

Глов’юк Оксана Василівна
Посада: уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції, провідний фахівець відділу забезпечення якості освітнього процесу, ліцензування та акредитації
Email: oksana_shulyk@ukr.net
Дата народження: 17.11.1980 р.н.
Життєве кредо: Світ – це дзеркало, і воно повертає кожному його власне зображення.
Професійне кредо: Допомагаючи іншому піднятися на гору, ви самі наближаєтеся до вершини.
Освіта:
Закінчила у 2006 р. Кам’янець-Подільський державний університет ім. І. Огієнка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Практична психологія і дефектологія. Логопедія» та здобула кваліфікацію практичного психолога в закладах освіти і логопеда.
Закінчила у 2008 р. Кам’янець-Подільський національний університет ім. І. Огієнка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Психологія» та здобула кваліфікацію магістра психології, викладача психології вищого навчального закладу.
Професійна діяльність:
Протягом 2010-2013 рр. працювала в Кам’янець-Подільському ліцеї з посиленою військово-фізичною підготовкою, займала посаду соціального педагога.
З 2020 р. займаю посаду фахівця моніторингу якості освіти в Навчально-реабілітаційному закладі вищої освіти “Кам’янець-Подільський державний інститут”.
Стажування та підвищення кваліфікації:
У 2013 році пройшла курси підвищення кваліфікації в Кам’янець-Подільському національному університеті ім. І. Огієнка на кафедрі соціальної педагогіки та соціальної роботи, тема «Психолого-педагогічні умови формування здорового способу життя у дітей підліткового віку»
- оприлюднювати Політику забезпечення якості вищої освіти інституту та передвищої освіти фахового коледжу;
- сприяти реалізації Політики забезпечення якості вищої та передвищої освіти структурними підрозділами інституту/коледжу;
- сприяти залученню до реалізації Політики забезпечення якості вищої та передвищої освіти інституту/коледжу зацікавлених осіб з числа роботодавці забезпечувати участь здобувачів вищої та передвищої освіти у процесах оцінки якості освітнього процесу та якості вищої та передвищої освіти;
- сприяти професійному розвиткові науково-педагогічного персоналу;
- розробляти пропозиції, організовувати і проводити моніторингові заходи у сфері забезпечення якості вищої та передвищої освіти;
- використовувати необхідну інформацію для ефективного управління якістю вищої та передвищої освіти;
- забезпечувати участь здобувачів вищої і передвищої освіти та педагогічних, науково-педагогічних працівників у наданні та аналізі інформації, а також плануванні подальшої освітньої діяльності;
- здійснювати супровід процесу моніторингу та періодичного перегляду освітніх програм, забезпечуючи їх відповідність європейським стандартам, а також потребам здобувачів вищої та передвищої освіти і суспільства;
- готувати узагальнені інформаційно-аналітичні матеріали щодо питань якості вищої та передвищої освіти;
- надавати консультативну та науково-методичну допомогу з питань якості вищої та передвищої освіти суб’єктам освітнього процесу;
- інформувати учасників освітнього процесу та громадськість про стан якості вищої освіти в інституті та передвищої освіти у фаховому коледжі;
- визначати основні тенденції зміни кількісних та якісних показників на основі аналізу моніторингу навчальних досягнень здобувачів вищої та передвищої освіти відповідно до вимог ринку праці;
- готувати пропозиції щодо усунення недоліків, виявлених під час моніторингових перевірок;
- розробляти нормативно-методичне забезпечення системи контролю якості вищої та передвищої освіти;
- розробляти пропозиції щодо критеріїв, чинників та показників якості вищої та передвищої освіти;
- розробляти матеріали для опитування здобувачів вищої та передвищої освіти та педагогічних, науково-педагогічних працівників із питань якості вищої та передвищої освіти;
- вносити пропозиції щодо удосконалення системи комплексного рейтингу педагогічних, науково-педагогічних працівників інституту/коледжу;
- розробляти рекомендації та пропозиції за результатами аналізу внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
- брати участь у науково-практичних, навчально-методичних конференціях, семінарах та тренінгах із питань якості вищої та передвищої освіти;