Старик Оксана Вікторівна

Старик Оксана Вікторівна

Посада: викладач суспільно-гуманітарних дисциплін
Кваліфікаційна категорія: викладач I категорії
Email: staryk.ok@gmail.com
Коло наукових інтересів: Методика і технології викладання філологічних дисциплін у ракурсі інклюзивної освіти. Дослідження та узагальнення освітніх технологій, методик, педагогічних методів та прийомів викладання філологічних дисциплін.

спеціаліст – Кам’янець-Подільський державний університет, 2006 р., спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти, українська мова і література та англійська мова і література», кваліфікація «Вчитель української мови і літератури та англійської мови і зарубіжної літератури».

З 2006 р. працює в Кам’янець-Подільському планово-економічному технікумі-інтернаті (Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж).
Вересень 2020 року – Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж, викладач суспільно-гуманітарних дисциплін.

Понад двадцять методичних розробок занять з використанням новітніх технологій навчання.

Монографії:

Написання параграфу колективної монографії «Соціально-економічні детермінанти розвитку (генезу) інклюзивного соціуму в Україні»: Трансформаційні зміни розвитку інклюзивного соціуму в Україні в кінці ХХ – початку ХХІ століття (виконавиці: канд. пед. наук БАЧИНСЬКА М.В., викладачки: СТАРИК О.В., ГАПОНЕНКО Н.П.)

Фахові статті:

  1. Науковий журнал «Габітус»/ [редактори-упорядники І.Шапошникова, О.Лісаєнко, М.Алісаускіене, Р. Бендаравечіне, А.Ендріулайтіене].- Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 22.- 190с. Шевчук О.В., Старик О.В «Волонтерство як соціально-психологічна характеристика особистості», с.25-29.
  2. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка /[редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Дрогобич:Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 47. Том 3. – 312 с. Oksana POPADYNETS, Oksana STARYK. From English for specific purposes (ESP) to content and-language integrated learning (CLIL): to the problem of providing continuous foreign language education, с.301-306.

Науково-дослідні роботи участь у конференціях і семінарах:

  1. Розвиток освіти, науки та бізнесу: результати 2020: тези доп. Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 3-4 грудня 2020 р. – Україна, Дніпро, 2020. – Т.1.

Говіркове мовлення як джерело експресивних засобів української літературної мови, с.413-415.

  1. Матеріали ХХХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії» // Збірник наукових праць. –Переяслав, 2020 р.

Оксана Старик (Кам’янець-Подільський, Україна) Розвиток риторики як необхідна складова професійної підготовки філолога, с.157-159.

  1. Матеріали ХХХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії» // Збірник наукових праць. – Переяслав, 2020 р.

Оксана Старик (Кам’янець-Подільський, Україна) Молодіжний сленг – тренд чи треш? с.257-259.

  1. Теорія і практика сучасної науки та освіти (частина IІ): матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції м. Львів, 22-23 жовтня 2020 року. – Львів : Львівський науковий форум, 2020.

Старик О.В. Проблема володіння мовою як показник низької культури мовлення кожного українця, с.32-34.

  1. Збірник містить матеріали V міжнародної науково-практичної конференції «Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму», яка відбулася 27-28 травня 2021 р. (Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж, м. Кам‘янець- Подільський), з актуальних питань сучасної економічної науки, освіти та соціальної реабілітації в умовах інклюзії.

Старик Оксана «Національно-патріотичне виховання молоді – потреба, необхідність чи вимога?», с.267-269.

  1. Актуальні проблеми, пріоритетні напрямки та стратегії розвитку України: тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції, м. Київ, 16 червня 2021 року.

Старик О.В. «Особливості дистанційного навчання української мови», с.25-27.

  1. Збірник тез доповідей [Електронний ресурс] V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії». –Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім.В. Винниченка, 2021.

Оксана Старик «Викладання англійської мови для студентів з особливими освітніми потребами», с.161-164.

  1. Актуальні проблеми, пріоритетні напрямки та стратегії розвитку України: тези доповідей І Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції, м. Київ, 15 березня 2021 року/ редкол. О.С. Волошкіна та ін. – К.: ІТТА, 2021.

Старик О. «Дистанційна форма навчання як необхідність та сучасна вимога, що викликана пандемією COVID-19», с.388-390.

  1. Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару «Академічна доброчесність як фактор забезпеченняи якості вищої освіти» / За загальною редакцією д.е.н., проф. Аванесова Н.Е., к.е.н. Криворучко Г.В., ас. Сергієнко Ю. І. Харків: ХНУБА, 2021.

Старик О.В. Комунікативний метод вивчення іноземної мови як один із сучасних та ефективних методів навчання, с. 63-66.

  1. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 50-річчю від дня створення Подільського спеціального навчально-реабілітаційного соціально-економічного коледжу. Професійна підготовка фахівців в Україні: історія і сучасність. м. Кам’янець-Подільський, 1 червня 2021 р.

Старик О. В. Харківський державний соціально-економічний коледж: історія коледжу з підготовки осіб з обмеженими можливостями, с.96-101.

  1. Актуальні проблеми, пріоритетні напрямки та стратегії розвитку України: тези доповідей ІІІ

Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції, м. Київ, 13 жовтня 2021 року/ редкол. О.С. Волошкіна та ін. – К.: ІТТА, 2021.

Старик О.В. Використання Classtime як ефективного та результативного інструмента в навчальному процесі, с.97-100.

  1. Актуальні проблеми, пріоритетні напрямки та стратегії розвитку України: тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції, м.Київ, 13 жовтня 2021року/ редкол. О.С. Волошкіна та ін. – К.: ІТТА, 2021.

Старик О.В. Дистанційне навчання з використанням платформи Zoom, с.248-251.

  1. Актуальні проблеми, пріоритетні напрямки та стратегії розвитку України: тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції, м. Київ, 16 червня 2021 року/ редкол. О.С. Волошкіна та ін. – К.: ІТТА, 2021.

Старик О.В. Особливості дистанційного навчання української мови, с.25-27.

  1. Збірник містить матеріали V міжнародної науково-практичної конференції «Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму», яка відбулася 27-28 травня 2021 р. (Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж, м. Кам‘янець-Подільський), з актуальних питань сучасної економічної науки, освіти та соціальної реабілітації в умовах інклюзії.

Оксана Старик. Національно-патріотичне виховання молоді – потреба, необхідність чи вимога?,с.267-269.

  1. Глухівські читання – 2021. Актуальні питання суспільних та гуманітарних наук : Збірник матеріалів ХІ міжнародної науково-практицної інтернет-конференчії / За заг. ред.А.С. Полякова. – Глухів, 2021. – 481 с. URL :http://new.gnpu.edu.ua/uk/nauka/naukove-tovarystvo-studentiv-aspirantiv-doktorantiv-ta-molodykh-vchenykh.html.

Старик О.В. Онлайн – заняття – нові вимоги, випробування та безмежні можливості, с.179-180.

Старик О.В. Уміння викладача вибудовувати відносини зі студентами як основа успішного навчального і виховного процесу, с. 180-181.

  1. Збірник тез доповідей [Електронний ресурс] VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії». – Кропивницький:РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022.

Старик О.В. Використання методу проєктів на заняттях з англійської мови, с. 212-214.

Оксана Старик. Використання проєктного навчання під час вивчення української мови та літератури для студентів з особливими освітніми потребами, с.37-38.

  1. Матеріали L Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії» // Збірник наукових праць. – Переяслав, 2022 р.

Оксана Старик (Кам’янець-Подільський, Україна) Переваги та недоліки тестування здобувачів фахової передвищої освіти, с.105-107.

  1. Всеукраїнська науково-практична конференція (з міжнародною участю) «Формування життєвої компетентності осіб з особливими освітніми потребами в системі позашкільної, спеціальної та інклюзивної освіти» від 21.02.2023.

Старик О.В. Формування навичок самостійності під час освітнього процесу в студентів з особливими потребами.

  1. Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції «Формування життєвої компетентності осіб з особливими освітніми потребами в системі позашкільної, спеціальної та інклюзивної освіти» / За загальною редакцією Ю. Д. Бойчука – Харків : ХНПУ ім. Г. С.Сковороди, 2023.

Старик О.В. «Формування навичок самостійності під час освітнього процесу в студентів з особливими потребами» с.225-229.

  1. Сучасні тенденції забезпечення гендерного балансу в умовах Євроінтеграції: збірник матеріалів інформаційно-просвітницького форуму. м. Кропивницький, 17 березня 2023 р. Кропивницький: ДонДУВС,2023.

СТАРИК Оксана «РОЛЬ ОСВІТИ В ДОСЯГНЕННІ ГЕНДЕРНОЇ РІВНОСТІ» с.302-306.

  1. Трансформації особистості, суспільства та ринку праці: виклики майбутнього та вплив на освіту :збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (20-22 вересня 2023 року, Україна, м.Харків). – Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2023.

Старик О.В. « ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ ТА СУСПІЛЬСТВА В КУЛЬТУРНОМУ АСПЕКТІ» с.438-439.

  1. Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму: матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції. м. Кам’янець-Подільський: Навчально-реабілітаційний заклад вищої освіти «Кам’янець-Подільський державний інститут»,2023.

Оксана Старик « ГЕНДЕРНИЙ ПІДХІД ЯК РОЛЬОВИЙ АСПЕКТ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ» с.160-162.

  1. ЗБІРНИК ТЕЗ ДОПОВІДЕЙ V МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ «СПІЛЬНІ ДІЇ ВІЙСЬКОВИХ ФОРМУВАНЬ І ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ ДЕРЖАВИ: ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ», 20 жовтня 2023 року.

Оксана Старик « ІНФОРМАЦІЙНА ГІГІЄНА В УКРАЇНІ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ» с.248-249.

  1. Сталий розвиток економіки, суспільства та підприємництва [Електронний ресурс]: мaтepiaли Міжнар.наук.-практ. конф., Івано-Франківськ, 27-28 квітня 2023 р./ За ред. І. Перевозової. – Львів: Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023. – 810 с. – Електронні текстові дані. – Режим доступу : https://nung.edu.ua/sites/default/files/2023-05/збірник_тез.pdf.

Оксана Старик «УКРАЇНСЬКА МОВА І ЛІТЕРАТУРА ЯК ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ, СВІДОМОСТІ ТА ПАТРІОТИЗМУ» с.394-396.

  1. Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції «Формування життєвої компетентності осіб з особливими освітніми потребами в системі позашкільної, спеціальної та інклюзивної освіти» / За загальною редакцією Ю. Д. Бойчука – Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2023.

Старик О.В. Формування навичок самостійності під час освітнього процесу в студентів з особливими потребами.

  1. СПІЛЬНІ ДІЇ ВІЙСЬКОВИХ ФОРМУВАНЬ І ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ ДЕРЖАВИ: ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ Збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції 20 жовтня 2023 року.

Старик Оксана ІНФОРМАЦІЙНА ГІГІЄНА В УКРАЇНІ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ.

  1. Трансформації особистості, суспільства та ринку праці: виклики майбутнього та вплив на освіту : збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (20-22 вересня 2023 року, Україна, м. Харків). – Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2023.

ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ ТА СУСПІЛЬСТВА В КУЛЬТУРНОМУ АСПЕКТІ Оксана СТАРИК.

  1. Особистість та освіта в умовах сучасних соціокультурних викликів: ціннісно-світоглядні та науково-методичні аспекти. Збірник матеріалів науково-практичної конференції, 22 лютого 2024 р., м. Дніпро, КЗВО «ДАНО» ДОР» / Наук. ред. О. Є. Висоцька, техн. ред. Н. В. Дев’ятко. Дніпро: КЗВО «ДАНО» ДОР», 2024.

Старик О.В. ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ТА ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ.

Керівництво науковою роботою студентів (тези, публікації, участь у наукових конференціях, семінарах, симпозіумах):

  1. Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства: Матеріали ІІ Міжнародної наукової студентської конференції (м. Кам’янець-Подільський, 12-13 листопада 2020 р.) Кам’янець-Подільський: Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж, 2020.

Стебніцька Б.В. Суперечливий(негативний) вплив запозичених слів на українську мову в сучасному полікультурному просторі, с.305-307.

  1. Збірник тез доповідей [Електронний ресурс] V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії». –Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021.

Ельвіра Коломієць, Анастасія Тімофєєва «Оновлення лексичного складу сучасної англійської мови», с.32-35.

  1. Актуальні проблеми, пріоритетні напрямки та стратегії розвитку України: тези доповідей І Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції, м. Київ, 15 березня 2021 року/ редкол. О.С. Волошкіна та ін. –К.: ІТТА, 2021.

Тімофєєва А., Коломієць Е. «ON-LINE тестування знань для здобувачів освіти як ефективний інструмент підвищення якості освіти», с.408-410.

  1. Актуальні проблеми, пріоритетні напрямки та стратегії розвитку України: тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції, м.Київ, 13 жовтня 2021 року/ редкол. О.С. Волошкіна та ін. – К.: ІТТА, 2021.

Олізаренко Е.О. Виховання екологічної свідомості як запорука гармонійного співіснування людини і природи, с.100-103.

  1. ІІI Міжнародна наукова студентська конференція «Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства», 11-12 листопада 2021 р. м. Кам’янець-Подільський.

Старик Максим Сергійович «Іван Огієнко – українізатор освіти», с.266-269.

  1. Актуальні проблеми, пріоритетні напрямки та стратегії розвитку України: тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції, м.Київ, 13 жовтня 2021 року/ редкол. О.С. Волошкіна та ін. – К.: ІТТА, 2021.

Стебніцька Б.В. Підвищення рівня екокультури як основа відповідального ставлення молодого покоління до навколишнього середовища та здоров’я людини, с.138-141.

  1. Збірник матеріалів ІV Міжнародної наукової студентської конференції «Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства», яка відбулась 28-29 листопада 2022 р. (НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут», м. Кам’янець-Подільський), з актуальних питань сучасної економічної науки, освіти та соціальної роботи в умовах сьогодення.

Старик Сергій. Розвиток риторики у майбутніх фахівців як необхідна складова професійної підготовки, с.326-327.

  1. Збірник матеріалів ІV Міжнародної наукової студентської конференції «Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства», яка відбулась 28-29 листопада 2022 р. (НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут», м. Кам’янець-Подільський), з актуальних питань сучасної економічної науки, освіти та соціальної роботи в умовах сьогодення.

Шевель Максим. Розвиток креативності як один із способів формування компетентної особистості в здобувачів освіти, с.466-468.

  1. Всеукраїнська науково-практична конференція (з міжнародною участю) «Формування життєвої компетентності осіб з особливими освітніми потребами в системі позашкільної, спеціальної та інклюзивної освіти» від 21.02.2023.

Старик С.В., Старик О.В. Характеристика прокрастинації в студентів з особливими освітніми потребами у період навчально-професійної адаптації.

  1. Всеукраїнська науково-практична конференція (з міжнародною участю) «Формування життєвої компетентності осіб з особливими освітніми потребами в системі позашкільної, спеціальної та інклюзивної освіти» від 21.02.2023.

Шуліка В.С., Старик О.В. Психічне здоров’я та інформаційно-психологічна безпеки студентів з особливими потребами в умовах розвитку цифрового суспільства.

  1. Студентська молодь і науковий прогрес: тези доп. Міжнар. студ. наук. форуму, 4 – 6 жовт. 2023 р. [Електронний ресурс]. Львів, 2023.

Старик С. «ДУХОВНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДІ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ» с. 565.

  1. Хмельницький національний університет. Центр підвищення кваліфікації та післядипломної освіти, Програма курсу: Соціологія, 02.11.2020-16.11.2020, сертифікат №20/018, свідоцтво №ХМ 02071234/20-021. обсяг 30 годин (1 кредит ЄКТС).
  2. Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова (Зимова школа), Тема: «Social dimensions of European Studies», 16.01.2023 – 28.01 2023 р., сертифікат № 2023WS-0000383 від 28.01.2023 р., 180 год. (6 кредитів ЄКТС),
  3. Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, підвищення кваліфіації у формі фахового стажування на базі кафедри іноземних мов, 03.11. 2022 р. до 03.02 2023 р., посвідчення від 13.03.2023 р. № 31/23, 180 год. (6 кредитів ЄКТС).
  4. Науково-методичний центр професійно-технічної освіти в Запорізькій області, Тема:«Освітній коучинг», сертифікат №3929, 02.03.2021 (30 годин, 1 кредит ЄКТС).
  5. EdEra, Тема:«Про дистанційний та змішаний формати навчання» для педагогів та керівників закладів ПТО, 23.01.22, (30 годин, 1 кредит ЄКТС).
  6. Research Design: Inquiry and Discovery Course authorizeg by Academy of Science and Research, сертифікат ХV-16-293849248-22 (10 годин, 0,3 кредита ЄКТС).
  7. org.ua, Тема:«Осмислені й переосмислені», 14.01.2021, (15 годин, 0,5 кредита ЄКТС).
  8. org.ua, Тема:«Медіаграмотність для освітян», 02.02.2021, (60 годин, 2 кредита ЄКТС).
  9. Посвідчення №14/24 про підвищення кваліфікації у формі фахового стажування на базі кафедри української мови та літератури, 180 годин, Термін: 11.12.23-11.03.24.
  10. Сертифікат про підвищення кваліфікації за видом «вебінар» дистанційно на тему: «ChatGPT в освіті: загроза чи простір можливостей?», 0,03 кредиту ЄКТС, 02.01.2024.
  11. Сертифікат про підвищення кваліфікації за видом «вебінар» дистанційно на тему: «Прикметник як частина мови:практичні акценти щодо викладання української мови учням 6 класу НУШ», 0,06 ЄКТС, 18.03.2024.
  12. Сертифікат 4463-4785-2910 про підвищення кваліфікації за видом «вебінар» дистанційно на тему: «Розвиток комунікативних навичок як пріоритет мовної освіти в 7 класі НУШ», 18.03.2024, 0,06 ЄКТС.
  13. Сертифікат про підвищення кваліфікації за видом «вебінар» дистанційно на тему: «Використання можливостей Вікіпедіїв освітньому процесі» 0,06 ЄКТС, 31.03.2024.
  14. Сертифікат про підвищення кваліфікації за видом «вебінар» дистанційно на тему: «Вивчаємо частку: методичні рекомендації щодо викладання української мови в 7 класі НУШ», 0,06 ЄКТС, 31.03.2024.
  15. Сертифікат про підвищення кваліфікації за видом «вебінар» дистанційно на тему: «Вивчення числівника у 6 класі НУШ : як складне зробити простим», 0,06 ЄКТС, 23.04.2024.
  16. Сертифікат про підвищення кваліфікації за видом «вебінар» дистанційно на тему: «Читацька компетентність : як розвивати?», 0,06 ЄКТС, 18.03.2024.
  17. Сертифікат за участь у вебінарі для освітян «Вчимо учнів оцінювати роботи», 29.01.2024.
  18. Сертифікат про підвищення кваліфікації за видом «вебінар» дистанційно на тему: «Lesson Planning : Modern Teaching with the NUS» , 0,03 ЄКТС, 11.01.2024.
  19. Сертифікат про підвищення кваліфікації за видом «вебінар» дистанційно на тему: «Візуалізація як інструмент ефективного залучення учнів на уроках мови та літератури», 0,03 ЄКТС, 22.01.2024.
  20. Сертифікат про підвищення кваліфікації за видом «вебінар» дистанційно на тему: «Інноваційні підходи до викладання: інтерактивність та наочність на уроках геграфії НУШ», 0,03 ЄКТС, 16.01.2024.
  21. Сертифікат про підвищення кваліфікації за видом «вебінар» дистанційно на тему: «Features of teaching English with the NUS», 0,03 ЄКТС, 23.01.2024.
  22. Сертифікат про підвищення кваліфікації за видом «вебінар» дистанційно на тему: « Підручник з інтегрованого курсу «Українська мова, українська та зарубіжна літератури», 0,03 ЄКТС, 08.02.2024.
  23. Сертифікат про підвищення кваліфікації за видом «вебінар» дистанційно на тему: «Exploring project together», 0,03 ЄКТС, 13.02.2024.
  24. Сертифікат про підвищення кваліфікації за видом «вебінар» дистанційно на тему: «Штучний інтелект на уроках географії : реальні переваги та ризики», 0,03 ЄКТС, 18.03.2024.
  25. Сертифікат про підвищення кваліфікації за видом «вебінар» дистанційно на тему: «Інтегрований курс з української мови: переваги викладання», 0,03 ЄКТС, 21.12.2023.
  26. Сертифікат про підвищення кваліфікації за видом «вебінар» дистанційно на тему: «Інформаційний екопростір :створюємо середовище для творчості і розвитку», 0,06 ЄКТС, 31.01.2024.
  27. Сертифікат за участь у вебінарі для освітян «Креативні ідеї для інтегрованих уроків», 05.12.2023.
  28. Сертифікат за участь у вебінарі для освітян «Immersion in English», 02.02.2024.
  29. Сертифікат за участь у вебінарі для освітян «Більше, ніж читання», 03.02.2024.
  30. Сертифікат за участь у вебінарі для освітян «Інструменти сучасного вчителя», 07.02.2024.
  31. Сертифікат за участь у вебінарі для освітян «Сторія і ментальне здоров’я», 02.02.2024.
  32. Сертифікат №ЗТ0190 про навчання за видом вебінар на тему : «Принцип творчої співпраці у викладанні зарубіжної літератури», 0,06 ЄКТС, 22.02.2024.
  33. Сертифікат № ЛО161 про навчання за видом вебінар на тему : «Культурологічний аспект підручнику «Зарубіжна література» для 11 класу», 0,06 ЄКТС, 19.03.2024.
  34. Сертифікат про підвищення кваліфікації за видом «вебінар» дистанційно на тему: «Комплексна підготовка уроку української мови при дистанційному та очному навчання: практичний підхід», 0,15 ЄКТС, 06.12.2023.
  35. Сертифікат про підвищення кваліфікації за видом «вебінар» дистанційно на тему: «Формувальне оцінювання : від теорії до практики», 0,03 ЄКТС, 04.12.2023.
  36. Сертифікат про підвищення кваліфікації за видом «вебінар» дистанційно на тему: « Опрацювання правил орфографії в контексті вивчення словотвору : методичні рекомендації викладання української мови», 0,03 ЄКТС, 13.12.2023.
  37. Сертифікат про підвищення кваліфікації за видом «вебінар» дистанційно на тему: «Ефективне оцінювання на уроках природничих дисциплін», 0,03 ЄКТС, 14.12.2023.
  38. Сертифікат про підвищення кваліфікації за видом «вебінар» дистанційно на тему: « Розвиток комунікативних навичок як пріоритет мовної освіти в 7 класі НУШ», 0,03 ЄКТС, 27.12.2023.
  39. Сертифікат про підвищення кваліфікації за видом «вебінар» дистанційно на тему: « Вивчаємо службові частини мови . Прийменник : методичні рекомендації щодо викладання української мови в 7 класі НУШ», 0,03 ЄКТС, 24.01.2024.
  40. Сертифікат про підвищення кваліфікації за видом «вебінар» дистанційно на тему: « Вивчаємо іменник: методичні рекомендації щодо викладання української мови в 6 класі НУШ», 0,03 ЄКТС, 07.02.2024.
  41. Сертифікат №УЛ0081 про навчання за видом вебінар на тему : «Українська література» в 7 класі НУШ», 0,06 ЄКТС, 13.02.2024.
  42. Сертифікат про підвищення кваліфікації за видом «вебінар» дистанційно на тему: «Діяльнісний підхід і формувальне оцінювання як пріоритети мовної освіти в НУШ», 0,03 ЄКТС, 14.02.2024.
  43. Сертифікат про підвищення кваліфікації за видом «вебінар» дистанційно на тему: « Що важливо знати про сполучник: методичні рекомендації щодо викладання української мови в 7 класі НУШ», 0,03 ЄКТС, 21.02.2024.
  44. Сертифікат про підвищення кваліфікації за видом «вебінар» дистанційно на тему: «Можливості використання штучного інтелекту в процесі змішаного та дистанційного навчання», 0,03 ЄКТС, 14.02.2024.
  45. Сертифікат про підвищення кваліфікації за видом «вебінар» дистанційно на тему: «Сучасні підходи до вивчення історії: реальна історія Тараса Шевченка і Лесі Українки», 0,03 ЄКТС, 13.03.2024.
  46. Сертифікат № У1245 про навчання за видом вебінар на тему : «Українська мова в 7 класі НУШ : календарне планування –підручник-урок», 0,06 ЄКТС, 21.02.2024.
  47. Хмельницький національний університет. Центр підвищення кваліфікації та післядипломної освіти, Програма курсу: Соціологія, 02.11.2020-16.11.2020, сертифікат №20/018, свідоцтво №ХМ 02071234/20-021. обсяг 30 годин (1 кредит ЄКТС).
  48. Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова (Зимова школа), Тема: «Social dimensions of European Studies», 16.01.2023 – 28.01 2023 р., сертифікат № 2023WS-0000383 від 28.01.2023 р., 180 год. (6 кредитів ЄКТС).
  49. Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, підвищення кваліфіації у формі фахового стажування на базі кафедри іноземних мов, 03.11. 2022 р. до 03.02 2023 р., посвідчення від 13.03.2023 р. № 31/23, 180 год. (6 кредитів ЄКТС).
  50. Науково-методичний центр професійно-технічної освіти в Запорізькій області, Тема:«Освітній коучинг», сертифікат №3929, 02.03.2021 (30 годин, 1 кредит ЄКТС).
  51. EdEra, Тема:«Про дистанційний та змішаний формати навчання» для педагогів та керівників закладів ПТО, 23.01.22, (30 годин, 1 кредит ЄКТС).
  52. Research Design: Inquiry and Discovery Course authorizeg by Academy of Science and Research, сертифікат ХV-16-293849248-22 (10 годин, 0,3 кредита ЄКТС).
  53. Prometheus.org.ua, Тема:«Медіаграмотність для освітян», 02.02.2021, (60 годин, 2 кредита ЄКТС).
  54. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Програма «Психологічна підтримка дітей з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану», напрям програми підвищення кваліфікації: вчитель індивідуального навчання, вчитель інклюзивних класів, свідоцтво про підвищення кваліфікації КП 02125616/380-23, 01.10.23-31.10.23, 30 годин (1 кредит ЄКТС).
  55. Видавництво «Ранок», підвищення кваліфікації за видом «Вебінар» (дистанційно) на тему «Комплексна підготовка уроку української мови при дистанційному та очному навчанні: практичний підхід», сертифікат № YO612231120582732403, 06.12.2023, 1 година (0,15 кредитів ЄКТС).
  56. Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, підвищення кваліфікації у формі фахового стажування на базі кафедри української мови та літератури, з 11.12.23 до 11.03.24р., посвідчення від 19.03.2024р. №14/24, 180 годин (6 кредитів ЄКТС).
  57. НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут», підвищення кваліфікації у формі курсів, з 25.06.2024 до 27.06.2024р., посвідчення від 01.07.2024 №53/2024, 30 годин (1 кредит ЄКТС).
Translate