Конкурс есе «Академічна доброчесність як основа успіху»: оголошення результатів

Конкурс есе «Академічна доброчесність як основа успіху»: оголошення результатів

Уже другий рік поспіль, протягом жовтня-листопада, у НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут» та ВСП Кам’янець-Подільському фаховому коледжі НРЗВО КПДІ проводиться конкурс студентського есе «Академічна доброчесність як основа успіху». Метою заходу є поширення інформації щодо цінностей академічної доброчесності, активізації інтересу до актуальних питань в сфері протидії корупції, виявлення та заохочення творчо обдарованої молоді, стимулювання її до прояву активної життєвої позиції, формування компетентностей академічної культури в освітньому просторі. Конкурс організовує та проводить Комісія з питань етики та академічної доброчесності у співпраці зі Студентською радою.

Цього року учасники досліджували різні аспекти академічної доброчесності в освітньому просторі, пропонуючи власні ідеї та точки зору в обговоренні даної теми. Загалом,  на конкурс було подано 28 есе, а учасниками стали здобувачі фахової передвищої та вищої освіти.

Розглядаючи сутність академічної доброчесності, конкурсантка Любінська Дар’я стверджує, що «академічна доброчесність є ключовою для розвитку сучасного світу в інтелектуальному, соціокультурному та економічному планах. Вона визначає якість освіти, довіру до науки, розвиток етичної культури та сталість економічних процесів. Порушення академічної доброчесності може призвести до негативних наслідків і завдати шкоди розвитку суспільства. Тому її важливість важко переоцінити, і вона має бути підтримана та поширена в усіх сферах життя».

 Матвієва Ангеліна у своєму есе зазначає, що «академічна доброчесність сприяє вихованню інтелектуальної чесності серед молодого покоління, яке є найбільшою цінністю будь-якої нації. Академічна доброчесність є основою наукового прогресу. Усі нації, незалежно від їх розміру чи статусу, потребують наукових досягнень для вирішення різноманітних проблем та вдосконалення життя свого населення».

Магера Олександра звертає увагу на те, що «академічна доброчесність є фундаментом для успіху в освіті та житті загалом. Вона сприяє розвитку навичок критичного мислення, дослідницьких навичок, забезпечує чесність у навчанні та дослідженнях. Дотримання академічної доброчесності дозволить зберегти репутацію та гідність, що є ключовими аспектами подальшого успіху. Тому кожен студент і вчений повинен бути свідомим, розуміти всю важливість доброчесної поведінки та дотримуватись її».

Учасник конкурсу Бордаш Вячеслав вважає академічну доброчесність  основою успіху студента з кількох причин. «По-перше, вона сприяє розвитку інтелектуальних навичок і критичного мислення здобувачів. Коли студенти долають труднощі в навчанні чесно і без шахрайства, вони розвивають навички вирішення проблем, дослідницького аналізу та самостійності. По-друге,  доброчесність допомагає створити довіру в академічному співтоваристві. Це сприяє позитивній атмосфері та розвитку взаємної поваги. Коли студенти та вчені діють з чесністю і відкритістю, це сприяє підвищенню якості освіти та наукових досліджень. Студенти повинні подавати власні роботи, уникаючи плагіату та підробок. Це створює чесну конкуренцію та сприяє розвитку навичок. Довіра дозволяє науковому співтовариству спільно розвивати нові знання і досягати високих результатів. По-третє, академічна доброчесність сприяє особистому розвитку студентів і науковців. Вона формує характер, виховує етичні цінності і допомагає створити моральний компас, який супроводжує людину протягом усього життя».

Дичок  Максим впевнений у тому, що «для досягнення результатів, кожному з нас потрібно у собі щось міняти. А для цього ми повинні бути чесними, справедливими, відповідальними, вміти розприділяти час, концентрувати увагу на необхідних речах, поважати думки та працю  інших. Якщо ми змінимося, то і наша країна почне змінюватися і стане високорозвиненою державою. Особливо сьогодні це так необхідно. Саме в цьому є цінність академічної доброчесності, яка є основою нашого успіху».

На думку Марценюка Максима «академічна доброчесність – це поняття, яке охоплює багато аспектів життя та має далекосяжний вплив на розвиток сучасного суспільства. Це важлива складова успіху, яка визначає якість освіти, рівень наукових досягнень, етичну культуру та міжнародну співпрацю. Розуміння і впровадження академічної доброчесності є ключем до досягнення успіху в сучасному світі».

Для журі було непростим завдання оцінити студентські есе, враховуючи оригінальність, креативність, новизну роботи, логічність та послідовність думки автора, наявність аргументів на підтвердження власної думки, обґрунтованість та практичність висновків і пропозицій.

Вітаємо переможців конкурсу есе «Академічна доброчесність як основа успіху»:

місце – Дичок Максим Васильович, студент ВСП Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО КПДІ, спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології), групи Цт-21 І курсу;

ІІ місце:

 – Магера  Олександра Олександрівна, студентка НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут», спеціальності Економіка,  групи Е-21б ІІ курсу;

– Любінська Дар’я Олегівна, студентка ВСП Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО КПДІ, спеціальності Соціальна робота,         групи  С-12 І курсу;

ІІІ місце:

  • Бордаш Вячеслав Юрійович, студент НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут», спеціальності Економіка, групи Ек-31б ІІІ курсу;
  • Матвієва Ангеліна Володимирівна, студентка ВСП Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО КПДІ, спеціальності Облік і оподаткування, групи О-31 ІІІ курсу;
  • Марценюк Максим Валентинович, студент ВСП Кам’янець-Подільський фаховий коледж НРЗВО КПДІ, спеціальності Облік і оподаткування, групи О-11 І курсу.

Ми дякуємо всім учасникам за їхній інтерес до конкурсу та бажаємо не зупинятися у вивченні та дослідженні питань доброчесної поведінки в академічному просторі, а також запрошуємо долучатись до наших майбутніх ініціатив.


Translate