікаційна категорія: соціальний педагог, практичний психолог у закладах освіти
Email: tatkagydz@ukr.net
- 2003- 2008 рр. Хмельницький національний університет, спеціальність «Соціальна педагогіка», кваліфікація соціальний педагог, практичний психолог у закладах освіти.;
- 2008-2009 рр. Хмельницький національний університет, магістратура, спеціальність «Соціальна педагогіка», кваліфікація викладач педагогічних дисциплін, соціальний педагог-дослідник.
- 2010-2014 рр. Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка, навчання у аспірантурі за спеціальністю 13.00.04 “Теорія та методика професійної освіти”.
- 2014 р. присуджено науковий ступінь кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 “Теорія та методика професійної освіти”, тема дисертації «Формування соціально-професійної зрілості майбутніх соціальних педагогів».
- 2020 р. присвоєно вчене звання доцента кафедри соціальної роботи і соціальної педагогіки.
- 2013 – 2014 рр. Викладач кафедри соціальної роботи та соціальної педагогіки Хмельницького національного університету
- 2014 – 2017 рр. Старший викладач кафедри соціальної роботи та соціальної педагогіки Хмельницького національного університету
- 2017 – 2024 р.р. доцент кафедри соціальної роботи та соціальної педагогіки Хмельницького національного університету
- 2024 – по теперішній час доцент кафедри соціальної роботи, психології та соціокультурної діяльності ім. Т. Сосновської НР ЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут»
- Навчання на онлайн- курсі “Посттравматичний стресовий розлад (ПТСР) у хорватських військових ветеранів”, організоване Асоціацією DOBRO DOBRIM DoDo та Core Integra Ltd. з 10 по 14 червня 2024 року загальною тривалістю 12,5 годин. Сертифікат №554/2006/2024/10-14.06 від 20.06.2024р.
- Курс тренінгу “Батьківство без гендерних стереотипів”, організований ЮНІСЕФ та ГО “GIRLS” (24 год.) Сертифікат 03/2024.
- Курс тренінгу ” Особливості соціально-психологічної допомоги особам, що знаходяться в кризових ситуаціях в результаті військових дій” 22.05- 25.05.2022р. ООН, Канада -Україна, (м. Кам”янець-Подільський , 20 год) Сертифікат від 25.05.2022 р.
- Навчання за освітньою програмою “Мотиваційна провокація” НПУ ім. М.П. Драгоманова, Міжнародна федерація арт-терапії та самореалізації особистості (20 год.) Сертифікат 17082021852 від 17.08.2021 р.
- Закінчила курс навчання з англійської мови, що відповідає загальноприйнятому європейському стандарту В2, Згідно Загальноєвропейської Рекомендації з мовної освіти (CEFR). Свідоцтво АС№001391/2019
- Професійне навчання у «Авторській школі психології Наталії Холоденко» 2017-2018 р.р. (644 год.) Сертифікат sp3-046-2018
- Проходження курсу «Позитивна психотерапія» базовий рівень 2017-2018р. Сертифікат KP-027-2018
- Професійне стажування при кафедрі здоров’я публічного інституту наук про родину і соціальну роботу Люблінського Католицького університету Яна Павла ІІ в Любліні, Польща – 2015р. (120 годин).
- Психологічне консультування в соціальній роботі
- Психологія сімʼї та сімейне консультування
- Основи тренінгової роботи та коучингу
- Психологія гендерної рівності в управлінні
- Тренінг профілактики емоційного вигорання
- Медико-соціальні основи здоров’я
- Основи соціальної політики
- Статеве виховання та підготовка до сімейного життя
Дослідження розвитку психологічного консультування в соціальній роботі, психології сім’ї та сімейного консультування, а також методології тренінгової роботи та коучингу. Цікавлять питання гендерної рівності в управлінні, профілактики емоційного вигорання та впровадження тренінгових програм для попередження цього явища, медико-соціальних аспектів здоров’я та соціальної політики, що формують основи для створення ефективних систем підтримки благополуччя населення.
№ 99929 від від 24 вересня 2020року: Літературно-письмовий твір науково-практичного характеру «Компонентно-структурний аналіз соціальної зрілості у студентів – майбутніх соціальних педагогів»
№ 99930 від 24 вересня 2020року: Літературно-письмовий твір науково-практичного характеру «Соціально-психологічна реабілітація українських ветеранів»
№ 99931 від 24 вересня 2020року: Літературно-письмовий твір науково-практичного характеру «Гендерна соціалізація студентської молоді»
№ 99928 від 24 вересня 2020року: Літературно-письмовий твір науково-практичного характеру «Особливості формування соціально-професійної зрілості майбутніх соціальних педагогів»
Член громадського професійного об’єднання «Ліга соціальних працівників Хмельниччини» з 2019 року.
Виконавець наукового проекту Європейського Союзу за програмою Темпус IV «Підготовка педагогів і освітніх менеджерів у роботі з гетерогенними групами та організаціями» 2014-2016 р.р.
Участь у проєкті «Забезпечення системного реагування на потреби дітей, які повернулися до біологічних сімей з інтернатних закладів, та дітей групи ризику» від ГО “Ліга соціальних працівників України” та представництва Дитячого Фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні ( 2023-2024).
Gudz, T. Analysis of the Formation of Personal and Professional Qualities of Future Social Workers for Street Social Work/Vasylenko, O., Grach, Y., Gudz, T.,Romanovska, L., & Kravchyna, T. // Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională)2019, Volume 11, Issue 4, pages: 288-303
Romanovska, , Kondratska, L., Kravchyna, T., Korolova, N., & Gudz, T.(2022). Realization of Future Teacher‟s Mental Space in the Process of Bite- Sized Learning. Postmodern Openings, 13 (2), 97 -117
Вибрані статті у періодичних фахових виданнях України
Гудзь Т.О. Наукові аспекти аналізу сутнісних характеристик соціально-професійної зрілості майбутніх соціальних педагогів Вісник Запорізького національного університету: збірник наукових праць. Педагогічні науки/Головний редактор Локарєва Г.В. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2011. С.-174-179.
Гудзь Т.О. Особливості формування соціально-професійної зрілості майбутніх соціальних педагогів. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Педагогіка. Соціальна робота» / гол. ред. І. В. Козубовська. – Ужгород : УНУ, 2012. – Вип. 24. – С. 185-188.
Гудзь Т.О. Аналіз педагогічної технології формування соціально-професійної зрілості у майбутніх соціальних педагогів. // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Педагогіка. Соціальна робота» / гол. ред. І. В. Козубовська. – Ужгород : УНУ, 2014. – Вип. 30. – С. 173-175.
Гудзь Т.О. Аналіз результатів дослідження потреб обдарованих дітей середньої та старшої школи. // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Педагогіка. Соціальна робота» / гол. ред. І. В. Козубовська. – Ужгород : УНУ, 2014. – Вип. 32. – С. 200-202.
Гудзь Т.О. Підготовка майбутніх соціальних педагогів – викладачів предмету «Людина і світ» до реалізації громадянського навчання та виховання у загальноосвітніх навчальних закладах. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / За ред. Л.П. Мельник, В.І.Співака. – Вип. ХХV. Серія: соціально-педагогічна. – Кам’янець-Подільський: Медобори-2006, 2015. – С. 218-229.
Гудзь Т.О. Основи використання інтерактивних технологій спрямованих на активізацію навчально-пізнавальної діяльності учнів. Збірник науково-методичних праць/ за заг. ред. В.Є. Литньова, Н. Є. Колесник, Т.В. Наумчук. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. -84-87с.
Гудзь Т.О. Аналіх проблеми безпритульності та бездоглядності дітей та особливості їх реабілітації. // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Педагогіка. Соціальна робота» / гол. ред. І. В. Козубовська. – Ужгород : УНУ, 2016. – Вип. 1(38). – С. 309-311
Гудзь Т.О. Гендерна соціалізація студентської молоді. // Нові технології навчання: наук. – метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – К. 2016. – Вип.88. частина 2. – С.167-170.
Гудзь Т.О. Виховання особистості як один із елементів формування здорового способу життя дітей та молоді. // Нові технології навчання: наук.-метод. Збірник / Інститут інформаційних технологій і змісту освіти МОН України. – К., 2017. – Вип. 90 – С. 64-69.
Гудзь Т.О. Обґрунтування потреби вдосконалення практичних механізмів статевої соціалізації у підлітковому віці. Наукове видання. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій / Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. Впуск 14. Том 2. – Одеса., 2019 – С. – 128-133
Гудзь Т.О. Соціально-психологічна реабілітація украінських ветеранів. Збірник наукових праць Камянець-Подільського національного університету імені Івана Огієнко/ Серія соіально-педагогічна, випуск 32, “Медобори-2006”, 2019 – С.-74-86
Матеріали конференцій (статті, тези)
Гудзь Т.О. Соціально-педагогічна робота в закладах освіти інклюзивної орієнтації. Тези доповідей VI Всеукраїнської науково-практичної конференціі. – Хмельницький : Хмельницький інститут соціальних технологій Університету «Україна» 2011.- 280с. С.241-243
Гудзь Т.О. Умови ефективного формування соціально-професійної зрілості майбутніх соціальних педагогів. Роль та місце психолого-педагогічної підготовки в професійному розвитку та становленні особистості сучасного фахівця в умовах евроінтеграції: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Хмельницький, 19-20 квітня 2012 року. Хмельницький: ХНУ, 2012. С. 183-185.
Гудзь Т.О. Критерії та показники соціально-професійної зрілості майбутнього соціального педагога. Актуальні проблеми підготовки фахівців соціальної сфери: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. – Хмельницький: ХІСТ Університету «Україна», 2012. – 296 с. С. 273-280
Гудзь Т.О. Сучасні проблеми української сім’ї з точки зору фахівця соціальної сфери. Сім’я і традиція – на межі культур і часів. Під. ред.. Ю. Горбанюк. Люблін, 2015 С. 145-151
Гудзь Т.О. Статеве виховання та підготовка молоді до сімейного життя: Трактування основних понять у сучасній науковій літературі. Матеріали доповідей та повідомлень міжнародної науково практичної конференції. – Ужгород, 2015. – С. 110-113
Гудзь Т.О. Специфіка підготовки молоді до шлюбу у полікультурному середовищі. стаття у збірнику матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції. -Бердянськ. – 17-18 вересня, 2015р. С. 93-94
Гудзь Т.О. Гармонійні сімейні стосунки в батьківській сім’ї як чинник первинного статевого досвіду. Матеріали Восьмої Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні дослідження в соціальній сфері Одеській національний політехнічний університет,17-листопада, – 2016 р., С. 178-180
Gudz, T. Relevance of gender socialization of students. International Scientific-Practical Conference Theoretical and applied researches in the field of pedagogy, psychology and social sciences: Conference Proceedings, December 28-29, 2016. Kielce: Holy Cross Universiry. 292 pages. – С. 50-53.
Гудзь Т. О, Гончарук О.П.. Теоретичний аналіз проблеми формування педагогічних знань у майбутніх батьків. Актуальні питання соціальної роботи: надбання, проблеми, перспективи: збірник наукових праць студентів та викладачів [голова редколегії Л. І. Романовська; відповідальний за випуск О. В. Юрченко] Хмельницький нац. ун-т., каф. соц. роб. і соц. педагог. Випуск перший. Хмельницький: ПП Заколодний М. І., 2020. С. 19-22.
Гудзь Т. О., Здоровицький О. О., проблеми дослідження емоційного інтелекту. Актуальні питання соціальної роботи: надбання, проблеми, перспективи: Збірник наукових праць студентів та викладачів / [голова редколегії Л. І. Романовська; відповідальний за випуск О. В. Юрченко] Хмельницький нац.. ун-т., каф. соц. роб. і соц. педагог. Випуск перший. Хмельницький: ПП Заколодний М. І., 2020. С. 46-49
Гудзь Т. О. Розвиток емоційного інтелекту як умова профілактики самотності у зрілому віці . Усамітнення та самотність в житті особистості. / Збірник тези за матеріалами круглого столу (on-line, 24 квітня 2020 р.). Київ : ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2020. С. 21-25
Гудзь Т.О. Актуальність соціально-психологічної роботи з сім’ями, які знаходяться в очікуванні дитини. Тези доповідей науково-методичного онлайн-семінару «Дитинство: сучасні реалії, виклики та перспективи». Хмельницький, 31 травня 2021 р. С. 36-39.
Гудзь Т.О. Актуалізація проблеми формування психолого-педагогічної підготовки молоді до сімейного життя. Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців: тези доповідей ХІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Хмельницький, 18 квітня 2024) / М-во освіти і науки України, Хмельницький нац. ун-т, Каф. психол. та педагог. [та ін.]. Хмельницький: Кафедра психології та педагогіки ХНУ, 2024. С. 23-24
Розробка курсу з дисципліни «Психологія гендерної рівності в управлінні» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти / уклад.: Л.І. Гудзь Т.О. Кам-Под. : НРЗВО КПДІ, 2024. [Електронний ресурс].
Розробка курсу з дисципліни «Тренінг профілактики емоційного вигорання» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія/ уклад.: Л.І. Гудзь Т.О. Кам-Под. : НРЗВО КПДІ, 2024. [Електронний ресурс].
Гудзь Т.О. Статеве виховання та підготовка до сімейного життя. Модульний курс для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 231 – “Соціальна робота” на платформі MOODLE у модульному середовищі ХНУ, 2021 р.
Гудзь Т.О. Психлогічні основи соціальної роботи з різними групами клвєнтів. Модульний курс для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 231 – “Соціальна робота” на платформі MOODLE у модульному середовищі ХНУ, 2020 р.
Гудзь Т.О. Ведення професійних документів. Методичні вказівки до самостійного вивчення дисципліни студентами напряму підготовки “Соціальна робота. Хмельницький : ХНУ, 2017 р., 70 с.
Гудзь Т.О. Методичні вказівки до Менеджерської та науково-дослідної практик для студентів спеціальності “Соціальна робота” (Освітньо-кваліфікаційний рівень: магістр) (електронне видання). Хмельницький : ХНУ, 2014 р. 67 с.
Науковий консультант СК «Сокіл» з питань психологічного розвитку дітей у спорті з 2015 року.
Науковий консультант з питань психологічного розвитку дітей у спорті дитячого футбольного клубу «Старболс» (м. Хмельницький) з 2023 року.
2018 – по теперішній час засновниця та головний психолог-спеціаліст приватної Авторської студії розвитку Тетяни Гудзь «Ліберті».
2018 – по теперішній час психолог-консультант Школи розвитку ДаймондКідс (м. Хмельницький).
2024 – по теперішній час психолог-консультант Школи індивідуального розвитку “Прогрес” .